Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Android TV Kastje (DFN-Amigo7x3)

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
    Wat ik jammer vind is dat teletekst op de Smart-box niet werkt op lokale omroepen zoals Omroep Zeeland enz.

Dit is niet echt een functie maar gewoon de NOS teletekst app.

Er zit ook geen aparte knop op voor radio kanalen.
    Klopt natuurlijk, maar je ziet ook dat de regionalen Teletekst langzaam uitzetten. RTV Utrecht heeft recent ook teletekst uitgezet.
    Op de Kamai stond teletekst ook al uit overigens op de regionalen.
    NOS teletekst app open en sluit ik via spraak. Dat gaat best soepel.

Wat ik zelf nog niet bekeken heb is of de publieke omroepen ook apps hebben op het AndroidTV platform.
    Het lokale nieuws is via daar natuurlijk in te zien en feitelijk ook de vervanger voor teletekst.
    Laatst bewerkt door Bordewolf; 13 Dec 2024, 11:58.

Reageer

Ik hoop dat er nog een mogelijkheid komt om tijdens spoelen te zien hoever je bent. nu een beetje gokken

Reageer

Oorspronkelijk gepost door ypehille Bekijk bericht
        Ik hoop dat er nog een mogelijkheid komt om tijdens spoelen te zien hoever je bent. nu een beetje gokken
        Volgens mij staat deze op het wensenlijstje van DELTA-TV-team . Met name de beeldjes bij doorspoelen.
        De knoppen werken inderdaad nog anders dan verwacht tov andere apps. Voor- en achteruitspoelen moet vooralsnog via de app.
        Nu zijn die knoppen geconfigureerd om de EPG te bevragen naar vorige en volgende programma, maar mijns inziens kan dat ook anders worden opgelost door het volgende programma iets kleiner onder het huidige te zetten o.i.d. Daar moet toch visueel een mooie oplossing voor te maken zijn, of met 1 druk op een knop o.i.d.

Reageer

Vorige week gaf mijn oude trouwe humax de geest. Ik ben verre van technisch en pas de tweede dag kreeg ik door dat het niet de tv maar de humax was dat kuren had.
          Omdat ik graag programma's opneem besloot ik ook voor de tv ontvanger te gaan.
          Ik betreur dat het niet meer mogelijk is om bv. een nieuwe humax aan te schaffen.
          Het is allemaal wennen. De beeldkwaliteit is wel enorm vooruit gegaan.
          Gisteren tijdens de tv inschakelen opende het met de verkeerde hmdi instelling.
          Met behulp van de klantenservice is dit weer opgelost. Ik had geen idee hoe ik dit moest veranderen.
          Het instellen van de volume werkt niet met de afstandsbediening van de ontvanger. Er is ook geen knop aanwezig voor teletekst.
          Deze is ook niet op te roepen.
          Reclame snel doorspoelen lijkt niet mogelijk. Dit was met de humax in een paar tellen gebeurd.
          Lange reclameblokken van 8 minuten en elke 20 minuten weer opnieuw roepen bij mij de nodige ergernis op.
          Er wordt een nieuwe afstandsbediening worden opgestuurd.
          De medewerker vermoed dat er een verkeerde is bijgesloten. Ik wacht het af.
          Ik heb de kleinste ontvanger van amino.
          Het is me trouwens niet duidelijk of je er elk moment weer vanaf kunt mocht dit niet bevallen.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door spectrum Bekijk bericht
            Het is me trouwens niet duidelijk of je er elk moment weer vanaf kunt mocht dit niet bevallen.
            Je kunt de Amino Smart-box altijd annuleren in MijnDelta ik heb hem na een week teruggestuurd.

Bijgevoegde bestanden

Reageer

Vorige week gaf mijn oude trouwe humax de geest. Ik ben verre van technisch en pas de tweede dag kreeg ik door dat het niet de tv maar de humax was dat kuren had.
              Omdat ik graag programma's opneem besloot ik ook voor de tv ontvanger te gaan.
              Ik betreur dat het niet meer mogelijk is om bv. een nieuwe humax aan te schaffen.
              Het is allemaal wennen. De beeldkwaliteit is wel enorm vooruit gegaan.
              Gisteren tijdens de tv inschakelen opende het met de verkeerde hmdi instelling.
              Met behulp van de klantenservice is dit weer opgelost. Ik had geen idee hoe ik dit moest veranderen.
              Het instellen van de volume werkt niet met de afstandsbediening van de ontvanger. Er is ook geen knop aanwezig voor teletekst.
              Deze is ook niet op te roepen.
              Reclame snel doorspoelen lijkt niet mogelijk. Dit was met de humax in een paar tellen gebeurd.
              Lange reclameblokken van 8 minuten en elke 20 minuten weer opnieuw roepen bij mij de nodige ergernis op.
              Er wordt een nieuwe afstandsbediening worden opgestuurd.
              De medewerker vermoed dat er een verkeerde is bijgesloten. Ik wacht het af.
              Tetetekst: even het knopje van de spraakbediening en “open teletekst” uitspreken. Teletekst afaluiten via spraakbediening om af te sluiten.

