Oorspronkelijk gepost door Tutti
Bekijk bericht
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Android TV Kastje (DFN-Amigo7x3)
Samenvouwen
X
-
Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
Ik denk overigens niet dat er een patch van Delta zal komen voor het koppelen van Bluetooth gamecontrollers, want dat zit natuurlijk in het besturingssysteem van de Amino zelf wat niet de verantwoording is van Delta.
Terwijl mijn Thomson boxen alle devices die in pairing mode staan/uitzenden wél vinden.
Of dat nu een bt keyboard, een koptelefoon, een telefoon of een game controller is maakt niet uit.
Dit is dus een defect/manco aan de Delta box.
Misschien niet de directe verantwoording van Delta, maar wel in manco in de box die zij aanbieden. Ze kunnen mijn input doorspelen naar Amino.... Dan kunnen die ook met een sw update komen.
Althans, wil iemand anders ook eens testen?
Zoek een bt device...
Wie weet zit probleem alleen in mijn box.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Tutti Bekijk bericht
De box scant wel naar bt devices, maar vindt er NULLLL.
Terwijl mijn Thomson boxen alle devices die in pairing mode staan/uitzenden wél vinden.
Of dat nu een bt keyboard, een koptelefoon, een telefoon of een game controller is maakt niet uit.
Dit is dus een defect/manco aan de Delta box.
Misschien niet de directe verantwoording van Delta, maar wel in manco in de box die zij aanbieden. Ze kunnen mijn input doorspelen naar Amino.... Dan kunnen die ook met een sw update komen.
Althans, wil iemand anders ook eens testen?
Zoek een bt device...
Wie weet zit probleem alleen in mijn box.
zet deze eerst aan. Het apparaat is vindbaar en ik kan bijvoorbeeld mijn mobiel koppelen door het apparaat op mijn mobiel te kiezen en een koppelcode in te voeren.
Via Afstanbedieningen en accesoires in de Algemene Instellingen kan ik accessoires toevoegen en vinden (bluetoothicoon)
Reageer
-
Hi !
Na een aantal jaar gebruik te hebben mogen maken van KPN Glasvezel en diensten nu wegens een verhuizing,
terug naar Delta.
Vandaag het tv kastje geïnstalleerd, Heb helaas ook al wat ‘’ problemen ‘’ gevonden zo nu en dan ontbreekt er geluid.
Box is bekabeld aangesloten & setup is smart tv met soundbar bekabeld.
Is dit ook bekend? En hopelijk door update’s word het gefixt !
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
Heel verhaal weer. Ga eerst eens maar apparaatvoorkeuren - Bluetooth. Staat de optie aan “toestaan dat Bluetoothapparaten dit apparaat vinden” ?
zet deze eerst aan. Het apparaat is vindbaar en ik kan bijvoorbeeld mijn mobiel koppelen door het apparaat op mijn mobiel te kiezen en een koppelcode in te voeren.
Via Afstanbedieningen en accesoires in de Algemene Instellingen kan ik accessoires toevoegen en vinden (bluetoothicoon)
En als ik dan via afstandsbedieningen en accesoires>accesoire toevoegen de Delta box laat zoeken vindt hij geen enkel bt accesoire.
Als test heb ik een koptelefoon, mijn Android telefoon en een ps4 controller allemaal op uitzenden/pairing modus gezet. Er wordt niks gevonden.
De thomson boxen vinden alle accesoires wel instant.
Werkt hier dus niet.
Andersom zoekende bijv op mijn telefoon, wordt de DFN-Amigo7x wel gevonden. Maar daar heb ik niks aan met accesoires die geen eigen interface hebben zoals bijv. de gewenste bluetooth controller.
En dit is overigens op DFNTV versie 3.0.2 die is binnen gekomen (maar ik snap dat dit in de Android core fout zit en Amigo hier dus voor verantwoordelijk is en niet Delta).
Laatst bewerkt door Tutti; 18 Feb 2025, 17:42.
Reageer
-
Bordewolf Jazeker staan alle geteste devices in koppel stand.
Als ik nml precies hetzelfde test op de Thomson 140 stick (die als test in dezelfde woonkamer tv zit, naast de Delta box) dan vindt die de betreffende devices meteen; zoals mijn telefoon doe ik qua bt laat uitzenden/zichtbaarheid, een bt headphone die ik in koppel stand zet, de ps4 controller die ik in koppel stand zet etc.
Maar op de Delta box blijft ik dit scherm zien, zonder resultaat:
1 foto
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Tutti Bekijk berichtBordewolf Jazeker staan alle geteste devices in koppel stand.
Als ik nml precies hetzelfde test op de Thomson 140 stick (die als test in dezelfde woonkamer tv zit, naast de Delta box) dan vindt die de betreffende devices meteen; zoals mijn telefoon doe ik qua bt laat uitzenden/zichtbaarheid, een bt headphone die ik in koppel stand zet, de ps4 controller die ik in koppel stand zet etc.
Maar op de Delta box blijft ik dit scherm zien, zonder resultaat:
Reageer
-
Ik krijg een zijscherm waar de box mijn tv laat zien en ik kan ook mijn mobiel koppelen. Ligt aam jou box,Al een herstart gedaan via het instellingenmenu?
- 2 Likes
Reageer
-
Heel verhaal weer. Ga eerst eens maar apparaatvoorkeuren - Bluetooth. Staat de optie aan “toestaan dat Bluetoothapparaten dit apparaat vinden” ?
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht
is gewoon dolby 2.0 idd. maar figuren als borderwolf beweren 5.0. clowns noem ik het!
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht
is gewoon dolby 2.0 idd. maar figuren als borderwolf beweren 5.0. clowns noem ik het!
En Dolby 5.0? Nooit van gehoord.
Reageer
-
Hier een screenshot van mijn Sonos app, dat DUIDELIJK laat zien dat het Dolby 5.1 is wat wordt meegestuurd met mijn Delta tv settopbox Amigo 7x Android (Dit was NPO 1).
Het boeit me niet wat je antwoord zal zijn of het wel of niet is, Bij mij is het 5.1, ik ben tevreden en daar gaat het om.
Fijne dag!1 foto
- 4 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door ilankroon Bekijk berichtHier een screenshot van mijn Sonos app, dat DUIDELIJK laat zien dat het Dolby 5.1 is wat wordt meegestuurd met mijn Delta tv settopbox Amigo 7x Android (Dit was NPO 1).
Het boeit me niet wat je antwoord zal zijn of het wel of niet is, Bij mij is het 5.1, ik ben tevreden en daar gaat het om.
Fijne dag!
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer