Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Dolby update

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Ik kan nu alleen op de Dolby Digital zenders het volume niet meer regelen met de afstandsbediening van het TV kastje. Ik krijg de melding 'volumeregeling loopt via uw eigen Dolby Digital apparaat '
    Dat moet nu via mijn TV/Soundbar.
    Bij de zenders zonder DD werkt het wel.

    TV en Soundbar zijn van Samsung en werken met HDMI-CEC.

    Groeten,
    Martien

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door Biite Bekijk bericht
      Ik kan nu alleen op de Dolby Digital zenders het volume niet meer regelen met de afstandsbediening van het TV kastje. Ik krijg de melding 'volumeregeling loopt via uw eigen Dolby Digital apparaat '
      Dat moet nu via mijn TV/Soundbar.
      Bij de zenders zonder DD werkt het wel.

      TV en Soundbar zijn van Samsung en werken met HDMI-CEC.

      Groeten,
      Martien
      Ik ervaar wel iets soortgelijks, ik moet het volume hoger zetten om hetzelfde geluidsniveau te halen tov stereo.
      Surroundset gaat prima verder. Heerlijk geluid, vandaag weer aangekoppeld.
      Laatst bewerkt door Bordewolf; 8 Dec 2023, 20:40.

      Reageer


      • #18
        Volgens mij beschrijft Biite iets totaal anders. Volgens mij beter lezen. Je schrijft “iets soortgelijks”, wat is er dan soortgelijks? Biite kan zijn volume niet regelen en jij moet je volume harder zetten dan bij stereo. Volgens mij toch echt 2 totaal verschillende zaken.

        Persoonlijk ervaar ik dit probleem overigens niet maar dat kan komen omdat ik mij Sonos soundbar bedien via ee Logitech afstandsbediening en daardoor dus niet via de tv.

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht
          Volgens mij beschrijft Biite iets totaal anders. Volgens mij beter lezen. Je schrijft “iets soortgelijks”, wat is er dan soortgelijks? Biite kan zijn volume niet regelen en jij moet je volume harder zetten dan bij stereo. Volgens mij toch echt 2 totaal verschillende zaken.

          Persoonlijk ervaar ik dit probleem overigens niet maar dat kan komen omdat ik mij Sonos soundbar bedien via ee Logitech afstandsbediening en daardoor dus niet via de tv.
          Klopt, maar bij mij werkt nu alles goed.

          Reageer


          • #20
            Zou die dolby digital nu echt moeten werken? Via mijn NAD krijg ik alleen nog maar een 2-kanaals geluid…
            Dank!

            Reageer


            • #21

              ik heb Logitech Harmony companion met de hub stuur ik alles mee aan heb ik net nog kunnen aanschaffen voordat Logitech met AB stopte .

              Reageer


              • #22
                Oh ja tussen het kastje en de tv ligt glasvezel scheelt ook .
                Maar doe mij en Bor en meerdere mensen die kritiek te verwerken krijgen een plezier , daar nu eens mee op te houden en er een mooi en positief 2024 van te maken .
                Het forum is erom problemen op te lossen niet elkaar steeds aan te vallen .
                Prettige Kerstdagen en een gezond 2024 allemaal.

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door turbo6208 Bekijk bericht
                  ik heb Logitech Harmony companion met de hub stuur ik alles mee aan heb ik net nog kunnen aanschaffen voordat Logitech met AB stopte .
                  Vanwaar deze mededeling? Het gaat hier over Dolby upgrade.
                  Maar gefeliciteerd met je Logitech. Ikben ook een tevreden gebruiker.

                  Reageer


                  • #24
                    Dus ik kan concluderen dat de dolby digital bij jullie wel werkt? Misschien enig idee waarom het bij mij niet werkt?
                    (Instellingen staan goed in het Caiway kastje…).
                    Dank!

                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door paulus474 Bekijk bericht
                      Dus ik kan concluderen dat de dolby digital bij jullie wel werkt? Misschien enig idee waarom het bij mij niet werkt?
                      (Instellingen staan goed in het Caiway kastje…).
                      Dank!
                      Ik kan inderdaad alleen maar bevestigen dat het werkt. Zelf werk ik met een Sonos gekoppeld aan de tv. Waarom het op de Nad niet werkt durf ik niet te zeggen. Instelling op de Nad?

                      Reageer


                      • #26
                        Dank voor je antwoord!
                        Tsja, de NAD springt zelf wel automatisch naar 3/2.1 wanneer Netflix aangezet wordt.
                        Pffft, geen idee nog. Dat wordt uitzoeken…

                        Reageer


                        • #27
                          Ik heb ook een NAD receiver. Ik ervaar dat de zenders met alleen het dolby symbool zachtjes zijn en alleen de centre speaker werkt. Als het dolby en het ‘praat’ symbool te zien is dan werkt l en r speaker de centre. Als er geen symbool staat dan is het l en r speaker maar heel hard.

                          Ook krijg ik de instellingen maar niet zo ingesteld dat bij het aanzetten van de tv deze standaard de HDMI van de digitale ontvanger (delta) kiest. Eerst lijkt het goed maar op het laatste moment schiet deze naar de HDMI van de nad receiver (758 vi). Geen idee hoe ik dit moet veranderen

                          Reageer


                          • #28
                            Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                            Hoppateeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! Sinterklaas heeft iets moois achtergelaten!

                            Ook gesproken ondertiteling staat nu aan op NPO 1 tm 3.
                            👍👍👍👍👍👏👏👏👏👏👏👏👏👏❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
                            Dolby? Ik heb geen dolby via de delta tv app op mijn lg oled tv hoor via mijn receiver. Is dolby enkel uitgerolt voor de fysieke digitale tv ontvangers? misschien wel handig dat ze dit duidelijk vermelden

                            Reageer


                            • #29
                              Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht

                              Dolby? Ik heb geen dolby via de delta tv app op mijn lg oled tv hoor via mijn receiver. Is dolby enkel uitgerolt voor de fysieke digitale tv ontvangers? misschien wel handig dat ze dit duidelijk vermelden
                              Je doet nu alsof ik de berichtgever ben. Inderdaad op de ontvangers. De apps hebben al wel gesproken ondertiteling.
                              Of Dolby ook via de apps kan valt te bezien. Ik weet dat het wel op een lijstje staat.

                              Reageer


                              • #30
                                Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                                Je doet nu alsof ik de berichtgever ben. Inderdaad op de ontvangers. De apps hebben al wel gesproken ondertiteling.
                                Of Dolby ook via de apps kan valt te bezien. Ik weet dat het wel op een lijstje staat.
                                Lachwekkend weer. Tuurlijk kan dat. Zoals je ook atmos e.d hebt via netflix. Ook via streaming

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X