Reageer

Inmiddels is ESPN UHD op kanaal 701 beschikbaar op de Androidbox.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                  Inmiddels is ESPN UHD op kanaal 701 beschikbaar op de Androidbox.
                  Niet bij Caiway, zeg niet voor niets dat wij 2e rangs klanten zijn.

Reageer

Kijken van programma's anders dan "Live" lukt regelmatig niet. Herkent iemand het fenomeen dat je sommige programma's niet "vanaf het begin" kunt kijken zolang ze uitgezonden worden? Vanavond viel ik halverwege in Eva en later in Bar Laat. In beide gevallen kon ik niet anders dan Live kijken. Ik kon weliswaar terugscrollen in de tijd of helemaal naar het begin, maar het beeld bleef bevroren. Alleen de Live optie werkte.

Ik heb het ook nog in de app gecheckt op m'n chromecast en een android tablet. Identiek gedrag: alleen live kijken. Da's toch raar? Of snap ik iets niet?
                    Laatst bewerkt door HeDaar; 18 Dec 2024, 23:50.

Reageer

Tetetekst: even het knopje van de spraakbediening en “open teletekst” uitspreken. Teletekst afaluiten via spraakbediening om af te sluiten.
                      Bedankt voor de tip.
                      Helaas wordt de boodschap niet begrepen. Er wordt dan youtube geopend met een aantal vensters van teletekst.
                      Wordt youtube geroepen dan wordt dit wel direct geopend.
                      Ik denk maar een mail te sturen want over een andere afstandsbediening hoor ik ook niets meer.
                      Gisteren trouwens een hele avond onstabiel beeld gehad met blokjes en soms even stilstaand beeld.
                      De tv gids vind ik niet prettig werken. Het zwiepte zonder dat ik het wilde van dagen terug naar dagen vooruit terwijl ik naar beneden of naar boven wilde gaan.

Reageer

Bedankt voor de tip.
                        Helaas wordt de boodschap niet begrepen. Er wordt dan youtube geopend met een aantal vensters van teletekst.
                        Wordt youtube geroepen dan wordt dit wel direct geopend.
                        Ik denk maar een mail te sturen want over een andere afstandsbediening hoor ik ook niets meer.
                        Gisteren trouwens een hele avond onstabiel beeld gehad met blokjes en soms even stilstaand beeld.
                        De tv gids vind ik niet prettig werken. Het zwiepte zonder dat ik het wilde van dagen terug naar dagen vooruit terwijl ik naar beneden of naar boven wilde gaan.
                        je hebt de teletekstapp wel geinstalleerd van de NOS? Teletekst op de regionalen werkt niet.

Reageer

je hebt de teletekstapp wel geinstalleerd van de NOS? Teletekst op de regionalen werkt niet.
                          Nogmaals bedankt!
                          Nu werkt het wel.
                          Je moet het ook maar weten. De medewerkers zijn er ook nog niet van op de hoogte.
                          Het ouderwetse knopje op de afstandsbediening is wel een stuk simpeler en jammer dat de teletekst van omroep Zeeland niet werkt.
                          Dat vind ik eigenlijk niet kunnen.

Reageer

Nogmaals bedankt!
                            Nu werkt het wel.
                            Je moet het ook maar weten. De medewerkers zijn er ook nog niet van op de hoogte.
                            Het ouderwetse knopje op de afstandsbediening is wel een stuk simpeler en jammer dat de teletekst van omroep Zeeland niet werkt.
                            Dat vind ik eigenlijk niet kunnen.
                            De regionalen schalen langzaam teletekst af. Er zijn diverse apps voor waar het nieuws op de volgens is,
                            Omroep Zeeland heeft een eigen app.

qua apps zie ik dat Kerkdienst gemist en Tunein nu extra geinstalleerd staan als standaard.
                            Ook zie ik Google Meet staan.
                            Laatst bewerkt door Bordewolf; 20 Dec 2024, 12:50.

Reageer

Je mag tot drie Smart-Boxen per adres bestellen, dus ik ben benieuwd of dit al mogelijk is voor Kamai bezitters.

Reageer

Er zijn gebieden waar coax tv uit gaat wanneer men van Caiway naar Delta gaat (o.a. Twente). In dat geval moet er inderdaad wel een mogelijkheid zijn om tv te blijven kijken op iedere tv (ook oudere tv's van voor 2019/2020).

Natuurlijk kan men ook via de app streamen of bij nieuwe tv's de tv-apps gebruiken.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                                X