Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Android TV Kastje (DFN-Amigo7x3)

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Dam wens ik Delta heel veel succes met deze ontvanger. Is dus een apparaatje van vier jaar oud. Vreemd als je deze dan voor je 'nieuwe' decoder kiest. En deze heb ik toevallig mee mogen testen bij Youfone. En dan hoop ik dat er in vier jaar tijd veel verbeterd s aan de firm- en software.

(maar waarschijnlijk wordt ook deze reactie op enig moment weer door het wonderdoekje van een moderator of admin weggewist)

Reageer

Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
      Ja, maar ik ga je wel corrigeren, Het model van Delta heeft andere specs qua hardware en is van 2024
      https://www.androidtv-guide.com/pay-...r/delta-fiber/

En ja het netflix logo staat er niet bij, maar deze is speciaal voor Delta, dus kan er later ook nog getweakt worden.
      De box van Youfone is niet dus niet helemaal vergelijkbaar met die van Delta.

De box van Youfone is met AndroidTV 9 begonnen en geupgrade gaandeweg,
      AndroidTV14 is al uit
      Laatst bewerkt door Bordewolf; 1 Dec 2024, 21:52.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
        Dam wens ik Delta heel veel succes met deze ontvanger. Is dus een apparaatje van vier jaar oud. Vreemd als je deze dan voor je 'nieuwe' decoder kiest. En deze heb ik toevallig mee mogen testen bij Youfone. En dan hoop ik dat er in vier jaar tijd veel verbeterd s aan de firm- en software.

(maar waarschijnlijk wordt ook deze reactie op enig moment weer door het wonderdoekje van een moderator of admin weggewist)
        Had de Youfone indertijd wel gewoon Dolby ?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

Ja, maar ik ga je wel corrigeren, Het model van Delta heeft andere specs qua hardware en is van 2024
          https://www.androidtv-guide.com/pay-...r/delta-fiber/

En ja het netflix logo staat er niet bij, maar deze is speciaal voor Delta, dus kan er later ook nog getweakt worden.
          De box van Youfone is niet dus niet helemaal vergelijkbaar met die van Delta.

De box van Youfone is met AndroidTV 9 begonnen en geupgrade gaandeweg,
          AndroidTV14 is al uit
          Het is goed dat Youfone updates zo lang ondersteunt. Ik vraag me af of Delta deze aanpak kan repliceren?

Reageer

Ik weet natuurlijk niet hoe de stand van zaken nu is maar in de tijd dat ik dat apparaatje testte stond het wel in de spes maar werkte dit voor geen millimeter.

Overigens zou ik er niet gek van staan op te kijken dat alle KPN dochters zoals Solcon en Youfone over gaan naar TV+ op het moment dat KPN in het geheel stopt met Linux

Reageer

Ik adviseer je met een dag of vijf wanneer je de box ontvangt, zelf even te posten wat er wel of niet werkt

Reageer

Al bekend of de nieuwe Android kastje ook beschikbaar komt bij caiway of moeten wij 2e rangs klanten wachten tot we overgezet zijn?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Roma Bekijk bericht
                  Al bekend of de nieuwe Android kastje ook beschikbaar komt bij caiway of moeten wij 2e rangs klanten wachten tot we overgezet zijn?
                  Ik denk pas wanneer je het Delta Flexpakket kunt kiezen.

Reageer

Kleine review :

Delta Smart-box: De Nieuwe Android TV Ervaring!

Nu snap ik niet precies wat men met onderstaande wordt bedoeld :
                    • Geen app-integratie voor sommige OTT-diensten: Niet alle streamingdiensten kunnen direct via de Smart-box worden gebruikt.

Reageer

Kleine review :

Delta Smart-box: De Nieuwe Android TV Ervaring!

Nu snap ik niet precies wat men met onderstaande wordt bedoeld :
                      • Geen app-integratie voor sommige OTT-diensten: Niet alle streamingdiensten kunnen direct via de Smart-box worden gebruikt.
                      Die kan ik niet plaatsen. De meeste OTT diensten zijn beschikbaar.
                      Ik lees dat Delta verder gaat doorpakken op nog een nieuwe ontvanger met GoogleTV.
                      Ik vraag me af of Amigo 7y het gaat worden of toch een totaal andere box.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

Ik lees dat Delta verder gaat doorpakken op nog een nieuwe ontvanger met GoogleTV.
                        .
                        Bron???

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk bericht

Bron???
                          Zie de URL van Driepinter, of het klopt is een tweede, maar het staat er toch echt.

Reageer

En die bron die voor deze publicatie vrijwel niemand iets van wist die wordt direct betrouwbaar geacht. Geen opmerkingen over aanname als er niets negatief staat voor Delta. Eigenlijk staat er niets positief ook. Het is het opnoemen van specificaties waarvoor je eigenlijk de hele decoder niet uit de verpakking hoeft te halen. En nog lachwekkender is dat nu plots de naam, Google TV wel omarmd wordt terwijl het eerst niet bestond voor mogelijk werd gehouden voor providerboxjes.

Kan iemand mij uitleggen wat in deze 'review' staat wat niet in de brochure van de Amino Amigo 7x staat? En waar kan ik de bevestiging van Delta vinden dat Delta doorpakt en nu al bezig is met een nieuwe decoder?

Reageer

Er zijn natuurlijk een aantal apps die buitenom de Google store worden geïnstalleerd en dat zijn de standaard apps (Disney+, Spotify en NPO Start enz.).

Ah, met app-integratie bedoelen ze waarschijnlijk het casten naar de ingebouwde Chromecast.
                              Laatst bewerkt door driepinter; 8 Dec 2024, 17:25.

Reageer

Echt dit is alles behalve een review. Niets over aansluitmogelijkheden, instellingen binnen het menu, koppelen en gebruik afstandsbediening, Chromecast built-in, beeldkwaliteit, multoat of singlecast en ga zo maar even verder. Ii vraag mij serieus af of die Smart Box wel aanwezig was. En zo ja, of het wel uit die doos is gehaald.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                                X