Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Adresboek overzetten van livemail naar webmail

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Adresboek overzetten van livemail naar webmail

    vlgs de site zijn juist *.csv bestanden geschikt om over te zetten van livemail naar webmail.
    echter wanneer ik een kopie adresboek aanmaak als adresboek.csv en dit probeer te importeren in mijn webmail adresboek krijg ik de melding dat csv bestanden NIET ondersteund zijn . RA.RA.RA.

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door richzaal
    vlgs de site zijn juist *.csv bestanden geschikt om over te zetten van livemail naar webmail.
    echter wanneer ik een kopie adresboek aanmaak als adresboek.csv en dit probeer te importeren in mijn webmail adresboek krijg ik de melding dat csv bestanden NIET ondersteund zijn . RA.RA.RA.
    Hoi Richzaal, en welkom op het forum.

    Ik heb zojuist de importfunctie even getest, en die werkt, maar het CSV bestand moet natuurlijk wel de correcte indeling hebben.

    Kun je aangeven hoe je het CSV bestand precies hebt aangemaakt? (Stap voor stap)

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Frans
      Oorspronkelijk gepost door richzaal
      vlgs de site zijn juist *.csv bestanden geschikt om over te zetten van livemail naar webmail.
      echter wanneer ik een kopie adresboek aanmaak als adresboek.csv en dit probeer te importeren in mijn webmail adresboek krijg ik de melding dat csv bestanden NIET ondersteund zijn . RA.RA.RA.
      Hoi Richzaal, en welkom op het forum.

      Ik heb zojuist de importfunctie even getest, en die werkt, maar het CSV bestand moet natuurlijk wel de correcte indeling hebben.

      Kun je aangeven hoe je het CSV bestand precies hebt aangemaakt? (Stap voor stap)

      Reageer


      • #4
        Hallo Frans;
        Vanuit livemail een csv bestandje aangemaakt, alleen zijn de items dan gescheiden door ;.
        Geopend in kladblok en alle ; vervangen door , en opnieuw gesaved.
        vervolgens in webmail geprobeerd mijn door komma's gescheiden csv bestand te importeren.
        Dan komt webmail met de melding dat csv bestanden niet ondersteund zijn.
        Richard.

        Reageer


        • #5
          Ik ben even voor je aan het googlen en wat ik terug lees is inderdaad het csv bestand gescheiden door komma's.
          Waarom lukt het niet om direct een csv bestand te creeeren waarbij er , ipv ; verschijnen?

          Reageer


          • #6
            Hoi richzaal,

            Het is inmiddels alweer een tijdje geleden, maar is het inmiddels al gelukt met het csv bestand? We horen graag hoe je het hebt opgelost.
            A prudent question is one-half of wisdom

            Reageer


            • #7
              Hallo Matthijs,
              Ik blijf niet aan een dood paard trekken, m.a.w. neen.
              Er zijn legio email programma's welke makkelijker werken dan webmail.

              Reageer


              • #8
                Ow...Dat is toch jammer dat het niet gelukt is. Maar het is idd wel zo dat een e-mailprogramma handiger werkt dan de webmail. De webmail is ook eigenlijk bedoeld voor wanneer je niet thuis bent en dus niet je eigen PC met je eigen e-mailprogramma bij de hand hebt, maar toch even snel wilt kijken of je e-mail hebt.

                Bedankt dat je toch nog even een reactie hebt gestuurd. Hopelijk kunnen wij op het forum je de volgende keer wel verder helpen als je een probleem ondervind of een vraag hebt.
                A prudent question is one-half of wisdom

                Reageer


                • #9
                  copy /a *.vcf totaal.vcf

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X