Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Android TV Kastje (DFN-Amigo7x3)

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
    Waarom zou bij die Quantis stick een provider moeten staan? Het is gewoon een apparaat dat je los als consument kan kopen in de winkel. En heeft niets met eem providerapparaat te maken.
    Klopt, daar lijkt het op. Dus dan zou Delta met iets anders komen wanneer de review die hoer eerder stond klopt tenminste.

Reageer

Een review??? Dat was alles beha;ve eem review. En het zou wel heel pijnlijk voor Delta zijn als het nog geen maand nadat de Smart Box op de markt is gekomen er nu al een nieuwe ontvanger wordt aangekondigd. En dat nadat deze Smart Box is bewierookt door sommige gebruikers.

En waarom zeg je dat het klopt wat ik zeg dat de Quantis stick een consumenten en niet een providerapparaat is als je zelf eerder met de suggestie (aanname) komt dat die Quantis stick weleens de nieuwe Google TV decoder kan zijn van Delta? Dit los van je eerdere uitspraken dat Google TV alleen beschikbaar is op Google hardware. Wat dus absoluut niet het geval is.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
        .....En waarom zeg je dat het klopt wat ik zeg dat de Quantis stick een consumenten en niet een providerapparaat is als je zelf eerder met de suggestie (aanname) komt dat die Quantis stick weleens de nieuwe Google TV decoder kan zijn van Delta?
        Dus ook als hij zijn ongelijk toegeeft en jou gelijk geeft, is het niet goed?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

Klopt, daar lijkt het op. Dus dan zou Delta met iets anders komen wanneer de review die hoer eerder stond klopt tenminste.
          doen er nu ook al hoeren mee ,zijn dat Twentse dames de review die hoer eerder stond klopt tenminste al dus Bor de Wolf

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
            Dus ook als hij zijn ongelijk toegeeft en jou gelijk geeft, is het niet goed?
            Ik lees nergens dat hij zijn ongelijk toegeeft. Alleen dat hij zoveel mist rond zijn antwoord geeft om daarmee de lezer het idee te geven dat wat hij heeft gezegd precies in de strekking ligt van wat hij zij.

Reageer

Of BoR mag wederom testen, zijn feedback ja, ja mooi mooi voldeed aan Delta hun eisen. 😉 of komt er een nieuwe box omdat de testers prut werk hebben afgeleverd en voldoet de box niet aan de eisen van de klant.

zie ik kan ook speculeren 🤔 laten we in 2025 een keer de glazenbol thuis.

alvast een gezond 2025.

Reageer

Kennelijk komt KPN met een opvolger.

Ik begrijp echt het Netflixverhaal niet. Je kiest als provider toch heel serieus voor een decoder.
                Daar mag Netflix gewoon niet op ontbreken, dat is slechte reclame.
                Maar goed, Delta schijnt volgens een review met een GoogleTV box te komen, ze staan niet stil.
                Zou dat die Quantis Stick gaan worden? Daar staat nog geen provider bij.
                In deze Spaanse video kun je hem zien :

Het model van de KPN Soundbox
                Laatst bewerkt door driepinter; 31 Dec 2024, 20:48.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door HeDaar Bekijk bericht

Ik had dit bericht een week geleden al getikt, maar nu nog even weer geprobeerd. Hij reproduceert nu niet meer zo hard als destijds. Mogelijk is er een software update gepushed?
                  En nu treedt dat probleem eigenlijk niet meer op. Interessant. Een probleem dat in eerste instantie bijna 100% van de tijd optreed, een week of zo later amper nog en weer een week later eigen niet meer in z'n oorspronkelijke vorm. En dat zonder dat ik zo te zien een andere versie van de software gekregen heb. Positief natuurlijk dat het beter wordt, maar tegelijkertijd heeft m'n innerlijke stemmetje dat hamert op "reproduceerbaarheid en traceerbaarheid" bij software en bugs rapporteren het nu wat lastig.

Hier is een andere bug(je), kijken of die ook op termijn op magische wijze verdwijnt. Deze doet het bij mij absoluut, totaal, niet-te-vermijden, 100% van de tijd.

- ga naar de program guide pagina
                  - klik op de "<-" toets. De cursor gaar nu naar het drie-items menu regeltje er boven.
                  - klik nu weer op de "zuid" toets van de ronde bedienknop. De cursor keert nu terug naar de program-guide.
                  - nu doen de "west" en "oost" toetsen van de ronde bedienknop niets meer.

Ik ben benieuwd of deze ook verdwijnt.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door HeDaar Bekijk bericht

En nu treedt dat probleem eigenlijk niet meer op. Interessant. Een probleem dat in eerste instantie bijna 100% van de tijd optreed, een week of zo later amper nog en weer een week later eigen niet meer in z'n oorspronkelijke vorm. En dat zonder dat ik zo te zien een andere versie van de software gekregen heb. Positief natuurlijk dat het beter wordt, maar tegelijkertijd heeft m'n innerlijke stemmetje dat hamert op "reproduceerbaarheid en traceerbaarheid" bij software en bugs rapporteren het nu wat lastig.

Hier is een andere bug(je), kijken of die ook op termijn op magische wijze verdwijnt. Deze doet het bij mij absoluut, totaal, niet-te-vermijden, 100% van de tijd.

