Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Beeldkwaliteit ESPN 1 t/m 4 ver onder de maat interactieve tv

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #91
    Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht

    Beeld kwaliteit op espn via interactieve delta tv app of ontvanger? Hoe groot is je tv? 42 inch?;-)
    Dat is het mooie van dit programma, kan gewoon op mijn iPad. Het is echt een geweldige soap met vooral veel humor. Het is net het echte leven. Ga vooral zo door en stop niet, dan hebben wij nog vele humorvolle uurtjes. Er blijkt zelfs geen zomerpauze te zijn, het gaat gewoon door. 🥸

    Reageer


    • #92
      Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht

      Dat is het mooie van dit programma, kan gewoon op mijn iPad. Het is echt een geweldige soap met vooral veel humor. Het is net het echte leven. Ga vooral zo door en stop niet, dan hebben wij nog vele humorvolle uurtjes. Er blijkt zelfs geen zomerpauze te zijn, het gaat gewoon door. 🥸
      Prima jongen. Ik stel gewoon een serieuze vraag of je via fysieke kastje kijkt of via de app op de smart tv. Triest leven heb je dan als je hier humorvolle uurtjes in ziet. Laters!

      Reageer


      • #93
        Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht

        Prima jongen. Ik stel gewoon een serieuze vraag of je via fysieke kastje kijkt of via de app op de smart tv. Triest leven heb je dan als je hier humorvolle uurtjes in ziet. Laters!
        En wat een zuur leven heb jij dan zeg. De meeste topics hier verzanden in een GTST verhaal die eindeloos doorgaat. Het punt dat het beeld niet goed is is inmiddels wel gemaakt en nu wordt het een eindeloos aanvallen op woorden. Dit is waarom ik probeer hier een beetje luchtigheid in te brengen, maar kennelijk is dat kwartje nog niet gevallen. Dus ga vooral zo door dan amuseer ik mij wel met de verdere berichten.

        Reageer


        • #94
          Wat ben je toch diep gezakt als provider dat je een dergelijk forum onder jouw toezicht zonder enige vorm van moderatie zo laat ontsporen. Ik meen hier te lezen dat iedereen een televisie heeft met een scherm minder dan 77 inch een kut televisie heeft. Uit een laatste onderzoek blijkt dat slechts 6 procent een televisie van 77 inch of groter heeft. In 94 procent van de huiskamers blijkt dus een kut televisie te staan. Je moet het maar durven te zeggen. Nee, beter gezegd dat je dit zonder ook maar strobreed in de weg wordt gelegd zo maar mag zeggen op een providerforum.

          En ja, ik weet wat er nu gaat komen aan kreten. Kerel, jongen, gek, idioot, hou je bek. Maar weet je, ik kan iemand die het verschil tussen bandbreedte en resolutie niet weet niet echt serieus nemen. Eigenlijk kan als iedereen hier zo mag brullen heel Delta als provider niet meer serieus nemen. Als je niet kan of wil modereren sluit dit hele fori]um dan gewoon!

          Reageer


          • #95
            Caiway55 voor humor kijk ik wel jiskefet. Maar ik stelde jou gewoon een serieuze vraag. Of je via het interactieve kastje espn kijkt of via de interne delta tv app op je smart tv? Oh ja selectief ben je wel. Koekeroe die alleen maar trolt en vind dat ik niet mag zeiken. Die gast gaat niet bepalen wat ik wel en niet mag zeggen.Fijne avond
            Laatst bewerkt door Do60; 15 Aug 2023, 21:53.

            Reageer


            • #96
              Waarom die vraag? Ik reageer op een ontspoorde discussie, het maakt totaal niet uit hoe of wat ik kijk. Maar ok dan, ik kijk helemaal niet naar ESPN, ik vind dit forum veel humoristischer.

              Reageer


              • #97
                Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
                Wat ben je toch diep gezakt als provider dat je een dergelijk forum onder jouw toezicht zonder enige vorm van moderatie zo laat ontsporen. Ik meen hier te lezen dat iedereen een televisie heeft met een scherm minder dan 77 inch een kut televisie heeft. Uit een laatste onderzoek blijkt dat slechts 6 procent een televisie van 77 inch of groter heeft. In 94 procent van de huiskamers blijkt dus een kut televisie te staan. Je moet het maar durven te zeggen. Nee, beter gezegd dat je dit zonder ook maar strobreed in de weg wordt gelegd zo maar mag zeggen op een providerforum.

                En ja, ik weet wat er nu gaat komen aan kreten. Kerel, jongen, gek, idioot, hou je bek. Maar weet je, ik kan iemand die het verschil tussen bandbreedte en resolutie niet weet niet echt serieus nemen. Eigenlijk kan als iedereen hier zo mag brullen heel Delta als provider niet meer serieus nemen. Als je niet kan of wil modereren sluit dit hele fori]um dan gewoon!
                Nou, hij moet zoch wel serieus genómen voelen gezien zijn vertoon van affecten. Er lijken ook diepe onvervulde verlangens achter schuil te gaan gezien het taalgebruik.

                Reageer


                • #98
                  Caiway55 kansloos zielig mannetje ben je dan. Zoals de meeste hier!

                  Reageer


                  • #99
                    Zucht

                    Reageer


                    • Jarco Kriek juist door de lage bandbreedte zijn vele zenders niet in optimale resolutie.kijk nu veronica. Meer bandbreedte en dus beter beeld. Mij hoef je les niet te lezen hoor. Jij denkt dat full hd ook nog 1080i is. Maar dat is 1080p x 1920p

                      Reageer


                      • Et wordt alleen gemodereerd op verzoek van Bordewolf.

                        Reageer


                        • Wat is het leven toch zwaaaaaaaaar.

                          Reageer


                          • Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk bericht
                            Et wordt alleen gemodereerd op verzoek van Bordewolf.
                            Nee joh niet modereren. Het is allemaal veel te grappig. Voor sommigen die de humor er niet van inzien wat minder maar je maakt mij niet wijs dat niet steeds meer mensen dit forum met een grote grijns op hun gezicht lezen. Het grappige is ook dat een onderwerp heel serieus kan beginnen maar we weten allemaal waar het eindigt. Het is toch humor.

                            Reageer


                            • Delta geeft alle zenders door in de resolutie van het aanvoersignaal als besloten is de betreffende zender door te geven. Dus klets niet uit je nek. En ik ga het niet doen maar jij hebt nog veel te leren. Ook al denk je zelf van niet. En neem dan gelijk een lesje communiceren met mensen/

                              Reageer


                              • Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht
                                Wat is het leven toch zwaaaaaaaaar.
                                Voor jou wel denk ik. Voor mij niet. Ik zeg gewoon wat ik vind. Maar meeste dombo`s hier trollen alleen. Irriteer me aan vervelende domme mensen. Zwaar leven heb ik sowieso niet. Jij wel blijkbaar, als je enige vertiertje hier op het forum is en daar nog humor van moet van in zien. Financieel zit ik er warmpjes bij. 5 keer per jaar op vakantie e.d Genieten van het leven. Tsja snap de afgunst wel van veel mensen. Zielig

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X