Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Beeldkwaliteit ESPN 1 t/m 4 ver onder de maat interactieve tv

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #46
    Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht

    Zeg kerel, waarom volg je je eigen suggestie om een iptv abo te nemen dan niet? Zijn we van het gezeur af!
    Misschien Jos 🤔 Illegaal

    Reageer


    • #47
      Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht

      Gewoon een grote schande idd. Sinds april klaag ik er al over. En maar steeds het riedeltje er wordt aan gewerkt. Je zou toch bijna gewoon iptv abo nemen op https://moxchanels.nl/faq/. Ben je van al dat gezeik af! Plus je betaald maar 54 euro per jaar. Vele malen goedkoper. Betaal nu 25 euro voor het sportpakket. En dan zulk kut beeld. Op interactief is het nog kutter op espn dan via de coax. En dan betalen we ook nog eens 8 euro per maand voor de coax aansluiting, wat ze gewoon steeds meer geen afzwakken. Wat leven we toch in een achterlijke tijd!
      Bent u van huis uit niet geleerd ,om uw goede beeld spraak te gebruiken

      Reageer


      • #48
        Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

        Delta monteur u bedoeld gewoon een ingehuurde kracht 🧐
        Ja een monteur. Maar jij bent hier alleen maar om te trollen joh. Ging erover dat iemand hier beweerde dat interactieve tv niet hoger gaat dan 15 mb/s. Dat is dus onzin. Kpn en Ziggo bewijzen het tegendeel! Maar nogmaals als je niks te melden hebt donder dan gewoon een eind op.

        Reageer


        • #49
          Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht

          Gewoon een grote schande idd. Sinds april klaag ik er al over. En maar steeds het riedeltje er wordt aan gewerkt. Je zou toch bijna gewoon iptv abo nemen op https://moxchanels.nl/faq/. Ben je van al dat gezeik af! Plus je betaald maar 54 euro per jaar. Vele malen goedkoper. Betaal nu 25 euro voor het sportpakket. En dan zulk kut beeld. Op interactief is het nog kutter op espn dan via de coax. En dan betalen we ook nog eens 8 euro per maand voor de coax aansluiting, wat ze gewoon steeds meer geen afzwakken. Wat leven we toch in een achterlijke tijd!
          Als je denkt dat illegale IPTV de uitkomst is dan kan ik je direct uit die droom helpen. Veel kanalen worden UHD of 4K genoemd maar de bron is gewoon 1080i dan door de crimineeltjes wordt opgewaardeerd, En je moet echt een hele goede illegaaltje hebben gekozen om tijdens veel bekeken programma's zoals sportwedstrijden zonder buffering te kunnen kijken. Voor iemand die meerdere keren stelt dat beeldkwaliteit voor hem belangrijk is, is een illegaal IPTV abonnement vloeken in de kerk.

          Reageer


          • #50
            Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht

            Ja een monteur. Maar jij bent hier alleen maar om te trollen joh. Ging erover dat iemand hier beweerde dat interactieve tv niet hoger gaat dan 15 mb/s. Dat is dus onzin. Kpn en Ziggo bewijzen het tegendeel! Maar nogmaals als je niks te melden hebt donder dan gewoon een eind op.
            De waarheid doet zeer he Jochie

            Reageer


            • #51
              Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht

              Ja een monteur. Maar jij bent hier alleen maar om te trollen joh. Ging erover dat iemand hier beweerde dat interactieve tv niet hoger gaat dan 15 mb/s. Dat is dus onzin. Kpn en Ziggo bewijzen het tegendeel! Maar nogmaals als je niks te melden hebt donder dan gewoon een eind op.
              Dan moet je beter lezen. Ik zei dat bepaalde decoders hogere bandbreedte niet aankunnen. De nieuwe Ziggo en KPM 4K decoders kunnen dit wel aan. Dus niet selectief shoppen in woorden om je eigen gelijk te halen.

              Reageer


              • #52
                Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht

                Als je denkt dat illegale IPTV de uitkomst is dan kan ik je direct uit die droom helpen. Veel kanalen worden UHD of 4K genoemd maar de bron is gewoon 1080i dan door de crimineeltjes wordt opgewaardeerd, En je moet echt een hele goede illegaaltje hebben gekozen om tijdens veel bekeken programma's zoals sportwedstrijden zonder buffering te kunnen kijken. Voor iemand die meerdere keren stelt dat beeldkwaliteit voor hem belangrijk is, is een illegaal IPTV abonnement vloeken in de kerk.
                Kerel je hoeft mij niet de les te lezen. Weet er alles van. 1080p 50fps en hdr mag het label uhd dragen. 2160p is het idd niet. Maar dan nog is het 3 keer beter dan nu naar feyenoord fortuna kijken met kut beeld via delta! Wat een schandalige vertoning. En de prijzen maar omhoog gooien! Je moet niet van die troep hebben idd. Moxchanels is een hele goede overigens. Ik betaal nu 105 euro per maand bij delta dat is inclusief het sportpakket, en dan heb ik nog kut kwaliteit ook!

