Kom er net ook achter dat het Delta Android kastje in 'tv modus' enkel Dolby Digital 2.0 uitstuurt!!!
Dus géén DD 5.1. Althans... nooit automatisch...
In google instellingen>apparaatvoorkeuren>weergave en geluid>geavanceerde geluidsinstellingen>indelingen selecteren wel juist ingesteld op automatisch (alleen de ndelingen aanzetten die worden ondersteund door je audio uitvoerapparaat).
In andere apps op de Delta box wél 5.1 DD output. Oa getest in Disney en Youtube met surround testen.
In het instellingentandwiel bij die info de je kan oproepen als je naar een zender kijkt, kan ik kiezen voor:
Audio: Daar kan ik dan bij alle zender kiezen tussen 'taal onbekend' of 'Nederlands'.
Ondertiteling: 'Uit' of 'Nederlands'
Als ik kies voor 'taal onbekend' stuurt hij wél ineens 5.1 DD uit!
Als ik kies voor 'Nederlands' stuurt hij 2.0DD uit.
Máárrr dit onthoud hij niet en moet je telkens, bij elke switch/zender doen.
In instellingentandwiel van de Delta app/omgeving zelf kan in naar 'audio voorkeur'.
Daar kan ik een 1e en een 2e voorkeur opgeven.
Wat ik ook instel (zoals Nederlands, of Engels, of origineel, etc), hij onthoudt het niet bij zappen van zenders
Als ik ditzelfde dan weer ga bekijken op mijn Thomson 140 stick:
Daar zit in onder het instellingentandwiel van de Delta app bij 'audio voorkeur' ook het keuzemenu met eerste en tweede audio voorkeur.
Alleen daar kan ik kiezen tussen bijv. Nederlands óf Nederlands (Dolby Digital)-> Deze laatste optie staat er bij de Delta box dus niet bij!
En dan gaat alles dus zoals gewenst/hoort/goed.
Dan stuurt elke zender automatisch 5.1DD uit en wordt dit altijd onthouden....
Doe ik iets verkeerd op/in de omgeving van de Delta box?
Of is dit ook een 'manco'?
Dus géén DD 5.1. Althans... nooit automatisch...
In google instellingen>apparaatvoorkeuren>weergave en geluid>geavanceerde geluidsinstellingen>indelingen selecteren wel juist ingesteld op automatisch (alleen de ndelingen aanzetten die worden ondersteund door je audio uitvoerapparaat).
In andere apps op de Delta box wél 5.1 DD output. Oa getest in Disney en Youtube met surround testen.
In het instellingentandwiel bij die info de je kan oproepen als je naar een zender kijkt, kan ik kiezen voor:
Audio: Daar kan ik dan bij alle zender kiezen tussen 'taal onbekend' of 'Nederlands'.
Ondertiteling: 'Uit' of 'Nederlands'
Als ik kies voor 'taal onbekend' stuurt hij wél ineens 5.1 DD uit!
Als ik kies voor 'Nederlands' stuurt hij 2.0DD uit.
Máárrr dit onthoud hij niet en moet je telkens, bij elke switch/zender doen.
In instellingentandwiel van de Delta app/omgeving zelf kan in naar 'audio voorkeur'.
Daar kan ik een 1e en een 2e voorkeur opgeven.
Wat ik ook instel (zoals Nederlands, of Engels, of origineel, etc), hij onthoudt het niet bij zappen van zenders
Als ik ditzelfde dan weer ga bekijken op mijn Thomson 140 stick:
Daar zit in onder het instellingentandwiel van de Delta app bij 'audio voorkeur' ook het keuzemenu met eerste en tweede audio voorkeur.
Alleen daar kan ik kiezen tussen bijv. Nederlands óf Nederlands (Dolby Digital)-> Deze laatste optie staat er bij de Delta box dus niet bij!
En dan gaat alles dus zoals gewenst/hoort/goed.
Dan stuurt elke zender automatisch 5.1DD uit en wordt dit altijd onthouden....
Doe ik iets verkeerd op/in de omgeving van de Delta box?
Of is dit ook een 'manco'?
Reageer