Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Nummerportering, wanneer is dit geregeld?

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Nummerportering, wanneer is dit geregeld?

    Ik heb me al op 11 aug. aangemeld bij Delta Mobiel, maar de nummerportering is nog steeds niet geregeld. Ik bel nu prepaid bij Bliep (Overal Mobiel). Ik vraag me af wanneer dit in orde komt.

  • #2
    komt goed, omstreeks 2060

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door RL1961 Bekijk bericht
      Ik vraag me af wanneer dit in orde komt.
      - Doe je dat icm zakelijk en/of glasvezel?
      - Soms wordt een portering tegengehouden als er een betalingsachterstand is bij de huidige leverancier (niet persoonlijk bedoeld).
      Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door RL1961 Bekijk bericht
        Ik heb me al op 11 aug. aangemeld bij Delta Mobiel, maar de nummerportering is nog steeds niet geregeld. Ik bel nu prepaid bij Bliep (Overal Mobiel). Ik vraag me af wanneer dit in orde komt.
        Nummerbehoud bij een abonnement (
        Laatst bewerkt door Guest01; 21 Sep 2020, 07:15.

        Reageer


        • #5
          Ik had dit probleem ook, na een poos van wachten en 2x telef contact heb ik nog maar eens gebeld en met een vriendelijke jongen gesproken en ik zei "Laten we alles eens vergeten, en we beginnen opnieuw" zo gezegd zo gedaan, Nu wel een sms gekregen en ook bericht van mijn oude provider dat ik hun ging verlaten. Heeft even geduurd maar we zijn op de goede weg.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door RL1961 Bekijk bericht
            Ik heb me al op 11 aug. aangemeld bij Delta Mobiel, maar de nummerportering is nog steeds niet geregeld. Ik bel nu prepaid bij Bliep (Overal Mobiel). Ik vraag me af wanneer dit in orde komt.
            Hi RL1961 , vreemd dat er sinds 11 augustus geen verdere actie lijkt te hebben plaatsgevonden. Mogelijk wordt het nummerbehoud inderdaad tegengehouden door de huidige mobiele provider. Kun je in een e-mail gericht aan [email protected] jouw klantgegevens toesturen? Vanuit de gegevens kan de status van de aanvraag worden nagezien. Alvast bedankt!

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X