Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Beeldkwaliteit ESPN 1 t/m 4 ver onder de maat interactieve tv

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Beeldkwaliteit ESPN 1 t/m 4 ver onder de maat interactieve tv

    Al enige tijd is het beeld op ESPN ver onder de norm. Het beeld is zeer vlekkerig, onscherp, geen diepte, bewegende beelden niet vloeiend en bij het spelen van de bal is de bal een veeg ipv dat de bal te volgen is.

    Ik weet niet wat men heeft lopen klooien, maar het beeld is gewoonweg ondermaats en bar slecht voor een HD zender.
    Ik vermoed dat iemand de bitrate ver heeft terug lopen schroeven, dit is een betaalzender onwaardig.
    Ik kijk via de decoder overigens, via de apps hetzelfde zoniet nog slechter.
    Dit weekend is het huilen met de lamp aan i.p.v. genieten!

    Graag spoedig verandering, dit is niet wat ik er van mag verwachten. Het beeld was eerder vele malen beter.

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
    Al enige tijd is het beeld op ESPN ver onder de norm. Het beeld is zeer vlekkerig, onscherp, geen diepte, bewegende beelden niet vloeiend en bij het spelen van de bal is de bal een veeg ipv dat de bal te volgen is.

    Ik weet niet wat men heeft lopen klooien, maar het beeld is gewoonweg ondermaats en bar slecht voor een HD zender.
    Ik vermoed dat iemand de bitrate ver heeft terug lopen schroeven, dit is een betaalzender onwaardig.
    Ik kijk via de decoder overigens, via de apps hetzelfde zoniet nog slechter.
    Dit weekend is het huilen met de lamp aan i.p.v. genieten!

    Graag spoedig verandering, dit is niet wat ik er van mag verwachten. Het beeld was eerder vele malen beter.
    U vraagt en Delta draait

    Reageer


    • #3
      👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

      Reageer


      • #4
        Ziggo en KPN lopen achter: SKV beste beeld ESPN | Totaal TV

        Hoe ver loopt Delta dan wel niet achter. Het kleine SKV gooit er een bandbreedte voor ESPN in van ruim 25 Mbps EN levert daarnaast ESPN UHD.
        Wanneer zo'n kleine provider dit lukt, wat gaat er dan op dit moment zo gruwelijk fout bij Delta dat we naar HD-beeld kijken op de ESPN zenders dat niet om aan te gluren is.
        Laatst bewerkt door Bordewolf; 12 Aug 2023, 19:28.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
          Ziggo en KPN lopen achter: SKV beste beeld ESPN | Totaal TV

          Hoe ver loop Delta dan wel niet achter. Het kleine SKV gooit er een bandbreedte voor ESPN in van ruim 25 Mbps EN levert daarnaast ESPN UHD.
          Wanneer zo'n kleine provider dit lukt, wat gaat er dan op dit moment zo gruwelijk fout bij Delta dat we naar HD-beeld kijken op de ESPN zenders dat niet om aan te gluren is.
          Als ik jou was zou ik maar vlug overstappen want dan mis je het niet. (heb er nog geen last van gehad waar dit topic over gaat)

          Reageer


          • #6
            Ik tel tot nu toe 2, misschien 3 mensen die hier klagen over espn bij delta. Waar blijven de tientallen, honderden klachten dan? Als er echt geknepen zou worden, zou er toch massaal een opstand hier komen? En heel veel klachten. Waar zijn die?
            Laatst bewerkt door Koeba; 12 Aug 2023, 21:14.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
              Ik tel tot nu toe 2, misschien 3 mensen die hier klagen over espn bij delta. Waar blijven de tientallen, honderden klachten dan? Als er echt geknepen zou worden, zou er toch massaal een opstand hier komen? En heel veel klachten. Waar zijn die?
              Wanneer je.niet ziet dat het beeld niet in orde is aan alle kanten dan weet ik het niet meer,
              De kleuren zijn te flets, bij balspel continu vegen, beeld is onvoldoende scherp. Het is echt ver onder de maat.
              Laatst bewerkt door Bordewolf; 12 Aug 2023, 22:03.

