Oorspronkelijk gepost door WvdW
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Hoe stel ik e-mail in op mijn smartphone of tablet?
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
Gaat m niet worden vrees ik.
http://forum.kpn.com/t5/E-mail/E-Mai...len/m-p/360421
Ik heb verder geen mail van kpn, alleen een mobiel abonnement. Ik kan dus geen gebruik maken van de smtpserver van kpn lijkt me. T Is zonder meer raar dat ik met login/wachtwoord van mn zeelandnetaccount niet kan verzenden. Zou gewoon moeten kunnen. WifiSpots werkt ook al niet. Dat is al doorgezet naar de technische mensen.
Reageer
-
Ik heb een KPN-abonnement, geen KPN-emailadres en kan gewoon via m'n mobiel email versturen met de volgende instellingen:
SMTP-server mail.zeelandnet.nl, SSL, poort 465
inloggen verplicht aanvinken en gebr.naam en wachtwoord invullen.
Werkt tot vandaag nog steeds!
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door fred44nlje kunt alleen email versturen via de provider, waar je op dat moment mee verbonden bent.
Als je mail via de server verstuurt waar je aan refereert, hoef je geen gebruikersnaam en toegangscode te gebruiken omdat je al bekend bent (validatie op mac/ip adres) bij die provider.Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer