Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Afmelden en bufferen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Afmelden en bufferen

    De app sluit niet meer af, tijdens kijken veel buffering, na stoppen van de app komt de app toch af en toe heel kort terug terwijl je iets anders aan het doen bent

  • #2
    Welkom op het forum, Hornblower!

    Gebruik je Android of Apple? Tablet of smartphone? Welke softwareversie gebruik je? Probeer eens de app te verwijderen, je apparaat te herstarten en de app opnieuw te installeren.
    A prudent question is one-half of wisdom

    Reageer


    • #3

      Reageer


      • #4
        De oorzaak van het bufferen kan bij ons liggen. Gisteren is er wel wat gewijzigd in de hardware, dus hou dat even in de gaten. Tot nu toe heb ik nog geen hapering en/of blokjes gezien op verschillende zenders.

        Dat je app niet afsluit en weer terugkomt wanneer je met iets anders bezig bent kan ik zo ff niet verklaren. Ik heb ook niet eerder gehoord of ervaren dat dat gebeurd. Wellicht dat een andere forumgebruiker daar een verklaring voor heeft.
        A prudent question is one-half of wisdom

        Reageer


        • #5
          Apparaat even helemaal UIt zetten en daarna opnieuw opstarten.

          Reageer


          • #6
            Daarmee is het probleem niet opgelost

            Reageer


            • #7
              Heb net een aflevering bekeken die gisterenavond opgenomen is, zonder probleem, afsluiten gaat nog niet goed, er staat app stopt en feedback geven, dat feedback geven heb ik al meerdere keren gedaan, maar hoort daar nooit iets op

              Reageer


              • #8
                Er zijn in de tussentijd nog al wat updates geweest. Is dit probleem inmiddels verholpen.

                Reageer


                • #9
                  Ja hoor..

                  Reageer


                  • #10
                    Oke dan ga ik dit topic sluiten.

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X