              Reageer


              • #8
                Je herhaalt precies wat je al schreef en gaat niet in op de vraag. Je bent dus af want niet serieus. Ophef om de ophef. Troll.

                Reageer


                • #9
                  Ik kan vanavond het beeld van ESPN bij Delta met eigen ogen beoordelen bij kennissen. En hoewel het niet mijn eigen televisie is - maar ik kan het op deze televisie wel vergelijken met andere zenders - kan ik concluderen dat het beeld niet al te best is.

                  Reageer


                  • #10
                    Waarom doet Delta dit dan zo slecht leveren?
                    Zijn die televisiekastjes ongeschikt van hun?

                    Reageer


                    • #11
                      Ik zit naar Ajax te kijken redelijk goed beeld maar telkens het beeld op zwart voor seconden op een 65 inch nieuwe TV op 421 COAX
                      Laatst bewerkt door koekeroe; 12 Aug 2023, 22:25.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
                        Je herhaalt precies wat je al schreef en gaat niet in op de vraag. Je bent dus af want niet serieus. Ophef om de ophef. Troll.
                        Ik heb als klant van Delfa maar 1 doel: ESPN weer met scherp beeld, ik erger me mateloos. Of er meer klachten zijn boeit me niet, maar geziende reacties ligt het niet aan mijn ogen en ook niet aan mijn tv, tal van andere zenders zijn gewoon prima.
                        Laatst bewerkt door Bordewolf; 12 Aug 2023, 22:27.

                        Reageer


                        • #13
                          26Mbps gaat het bij Delta niet worden. Naar wat ik gehoord heb kunnen de Amino decoders deze bandbreedte niet aan. Er zijn nog meer decoders van provider die 20+ streams niet aan kunnen. Daarom bleven de tijdelijke UHD en 4K kanalen van NPO en Eurosport onder 20Mbps.
                          Laatst bewerkt door Jarco Kriek; 13 Aug 2023, 10:40.

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
                            26Nbps gaat het bij Delta niet worden. Naar wat ik gehoord heb kunnen de Amino decoders deze bandbreedte niet aan. Er zijn nog meer decoders van provider die 20+ streams niet aan kunnen. Daarom bleven de tijdelijke UHD en 4K kanalen van NPO en Eurosport onder 20Mbps.
                            Ik mag dan hopen dat om die reden gekozen is om via de apps verder te gaan en dat men met een nieuw type decoder komt,
                            In elk geval weet ik niet waarom de streams van ESPN zo belabberd zijn, dat moet Delta maar uitzoeken.
                            Overigens wil dit niet zeggen dat 4K en UHD helemaal niet mogelijk is op de Kamai 7x (Delta gebruikt ook Aria 7x).
                            Kunnen beide dit helemaal niet aan? En Dolby dan?
                            Laatst bewerkt door Bordewolf; 13 Aug 2023, 09:30.

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                              Ik mag dan hopen dat om die reden gekozen is om via de apps verder te gaan en dat men met een nieuw type decoder komt,
                              In elk geval weet ik njet waarom dr streams van ESPN zo belabberd zijn, dat moet Delta maar uitsoeken.
                              Overigens wil dit niet zeggen dat 4K en UHD helemaal niet mogelijk is op de Kamai 7x (Delta gebruikt ook Aria 7x).
                              Kunnen beide dit helemaal niet aan? En Dolby dan?
                              Gewoon iptv abonnement nemen. Ben je voor 54 euro per jaar klaar. 3500 zenders. Waaronder espn in uhd! Op interactief is het beeld nog meer ruk dan via de coax op espn via delta. Via iptv heb je nergens meer last van kerel. Scheelt je een hoop ergenis! Ik roep het al maanden dat espn ruk is. Ze hebben gewoon lak aan de klanten!

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X