Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Wanneer komt er eindelijk een app voor Apple TV?

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Ik zal de waardevolle bijdragen van Bordewolf enorm missen.

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
      Ik ga stoppen met posten alhier
      Waarom? Er is ruimte zat in het Grote Dierenbos...

      Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: deltaforum1.jpg
Bekeken: 494
Grootte: 137,8 Kb
ID: 194789
      Laatst bewerkt door Webkabouter; 9 Jun 2021, 12:18.
      Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
        Ik zal de waardevolle bijdragen van Bordewolf enorm missen.
        Van mij hoef je ook niet te stoppen. Je hebt vaak zat goede informatieve postings gemaakt en droeg ook gewoon inhoudelijk vaak goed bij. Alleen dat onzalige gedram en gescheld kan ik goed zonder.
        Laatst bewerkt door Koeba; 9 Jun 2021, 14:38.

        Reageer


        • #19
          Bor, ik sluit me aan bij Koeba, doorgaan dus.

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door briantje1991 Bekijk bericht
            Wanneer komt er eindelijk een app voor Apple TV? Alle providers bieden dit alleen delta mist deze service nog…..
            Als Pasen en Pinksteren op 1 dag vallen. Het hele kabel internet gebeuren staat in de verkoop. Verwacht niet teveel hoor. Maar zolang men in Zeeland een monopolie positie heeft zal er weinig veranderen. De enige concurrentie gebruikt nog de koperen telefoon kabel. Totdat KPN ook glasvezel in Zeeland aanbiedt is overstappen weinig zinvol. Ik zelf hoopte dat de kabeltak zou worden overgenomen door ziggo, maar dat gaat waarschijnlijk ook niet gebeuren. Kortom nog een paar jaar uitzingen en we hebben misschien een paar goede concurrenten, die meer bieden tegen lagere prijzen. En staar je niet blind op internet snelheden. Want alles boven de 1 gigabit kan je apparatuur toch niet aan.
            En steeds meer (jonge) mensen zeggen hun tv arbo gewoon op. Tv kijken is een aflopend iets.

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door egter Bekijk bericht
              Bor, ik sluit me aan bij Koeba, doorgaan dus.
              Nee wegblijven is beter. Hopelijk gaat Delta Webcare weer reageren hier en op andere forums. Geldt ook voor Caiway forums/ klanten.
              Hebben we meer aan i.p.v. dat eindeloos gedram.

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk bericht
                Hopelijk gaat Delta Webcare weer reageren hier en op andere forums.
                Laten we zeggen dat het een leermomentje voor iedereen is en gewoon verder gaan met een schone lei.
                Laatst bewerkt door Webkabouter; 9 Jun 2021, 16:24.
                Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                  Ik ga stoppen met posten alhier. Lang over nagedacht, maar dat lijkt me het enig juiste
                  Ja het is opeens een stuk minder leuk als je een keer tegenspraak krijgt hè? Kan je opeens veel lastiger je ongefundeerde onzin spuien hiero.

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door Dahl1994 Bekijk bericht

                    Ja het is opeens een stuk minder leuk als je een keer tegenspraak krijgt hè? Kan je opeens veel lastiger je ongefundeerde onzin spuien hiero.
                    Hij is weg en dus is het niet netjes om verder nog te reageren.

                    Case closed!

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X