- ga naar de program guide pagina
                    - klik op de "<-" toets. De cursor gaar nu naar het drie-items menu regeltje er boven.
                    - klik nu weer op de "zuid" toets van de ronde bedienknop. De cursor keert nu terug naar de program-guide.
                    - nu doen de "west" en "oost" toetsen van de ronde bedienknop niets meer.

Ik ben benieuwd of deze ook verdwijnt.
                    Zonder firm of softwareupdate wijzigt er niet zo veel.... Het is altijd goed dit soort zaken door te geven.
                    Er zit overigens een knop op de AB waarmee je rechtstreeks naar de program guide gaat, en met de home toets keer je normaliter snel terug naar tv kijken

Reageer

• Ik keek via de tv gids een programma terug van Veronica.
                      Ik zette het tijdelijk op pauze en wilde later verder kijken.
                      Toen startte het programma helemaal vanaf het begin weer op ipv. waar het gestopt was.
                      Ik heb het ook nog via de andere mogelijkheden geprobeerd maar met het zelfde resultaat.
                      Iemand soortgelijke ervaringen?

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

Zonder firm of softwareupdate wijzigt er niet zo veel....
                        Nee, dat is ook mijn veronderstelling. Ik heb ruim ervaring in het rapporteren van bugs en doe altijd m'n best om een stappenplan mee te geven om 'm te reproduceren. Zoals ook hier in de eerste post. En check dan uiteraard ook een paar keer dat de bug optreedt als je dat script afloopt. Vandaar m'n verbazing toen het een paar dagen later bij hertesten een ander gedrag zag. Ik vraag me dan toch af welke randvoorwaarde ik blijkbaar over het hoofd zie waardoor het nu niet meer gebeurt? Misschien moet ik in het vervolg even rebooten, om een beter gedefinieerde uitgangssituatie te krijgen? Of het cache leeg maken? Het enige dat qua status gewijzigd zou kunnen zijn is dat ik van een "alle kanalen" lijst naar een persoonlijke lijst ben gegaan waarin ik wat geschrapt heb. Misschien kom ik er ooit nog achter en anders is het in ieder geval opgelost.

Er zit overigens een knop op de AB waarmee je rechtstreeks naar de program guide gaat, en met de home toets keer je normaliter snel terug naar tv kijken
                        Dank, ja, weet ik. In dit geval ging het erom dat je in de regel met drie menu items boven de program guide komt om de bug op te roepen. Kan ook met de "up" toets als je in de bovenste regel van de program guide staat. Ik heb de "back" knop alleen maar genoemd in het stappenplan omdat die vanuit elke regel in de program guide naar die menu-regel springt.

Reageer

• De laatste dagen ging de ervaring met de settopbox van kwaad tot erger. Ons gebruikspatroon is voornamelijk dat we achteraf programma's kijken op het moment dat het ons uitkomt. Maar eergisteren wilde ik een documentaire van anderhalf uur kijken en werd ik (op gegeven moment klokje erbij) gemiddeld elke 14 minuten out of the blue overgeschakeld naar een eerdere uitzending van de regionale zender of naar NPO1. Ik kon gelukkig bij het opnieuw selecteren van de documentaire wel kiezen voor "hervatten". Gisteren lukte het niet meer om een uitzending van Nieuwsuur van amper een half uur terug te kijken zonder drie keer wegzapt te worden. Ik heb op gegeven moment de batterij uit de afstandsbediening gehaald, om zeker te zijn dat die geen spontane commando's stuurde, maar dat hielp niet.

Dus wat drastischer ingrijpen. Power off/on: geen resultaat (dat was nog voor bovengenoemd Nieuwsuur kijken). Later dan toch maar de cache en de opgeslagen data van de Delta app op de settopbox gewist. En dat helpt. Sindsdien kan ik wel weer ononderbroken een eerdere uitzending kijken. Dat "wissen" had gelukkig geen grote negatieve gevolgen voor zover ik kan zien. Ik hoefde niet opnieuw in te loggen en ook de ingestelde kanalenlijst was behouden. Wel lijken nu wat eerdere bugs weer meer terug te zijn, zie bijvoorbeeld bij m'n eerste post over een "dode" programguide. Al blijft dat een wat subjectieve indruk.

Al met al hebben we nu de settopbox een maand in gebruik en een prettig stabiele ervaring is het nog niet. Bij mijn vrouw begint de "technology induced anger" nu toch wel op te spelen, ze gooit de afstandsbediening nog niet door de kamer, maar heel veel langer moet het niet duren.

Reageer

• In elk geval meldt je het hier en leest DELTA-TV-team mee.

Ik heb tot nu toe niet dezelfde ervaring met terugkijken, maar ik zal het ook eens proberen. Wie weet zit er in de nieuwste software iets niet lekker.

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                              In elk geval meldt je het hier en leest DELTA-TV-team mee.
                              Ja, da's ook een beetje de bedoeling van het melden van de ervaringen hier. Anders wordt het alleen maar stoom afblazen en da's weinig constructief.

Reageer

• Als er iemand van de Delta ontwikkelaars meeleest hier...: nu moet ik vanuit het home-scherm twee keer op de program guide knop drukken voor 'ie reageert. Geen wereldprobleem, maar telkens weer zo'n "Huh? Hij doet het niet?" mini-irritatie.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                                X