                Reageer


                • #53
                  Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht

                  Kerel je hoeft mij niet de les te lezen. Weet er alles van. 1080p 50fps en hdr mag het label uhd dragen. 2160p is het idd niet. Maar dan nog is het 3 keer beter dan nu naar feyenoord fortuna kijken met kut beeld via delta! Wat een schandalige vertoning. En de prijzen maar omhoog gooien! Je moet niet van die troep hebben idd. Moxchanels is een hele goede overigens. Ik betaal nu 105 euro per maand bij delta dat is inclusief het sportpakket, en dan heb ik nog kut kwaliteit ook!
                  Een deze dagen komt de 1.50 software update van de delta tv app op de lg tv`s uit. Maar vrees dat het beeld dan nog kut blijft.

                  Reageer


                  • #54
                    Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht
                    Een deze dagen komt de 1.50 software update van de delta tv app op de lg tv`s uit. Maar vrees dat het beeld dan nog kut blijft.
                    Hoe is/wordt ABN bij jou binnen gebracht???

                    Reageer


                    • #55
                      Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht

                      Gewoon een grote schande idd. Sinds april klaag ik er al over. En maar steeds het riedeltje er wordt aan gewerkt. Je zou toch bijna gewoon iptv abo nemen op https://moxchanels.nl/faq/. Ben je van al dat gezeik af! Plus je betaald maar 54 euro per jaar. Vele malen goedkoper. Betaal nu 25 euro voor het sportpakket. En dan zulk kut beeld. Op interactief is het nog kutter op espn dan via de coax. En dan betalen we ook nog eens 8 euro per maand voor de coax aansluiting, wat ze gewoon steeds meer geen afzwakken. Wat leven we toch in een achterlijke tijd!
                      Volstrekt illegaal en NPO 1 kunnen ze echt alleen in HD aanbieden met de hoogste bitrate. NPO kent zelf geen 4K streams.
                      Het adverteren met 4K dat nooit 4K kan zijn geeft al te denken.

                      Reageer


                      • #56
                        Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht

                        Snelheid is iets anders dan bandbreedte. Het internet is niet van Delta Fiber. Alleen het netwerk. Internetcapaciteit/data moet ingekocht worden.
                        Die gedachte volg ik niet helemaal, de interactieve TV werkt enkel als je bent aangesloten op het eigen netwerk van DeltaFiber, ik neem even aan dat de apparatuur die de Unicast data verzorgt ook in hun eigen netwerk staat en ze deze bandbreedte niet hoeven in te kopen.

                        Of zie ik iets over het hoofd?
                        Laatst bewerkt door reddwarf; 13 Aug 2023, 15:12.

                        Reageer


                        • #57
                          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                          Volstrekt illegaal en NPO 1 kunnen ze echt alleen in HD aanbieden met de hoogste bitrate. NPO kent zelf geen 4K streams.
                          Het adverteren met 4K dat nooit 4K kan zijn geeft al te denken.
                          Neem nou maar abo van een maand. Is vele malen beter beeld. espn noemt zichzelf ook uhd. is ook geen 2160p. Heb al tig keer gezegd ook dat 1080p 50fps ook het uhd label mag dragen.

                          Reageer


                          • #58
                            Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht

                            Kerel je hoeft mij niet de les te lezen. Weet er alles van. 1080p 50fps en hdr mag het label uhd dragen. 2160p is het idd niet. Maar dan nog is het 3 keer beter dan nu naar feyenoord fortuna kijken met kut beeld via delta! Wat een schandalige vertoning. En de prijzen maar omhoog gooien! Je moet niet van die troep hebben idd. Moxchanels is een hele goede overigens. Ik betaal nu 105 euro per maand bij delta dat is inclusief het sportpakket, en dan heb ik nog kut kwaliteit ook!
                            Wat betreft Feyenoord wordt het beeld er sowieso niet beter op met de netten die in het stadion hangen. Al hingen deze er niet, dan is het beeld nog niet goed.

                            Reageer


                            • #59
                              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                              Wat betreft Feyenoord wordt het beeld er sowieso niet beter op met de netten die in het stadion hangen. Al hingen deze er niet, dan is het beeld nog niet goed.
                              Juist dat. Maar trieste is nog dat via coax is espn dan wel niet scherp. maar de motion wel vloeiend. via interactieve tv is dit totaal niet smooth op espn! wat een geprutst joh. we leven in fucking 2023. En dan nog niet eens fatsoenlijk beeld!

                              Reageer


                              • #60
                                Oorspronkelijk gepost door reddwarf Bekijk bericht

                                Die gedachte volg ik niet helemaal, de interactieve TV werkt enkel als je bent aangesloten op het eigen netwerk van DeltaFiber, ik neem even aan dat de apparatuur die de Unicast data verzorgt ook in hun eigen netwerk staat en ze deze bandbreedte niet hoeven in te kopen.

                                Of zie ik iets over het hoofd?
                                Klopt, en Delta gaat wel degelijk de streams in de app minimaal gelijktrekken met de decoder.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X