Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Android TV Kastje (DFN-Amigo7x3)

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Sommige mensen zijn slim van dommigheid. Laten we het daar op houden:
    Dolby Multichannel PCM 5.1 vs. Dolby Digital 5.1 | Sonos Community

Er is geen verschil. Het heeft overigens te maken met de instelling wel of niet automatisch op de Android Box.
    Maar het signaal is exact gelijk Dolby 5.1.

Een beetje jammer dat hier aan getwijfeld wordt en dat er maar doorgedramt wordt vanuit onnozelheid.

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht

is gewoon dolby 2.0 idd. maar figuren als borderwolf beweren 5.0. clowns noem ik het!
      Als je alles goed instelt dan is het gewoon DD5.1. Getest op de Sennheiser Ambeo.

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
        Sommige mensen zijn slim van dommigheid. Laten we het daar op houden:
        Dolby Multichannel PCM 5.1 vs. Dolby Digital 5.1 | Sonos Community

Er is geen verschil. Het heeft overigens te maken met de instelling wel of niet automatisch op de Android Box.
        Maar het signaal is exact gelijk Dolby 5.1.

Een beetje jammer dat hier aan getwijfeld wordt en dat er maar doorgedramt wordt vanuit onnozelheid.
        Jij bent gewoon dom! einde discussie!Jij met je simpele sonos speakertje. Het is geen dolby 5.1 kerel. gewoon stereo 5.1. Jij hebt duidelijk thuis geen dikke setup staan van 5000 euro zoals ik, met receiver etc. Luister eens een echte dolby 5.1 bluray, dan hoor je het verschil wel!

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht

Als je alles goed instelt dan is het gewoon DD5.1. Getest op de Sennheiser Ambeo.
          Jaja...en je denkt dat Do nu overtuigd is?

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht

Jaja...en je denkt dat Do nu overtuigd is?
            Geen behoefte om hem te overtuigen. Maar wel mensen die door alle woorden de weg een beetje kwijt zijn. Je kan wel een set hebben staan van 5000 of nog beter 10000 euro, maar als je apparaten niet goed instelt dan is het allemaal niets waard.

Reageer

Jij bent gewoon dom! einde discussie!Jij met je simpele sonos speakertje. Het is geen dolby 5.1 kerel. gewoon stereo 5.1. Jij hebt duidelijk thuis geen dikke setup staan van 5000 euro zoals ik, met receiver etc. Luister eens een echte dolby 5.1 bluray, dan hoor je het verschil wel!
              Heb je nu alweer Spek gegeten ,Je schiet nu werkelijk met spek ,Leer eerst eens een Fatsoenlijke conversatie aan te gaan

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht

Geen behoefte om hem te overtuigen. Maar wel mensen die door alle woorden de weg een beetje kwijt zijn. Je kan wel een set hebben staan van 5000 of nog beter 10000 euro, maar als je apparaten niet goed instelt dan is het allemaal niets waard.
                het is multichannel pcm 5.1 kerel! maar blijf het lekker geloven! tegenwoordig zijn vele films op bluray in atmos, maar je kan soms ook nog dolby digital selecteren soms bij bijvoorbeeld muziek blurays. Je hoort gelijk verschil!

Reageer

het is multichannel pcm 5.1 kerel! maar blijf het lekker geloven! tegenwoordig zijn vele films op bluray in atmos, maar je kan soms ook nog dolby digital selecteren soms bij bijvoorbeeld muziek blurays. Je hoort gelijk verschil!
                  Geluid van delta is gewoon ruk! Dus zet ik het lekker op pcm, veel beter geluid stereo. En surround uit in mijn amigo 7x3 player!

Reageer

Geluid van delta is gewoon ruk! Dus zet ik het lekker op pcm, veel beter geluid stereo. En surround uit in mijn amigo 7x3 player!
                    Een set van 5000 euro en het geluid is ruk.... Dan is het een totale miskoop.
                    Hier prima geluid en geen problemen. Maar zoals anderen al zeiden ik ga stoppen met iemand te overtuigen die niet te overtuigen valt en zaken roept die pertinent niet kloppen.

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

Een set van 5000 euro en het geluid is ruk.... Dan is het een totale miskoop.
                      Hier prima geluid en geen problemen. Maar zoals anderen al zeiden ik ga stoppen met iemand te overtuigen die niet te overtuigen valt en zaken roept die pertinent niet kloppen.
                      Begrijpend lezen is moeilijk voor je he. Het geluid is gewoon niet mooi vol. In eerdere topics staat ook gewoon duidelijk dat het multichannel 5.1 pcm is! Maar blijf jij lekker geloven dat het dolby digital 5.1 is, met je gare sonos! Mijn installatie is prachtig. Net Hans Zimmer live in Prague nog even opgezet met atmos sound. Mindblowing!

Reageer

• Even gekeken en geluisterd naar Hans Zimmer , zonde om daar je dure set mee te verkrachten , wat een tiefus herrie. (opschepper)

Reageer

• Geluid is hoe je het zelf ervaart. Ik ben zeer tevreden over het geluid. Daar is geen discussie over mogelijk. Ik ben al jaren tevreden Sonos gebruiker, Sonos Arc Ultra een sub en surround speakers zijn voor mij voldoende. Voor sommigen is een instalatie van 5000 euro goed genoeg en voor sommigen niet. Voor wat de Amigo kastje kan is het goed geluid voor mij.
                          Gaat om persoonlijke ervaring. Enige wat ik beetje naar vind zijn die reacties van " Sonos is bagger, ik heb een 5000 set lekker puh" Dat is onzin. Sonos behoort tot de betere merken, (Op de app na haha). Maar kwalitatief zit het goed. En die kost geen 5k!

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door ilankroon Bekijk bericht
                            Geluid is hoe je het zelf ervaart. Daar is geen discussie over mogelijk.
                            Wel mogelijk, maar het helpt niet en is niet nuttig.

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door ilankroon Bekijk bericht
                              Geluid is hoe je het zelf ervaart. Ik ben zeer tevreden over het geluid. Daar is geen discussie over mogelijk. Ik ben al jaren tevreden Sonos gebruiker, Sonos Arc Ultra een sub en surround speakers zijn voor mij voldoende. Voor sommigen is een instalatie van 5000 euro goed genoeg en voor sommigen niet. Voor wat de Amigo kastje kan is het goed geluid voor mij.
                              Gaat om persoonlijke ervaring. Enige wat ik beetje naar vind zijn die reacties van " Sonos is bagger, ik heb een 5000 set lekker puh" Dat is onzin. Sonos behoort tot de betere merken, (Op de app na haha). Maar kwalitatief zit het goed. En die kost geen 5k!
                              Kastje zal allemaal prima zijn. Gaat erom dat de zenders gewoon geen dolby 5.1 doorlaten, althans delta laat het niet door. Daarom heb ik het weer op stereo pcm gezet, veel beter geluid. Dolby multichannel stereo 5.1 is gewoon niet wat het is voor mij!

Reageer

• Het geluid heb ik ook op pcm stereo gezet want 5.1 is veels te zacht.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...