Oorspronkelijk gepost door ilankroon
Bekijk bericht
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Android TV Kastje (DFN-Amigo7x3)
Samenvouwen
X
-
Op dit moment hebben wij een abonnement op koper gebaseerd KPN Internet + TV en overwegen om over enkele maanden naar Delta over te stappen.
Dit omdat KPN op ons adres voorlopig geen glasvezel kan aanbieden maar de meest belangrijke reden is toch wel de korting bij een 2-jarig contract.
Voordat ik definitief een besluit neem heb ik nog een paar vragen die ik ondanks zoeken niet beantwoord kon krijgen.
Heeft de standaard meegeleverde TV box, ik vermoed de Amigo7x3, een optische Audio uitgang waarop ik de Bluesound Stereo versterker d.m.v. een Toslink kabel kan aansluiten.
ik begreep dat de TV-box nog niet over de optie beschikt om Netflix te gebruiken, zo niet is dit dan te verwachten dat dit binnen redelijke termijn wel mogelijk is?
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door srna513006 Bekijk berichtOp dit moment hebben wij een abonnement op koper gebaseerd KPN Internet + TV en overwegen om over enkele maanden naar Delta over te stappen.
Dit omdat KPN op ons adres voorlopig geen glasvezel kan aanbieden maar de meest belangrijke reden is toch wel de korting bij een 2-jarig contract.
Voordat ik definitief een besluit neem heb ik nog een paar vragen die ik ondanks zoeken niet beantwoord kon krijgen.
Heeft de standaard meegeleverde TV box, ik vermoed de Amigo7x3, een optische Audio uitgang waarop ik de Bluesound Stereo versterker d.m.v. een Toslink kabel kan aansluiten.
ik begreep dat de TV-box nog niet over de optie beschikt om Netflix te gebruiken, zo niet is dit dan te verwachten dat dit binnen redelijke termijn wel mogelijk is?
Hier de specs
https://cdn.prod.website-files.com/6...Datasheet..pdf
De box geeft wel degelijk Dolby51. Je moet wel de output op automatisch zetten zodat de vertaling door de box plaatsvindt en niet je (peperdure) receiver
Reageer
-
https://www.totaaltv.nl/tests/de-nie...rrassend-goed/
mooie recensie!
Het tv gebeuren gaat naar andere transcoders, dus ik verwacht een hogere kwaliteit binnenkort alsmede op de apps (ook UHD).
Unicast maakt dan niet uit.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk berichtDe wens is de vader van de gedachte wat betreft transcoders en unicast.
Echt totale nonsens op basis van grote duim aannames. Iemand maar ook meer een beetje verstand van zaken heeft haalt dit soort uitspraken met een klein zuchtje onderuit.Laatst bewerkt door Bordewolf; 18 Mar 2025, 22:49.
Reageer
-
Ik weet dat jij van Delta achter de schermen nieuwe dingetjes mag testen, En lijkt het ook wel of he als aandeelhouder van Delta Fiber als beschermengel alles wil goedpraten. Als er iets gezegd wordt over mindere beeldkwaliteit dan komt er plots iets uit de hoge hoed om het voor de toekomst goed te praten.
Maar ik heb nooit gezegd dat UHD via een app voor mobiel/smart tv niet kan. Want bij jou blijft begrijpend lezen echt moeilijk. Sterker er zijn al providers die via ee app 1080P/HDR via hun app aan klanten leveren. En dus feitelijk UHD maar dit niet zo noemen omdat het bronsignaal geen UHD is. Wat ik heb gezegd is dat UHD via een app door bandbreedte nooit de gelijke kwaliteit kan hebben als UHD via een decoder als je op deze decoder het aanvoersignaal 1 op 1 doorgeeft zoals Ziggo en KPN doen. En als Delta het wel met gelijke kwaliteit gaat aanbieden dan doet men dus concessies aan de beeldkwaliteit ondanks dat het kanaal feitelijk UHD . En transcoderverhaalx is allemaal heel spannend. Gooit er wat moeilijke woorden in en dan ben je al snel (of voel je jezelf) al heel belangrijk. Maar als je achter de schermen dergelijke termen hoort, vraag aan ook even naar de pro and cons van nieuwere technieken. Ik neem aan dat Delta iedere klant als een gelijk ziet?
- 1 Like
Reageer
-
De 'gezonde discussie' op dit forum kent geen grenzen...
De gebruikers van het Delta-kastje zijn benieuwd naar de performance en dat wordt in de review gemeld.
Discussie over wat kán gaan komen en wat bepaalde gebruikers wíllen dat gaat komen, is puur koffiedik kijken.
Elkaar betichten van kunde/onkunde zit niemand op te wachten...
- 2 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk berichtIk weet dat jij van Delta achter de schermen nieuwe dingetjes mag testen, En lijkt het ook wel of he als aandeelhouder van Delta Fiber als beschermengel alles wil goedpraten. Als er iets gezegd wordt over mindere beeldkwaliteit dan komt er plots iets uit de hoge hoed om het voor de toekomst goed te praten.
Maar ik heb nooit gezegd dat UHD via een app voor mobiel/smart tv niet kan. Want bij jou blijft begrijpend lezen echt moeilijk. Sterker er zijn al providers die via ee app 1080P/HDR via hun app aan klanten leveren. En dus feitelijk UHD maar dit niet zo noemen omdat het bronsignaal geen UHD is. Wat ik heb gezegd is dat UHD via een app door bandbreedte nooit de gelijke kwaliteit kan hebben als UHD via een decoder als je op deze decoder het aanvoersignaal 1 op 1 doorgeeft zoals Ziggo en KPN doen. En als Delta het wel met gelijke kwaliteit gaat aanbieden dan doet men dus concessies aan de beeldkwaliteit ondanks dat het kanaal feitelijk UHD . En transcoderverhaalx is allemaal heel spannend. Gooit er wat moeilijke woorden in en dan ben je al snel (of voel je jezelf) al heel belangrijk. Maar als je achter de schermen dergelijke termen hoort, vraag aan ook even naar de pro and cons van nieuwere technieken. Ik neem aan dat Delta iedere klant als een gelijk ziet?
En ik praat niets goed… ik zeg we gaan het zien.
Mij telkens als het geweten van Delta neerzetten vind ik verre van correct.
Wie mij hier volgt ziet dat ik juist kritisch ben.Laatst bewerkt door Bordewolf; 19 Mar 2025, 21:28.
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer