Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Beeldkwaliteit ESPN 1 t/m 4 ver onder de maat interactieve tv

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #76
    Bordewolf kijk vriend. Espn uhd zo is hoe het hoort. En een schande dat delta het nog steeds niet im uhd uitzend. Zelfs de sd resolutie via interactieve tv is om te janken bij delta!
    Bijgevoegde bestanden

    Reageer


    • #77
      Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht
      Bordewolf kijk vriend. Espn uhd zo is hoe het hoort. En een schande dat delta het nog steeds niet im uhd uitzend. Zelfs de sd resolutie via interactieve tv is om te janken bij delta!
      Gebruik je soms Plastabletten ? Je blijft er over Zeiken man ,Kom eens met iets anders

      Reageer


      • #78
        Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

        Gebruik je soms Plastabletten ? Je blijft er over Zeiken man ,Kom eens met iets anders
        Ik heb het tegen bordewolf. En die grote bek van je geef je maar tegen je boerefamilie! Mafklapper. Alleen maar trollen en mensen uitdagen jij. Irritant losertje! Dat jij nou geen espn abo hebt en alles maar goed vind kunnen wij ook niet aan doen. Daarbij kijk ik op een 77 inch lg g3 oled tv. Dan moet de resolutie gewoon goed zijn. Dat delta nog niet in uhd uitzend is dan maar zo. Maar via interactief via de app en via smartmodule ziet het er ook niet uit. Maar jij ziet dat niet, aangezien je op een oud klein kut tv`tje kijkt, en blijkbaar stront in je ogen hebt;-) Beter reageer je niet meer op mijn post die aan bordewolf was bedoelt. Want jij wilt alleen maar ruzie trappen hier en mensen uitlokken. Waar is de moderator hier? Blok deze clown gewoon! Heeft nooit wat te melden namelijk!
        Laatst bewerkt door Do60; 15 Aug 2023, 19:09.

        Reageer


        • #79
          Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

          Gebruik je soms Plastabletten ? Je blijft er over Zeiken man ,Kom eens met iets anders
          En dan zijn er nog idioten die zo`n idiote reactie van je liken ook. Zeker je moeder?

          Reageer


          • #80
            Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht

            Ik heb het tegen bordewolf. En die grote bek van je geef je maar tegen je boerefamilie! Mafklapper. Alleen maar trollen en mensen uitdagen jij. Irritant losertje! Dat jij nou geen espn abo hebt en alles maar goed vind kunnen wij ook niet aan doen. Daarbij kijk ik op een 77 inch lg g3 oled tv. Dan moet de resolutie gewoon goed zijn. Dat delta nog niet in uhd uitzend is dan maar zo. Maar via interactief via de app en via smartmodule ziet het er ook niet uit. Maar jij ziet dat niet, aangezien je op een oud klein kut tv`tje kijkt, en blijkbaar stront in je ogen hebt;-) Beter reageer je niet meer op mijn post die aan bordewolf was bedoelt. Want jij wilt alleen maar ruzie trappen hier en mensen uitlokken. Waar is de moderator hier? Blok deze clown gewoon! Heeft nooit wat te melden namelijk!
            Die bek van jou mag er anders ook zijn kerel!

            Reageer


            • #81
              Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht

              En dan zijn er nog idioten die zo`n idiote reactie van je liken ook. Zeker je moeder?
              Misschien mensen die je totale gezeik beu zijn Vriend

              Reageer


              • #82
                Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht

                Ik heb het tegen bordewolf. En die grote bek van je geef je maar tegen je boerefamilie! Mafklapper. Alleen maar trollen en mensen uitdagen jij. Irritant losertje! Dat jij nou geen espn abo hebt en alles maar goed vind kunnen wij ook niet aan doen. Daarbij kijk ik op een 77 inch lg g3 oled tv. Dan moet de resolutie gewoon goed zijn. Dat delta nog niet in uhd uitzend is dan maar zo. Maar via interactief via de app en via smartmodule ziet het er ook niet uit. Maar jij ziet dat niet, aangezien je op een oud klein kut tv`tje kijkt, en blijkbaar stront in je ogen hebt;-) Beter reageer je niet meer op mijn post die aan bordewolf was bedoelt. Want jij wilt alleen maar ruzie trappen hier en mensen uitlokken. Waar is de moderator hier? Blok deze clown gewoon! Heeft nooit wat te melden namelijk!
                Advies (waar je natuurlijk óók niet om vraagt..): Zoek hulp!
                [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                Reageer


                • #83
                  Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

                  Advies (waar je natuurlijk óók niet om vraagt..): Zoek hulp!
                  Ik waag te betwijfelen of er bij die kerel nog iets te redden is...

                  Reageer


                  • #84
                    Dit kwam ik gisteren tegen: Je hebt al jaren een 4K-tv - maar waar blijven de 4K-zenders? - Bright

                    Reageer


                    • #85
                      Ik laat tegenwoordig mijn vrouw meelezen. Leuker dan GTST en de beeldkwaliteit is prima. 🫣

                      Reageer


                      • #86
                        Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

                        Misschien mensen die je totale gezeik beu zijn Vriend
                        Jij zeikt op iedereen jongen ook op bordewolf.

                        Reageer


                        • #87
                          [QUOTE=Do60;n273155]

                          Jij zeikt op iedereen die kritiek uit

                          Reageer


                          • #88
                            Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht

                            Ik waag te betwijfelen of er bij die kerel nog iets te redden is...
                            Josje josje toch. Laat jij je nou maar lekker behandelen. Ik reageer gewoon netjes op iedereen die normaal reageert. Maar als ik een bericht typt aan Bordewolf . Van zo hoort het te zijn de kwaliteit in uhd. En die Koekeroe komt met deze reactie: Gebruik je soms Plastabletten ? Je blijft er over Zeiken man ,Kom eens met iets anders. Wie de bal kaatst krijgt hem terug! Maar blijkbaar heb jij zo`n bord voor je kop dat je dat niet ziet. Tegen Bordewolf begint hij ook altijd te zeiken. Wie is die gozer om te zeggen dat mensen niet mogen klagen? Fuck it man!

                            Reageer


                            • #89
                              Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht
                              Ik laat tegenwoordig mijn vrouw meelezen. Leuker dan GTST en de beeldkwaliteit is prima. 🫣
                              Beeld kwaliteit op espn via interactieve delta tv app of ontvanger? Hoe groot is je tv? 42 inch?;-)

                              Reageer


                              • #90
                                Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

                                Advies (waar je natuurlijk óók niet om vraagt..): Zoek hulp!
                                Koekeroe moet hulp zoeken. Reageert nooit inhoudelijk. Alleen maar mensen provoceren. Doet hij ook bij bordewolf en andere mensen die terecht kritiek uiten. Zoek lekker zelf hulp met je bord voor je kop. Wie denk je dat je bent joh?
                                Laatst bewerkt door Do60; 15 Aug 2023, 20:40.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X