Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Android TV Kastje (DFN-Amigo7x3)

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
    Karig als 'review'. Ik wacht wel op de tweede box, als die komt.

Hier hoe je als provider/operator de Netflix-app op je devices kunt krijgen: https://www.uniqcast.com/ott-iptv/op...-netflix-howto
    Laatst bewerkt door Koeba; 8 Dec 2024, 14:23.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
      Ik wacht wel op de tweede box, als die komt.
      De chromecast doet alles wat ik nodig heb en is voorlopig dus meer dan goed genoeg...😁
      Laatst bewerkt door Duster; 8 Dec 2024, 15:56.

Reageer

Wat ik ook niet goed snap is dat de Smart-box niet afzonderlijk valt uit te schakelen.

Ik bedoel dat wanneer je bv. een DVD kijkt je de box niet nodig hebt dus graag wilt uitschakelen.

Dit kan dus niet want dan gaat je tv uit omdat de afstandsbediening is gekoppeld.

Ik zag niet een instelling om dit te voorkomen.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Duster Bekijk bericht

De chromecast doet alles wat ik nodig heb en is voorlopig dus meer dan goed genoeg...😁
          De al een tijdje ingezette en steeds beter waar te nemen trend is dat zowel tv-producenten als providers en consumenten overstappen op Google TV met (of zonder) een launcher. Jarco zag dit al eerder en verdient credits omdat hij voorspelde dat dit gemeengoed ging worden. Het lijkt er inmiddels op dat hij gelijk krijgt.
          Laatst bewerkt door Koeba; 9 Dec 2024, 08:24.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
            Wat ik ook niet goed snap is dat de Smart-box niet afzonderlijk valt uit te schakelen.

Ik bedoel dat wanneer je bv. een DVD kijkt je de box niet nodig hebt dus graag wilt uitschakelen.

Dit kan dus niet want dan gaat je tv uit omdat de afstandsbediening is gekoppeld.

Ik zag niet een instelling om dit te voorkomen.
            Dat koppelen van de afstandsbediening kun je bij installatie dacht ik overslaan.
            Ik weet het niet zeker, maar volgens mij valt het ook weer uit te zetten via het instellingenmenu, kijk ik voor je na.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

De al een tijdje ingezette en steeds beter waar te nemen trend is dat zowel tv-producenten als providers en consumenten overstappen op Google TV met (of zonder) een launcher. Jarco zag dit al eerder en verdient credits omdat hij voorspelde dat dit gemeengoed ging worden. Het lijkt er inmiddels op dat hij gelijk krijgt.
              Wanneer het bericht op deze site klopt wel. Over het algemeen stappen providers inderdaad over op AndroidTV of een device waarin Google hardware verstopt zit (GoogleTV).

Reageer

Oorspronkelijk gepost door fluxsystem Bekijk bericht
                Hallo allemaal,

Is er al wat meer bekend over de start van de nieuwe android based setop box van Delta.
                Deze staat al geregistreerd onder modelnaam: DFN-Amigo7x3 (https://www.androidtv-guide.com/pay-...r/delta-fiber/)

Het huidige TV kastje is wel toe aan vervanging sinds alle apps gestopt worden en je dus alleen nog tv kan kijken met het kastje.
                Op het moment loopt Delta hierin erg achter op andere providers, sinds ik afkom van Ziggo is dit wel een gemis.
                Ik heb de Amigo 7 versie 3, en is beter dan die kamai. Echter keek ik net even handbal op ziggo sports. Daar vind ik de kleuren van het nl elftal team mooier oranje via de delta tv app, dan op het amino kastje. Hoe kan dit? Andere bitrate ofzo?
                Laatst bewerkt door Do60; 9 Dec 2024, 18:04.

Reageer

Probeer eens een andere HDMI poort Do60 .
                  De Delta app is maar 6Mbit H264 dus kan me niet voorstellen dat de ontvanger minder doorgeeft.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk bericht
                    De Delta app is maar 6Mbit H264 dus kan me niet voorstellen dat de ontvanger minder doorgeeft.
                    Thanks vriend. ja stom van me. Stond in andere picture mode. Heb nu via de mediaplayer ook de picture mode op bioscoop gezet. Dan is het gewoon zelfde kwaliteit. Minpunt vind ik wel dat hdr op elk zender actief is. Maakt het een beetje onnatuurlijk. Dit hoort eigenlijk alleen op te lichten als de daadwerkelijke zender echt hdr uitzend. Is dit niet uit te zetten?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk bericht
                      Hoeveel Mbit is zijn de zenders via de amigo 7 x 3 ontvanger? Is dit via sneltoets niet te checken op de zender?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht

Hoeveel Mbit is zijn de zenders via de amigo 7 x 3 ontvanger? Is dit via sneltoets niet te checken op de zender?
                        Volgens driepinter de populaire zenders rond 9 a 10.

HDR is een instelling
                        Apparaatvoorkeuren - Weergave en geluid - Geavanceerde weergaveinstellingen - HDR policy
                        Je kan kiezen voor altijd HDR of Adaptive HDR
                        Laatst bewerkt door Bordewolf; 9 Dec 2024, 21:19. Reden: Typefouten hersteld

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

Volgens driepinter de populaire zenders rond 9 a 10.

HDR is een instelling
                          Apparaatvoorkeuren - Weergave en geluid - Geavanceerde weergaveinstellingen - HDR policy
                          Je kan kiezen voor altijd HDR of Adaptive HDR
                          thanks, kon mijn kamai omruilen voor de amigo 7 x 3. veel beter beeld dan die gare kamai!

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht

thanks, kon mijn kamai omruilen voor de amigo 7 x 3. veel beter beeld dan die gare kamai!
                            Dan ben jij toch de eerste die dit daadwerkelijk gelukt is.

Maar goed nieuws dat Delta dan blijkbaar begonnen is met omruilen van bestaande decoders.
                            Laatst bewerkt door driepinter; 10 Dec 2024, 08:12.

Reageer

En ook diss wee het misleidende verhaal dar Google TV alleen beschikbaar als Google hardware wordt gebruikt. En staat Adaptive HDR wel gelijk aan SDR?
                              Laatst bewerkt door Jarco Kriek; 11 Dec 2024, 16:58.

Reageer

Wat ik jammer vind is dat teletekst op de Smart-box niet werkt op lokale omroepen zoals Omroep Zeeland enz.

Dit is niet echt een functie maar gewoon de NOS teletekst app.

Er zit ook geen aparte knop op voor radio kanalen.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                                X