Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

geen mail kunnen verzenden

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door rjwjanssen Bekijk bericht
    de gmail app werkt perfect,ik kan er mails mee verzenden van onze eigen website ( info@ ...nl ), alleen die van zeelandnet worden tegen gehouden.
    ontvangen kan wel.
    ook op de telefoon zit een virus scanner.
    ze hebben bij zeelandnet gewoon de uitgaande mail functie geblokkeerd volgens mij.
    Ervaar je op dit moment nog problemen met het verzenden van de e-mail?

    Reageer


    • #17
      hallo
      ja nog steeds, degene van de chat zei dat hij het zou doorzetten naar technische dienst en dat ze binnen 2 werkdagen contact op zouden nemen.
      tot op heden niet.
      erg vervelend dat ik er zo achteraan moet gaan, al 18 jaar bij zeelandnet en nu dit weer ineens.

      Reageer


      • #18
        rjwjanssen Kan je mij een e-mail sturen met je klantnummer en een link naar dit bericht. Je mag de e-mail richten aan forumbeheer@deltafibernederland.nl te samen met een link naar dit bericht. Dan kijk ik dit verder voor je na

        Reageer


        • #19
          hallo
          beetje vreemde vraag, ik kan geen mail sturen met mijn zeelandnet account, dat is het probleem.

          wel via de webmail, maar ik wil ook gewoon net als iedereen via de telefoon met gmail kunnen antwoorden.
          Laatst bewerkt door rjwjanssen; 9 Oct 2020, 20:43.

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door rjwjanssen Bekijk bericht
            hallo
            beetje vreemde vraag, ik kan geen mail sturen met mijn zeelandnet account, dat is het probleem.

            wel via de webmail, maar ik wil ook gewoon net als iedereen via de telefoon met gmail kunnen antwoorden.
            Goedemorgen rjwjanssen , uit je bericht maak ik op dat de webmail via Zeelandnet werkt. Indien je dit zelfde ZeelandNet e-mailadres wenst aan te melden in Google kun je hiervoor de controlegegevens raadplegen welke op de klantenservicepagina zijn vermeld, zie de bijgevoegde link.

            Omdat je op dit moment wel kunt e-mailen met het mailadres vanuit de webmail hoort een e-mailclient als Gmail probleemloos te kunnen worden ingesteld met de controlegegevens. Kies bij het instellen van de mail voor de IMAP instellingen zodat een reservekopie van de e-mail in jouw webmail blijft bestaan.

            Alle informatie over het instellen en installeren van internet, televisie en telefonie. Veelgestelde vragen, instructievideo's en meer.

            Reageer


            • #21
              het vreemde is dat ik niets heb veranderd in de instellingen, ik kan ze wel ontvangen maar niet antwoorden.

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door rjwjanssen Bekijk bericht
                het vreemde is dat ik niets heb veranderd in de instellingen, ik kan ze wel ontvangen maar niet antwoorden.
                En het antwoorden lukt enkel niet via Gmail als ik het goed begrijp?
                Of lukt het verzenden van e-mail ook niet vanuit de webmail van jouw ZeelandNet adres?

                Reageer


                • #23
                  via de webmail kan ik wel verzenden en antwoorden,
                  met gmail alleen ontvangen.
                  ze hebben de uitgaande mail geblokkeerd bij jullie net als in het begin van het jaar.

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door rjwjanssen Bekijk bericht
                    via de webmail kan ik wel verzenden en antwoorden,
                    met gmail alleen ontvangen.
                    ze hebben de uitgaande mail geblokkeerd bij jullie net als in het begin van het jaar.
                    Indien het verzenden en ontvangen van e-mail via de webmail beide mogelijk is, kan het probleem momenteel enkel nog worden veroorzaakt in instellingen in het Gmail account. Hier kan ik je helaas niet bij verder helpen. Indien een blokkade van mail zou zijn aangebracht zou het ook via de webmail niet mogelijk zijn om e-mailberichten met het betreffende e-mailadres te verzenden. Mogelijk kan Google/Gmail je hierin verder assisteren.

                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door hamelsverm Bekijk bericht
                      na een melding van Zeelandnet net voor Pasen kan ik geen mailmeer zenden. Melding was "niet kunnen mailen ivm doorsturen ongewenste spam"bel 0118-225575.
                      Nu een keer of 6 geprobeerd via de chat en telefoon maar we komen niet verder. Het gekke is dat het via de webmail allemaal wel gaat.
                      Mailen naar een gmail b.v. geen probleem, terug ook naar de webmail. Ik ontvang ook mail op de webmail. Maar instellen van outlook 2016 lukt maar niet.
                      Mail van Windows 10 ook niet. Met behulp van de service desk gaat het ook niet. Ik kan gewoon geen mail verzenden via een mail programma.
                      Als je gaat instellen en outlook gaat het testen en dan komt er:
                      de reactie van de server was: 560.5.7.1 host-9z028h.gs1.zeel

                      Bij de telefoons met Android blijven ze in de outbox staan, dus niet verzonden.
                      Het kan zijn dat we op een blacklist staan maar niet die van Zeelandnet zeggen ze.

                      Kortom we komen niet verder
                      Try from another email id or act a little angry the next time you call customer care office. Apparently getting angry gets stuff done with them.

                      Reageer


                      • #26
                        Oorspronkelijk gepost door TimE Bekijk bericht

                        Indien het verzenden en ontvangen van e-mail via de webmail beide mogelijk is, kan het probleem momenteel enkel nog worden veroorzaakt in instellingen in het Gmail account. Hier kan ik je helaas niet bij verder helpen. Indien een blokkade van mail zou zijn aangebracht zou het ook via de webmail niet mogelijk zijn om e-mailberichten met het betreffende e-mailadres te verzenden. Mogelijk kan Google/Gmail je hierin verder assisteren.
                        sinds vanmiddag kan ik weer nieuwe mail verzenden en beantwoorden via de telefoon en op de pc zonder het via de webmail te doen.
                        ik heb geen een instelling veranderd.

                        Reageer


                        • #27
                          Oorspronkelijk gepost door rjwjanssen Bekijk bericht

                          sinds vanmiddag kan ik weer nieuwe mail verzenden en beantwoorden via de telefoon en op de pc zonder het via de webmail te doen.
                          ik heb geen een instelling veranderd.
                          Zeelandnet kan op afstand dit herstellen. Ik heb dit ook aan de hand gehad was binnen 10 minuten geregeld. Je account is dan geblokkeerd en webmail werkt wel. Een ander wachtwoord aanmaken helpt soms, wel opnieuw opstarten.

                          Reageer


                          • #28
                            Oorspronkelijk gepost door rjwjanssen Bekijk bericht

                            sinds vanmiddag kan ik weer nieuwe mail verzenden en beantwoorden via de telefoon en op de pc zonder het via de webmail te doen.
                            ik heb geen een instelling veranderd.
                            Bedankt voor het doorgeven en fijn te horen dat het weer werkt.

                            Reageer


                            • #29
                              leuk dat rjwjanssen dit topic heeft overgenomen maar bij ons is het nog steeds niks. Niet kunnen verzenden vanaf een mailclient. outlook, gmail, mail en nog een paar andere. Ben er eigenlijk wel een beetje klaar mee. Kan nu zelfs geen email meer instellen in outlook ( 2019) omdat het wachtwoord verkeert is maar ik weet zeker dat het goed is. diverse malen opnieuw veranderd.

                              Reageer


                              • #30
                                Sinds vanochtend kunnen wij geen mails meer verzenden. Niet via mobiel, Ipad of vaste pc. Ontvangen wel maar verzenden niet.
                                Foutcode is dezelfde als op het forum door erg veel mensen wordt gedeeld, nl:foutcode 560 5.7.1, uw machine verstuurt ongewenste reclame-mail bel 0118-225575.
                                Dat nummer gebeld vandaag al 3x, ik moet alles maar via webmail gaan doen want daar hebben we verstand van, dat is ons programma??
                                Ik vind dit absurd, je krijgt deze foutmelding op 4 verschillende apparaten, moet zeelandnet bellen omdat het toch echt door hun is op te lossen.
                                Webmail is geen oplossing. Kreeg ook het advies om het maar op het forum te plaatsen omdat daar de IT specialisten van Zeelandnet zitten. Nou specialisten graag uw reactie

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X