Oorspronkelijk gepost door Do60
Bekijk bericht
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Lokale zenders topic SD/HD en welke
Samenvouwen
X
-
-
Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht
Je ziet verder geen onderbouwing? Heb al tig keer gezegt dat het beeld minder scherp is dan voorheen. Wat is daar moeilijk aan te snappen?! Sommige zenders op de coax hebben gewoon een mindere bitrate gekregen dan voorheen. Medewerkers van Delta hebben tegen mij ook gezegd dat andere zenders minder kunnen zijn dan andere zenders. Maar jij bent zo fucking eigenwijs. Mijn reactie was ook op Borderwolf. Vroeg jou om niks!
- 3 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
Goedzo kereltje. Je laat jezelf prima kennen zo. Succes met je gekrijs verder.
- 2 Likes
Reageer
-
Ik moet ook zeggen dat toen ik in januari glasvezel hier kreeg en het beeld van ESPN via de 4k set-top box vergeleek met de digitale TV via de coax, ik het beeld van de coax beter vond. Als ik nu kijk, want de coax werd bruut afgeschakeld en ik kan geen coax naast glas hebben volgens de klantenservice, terwijl dat bij aanvraag wel ging, zie ik via de Google Chromecast 4k en de app beduidend slechter beeld dan via de 4k set-top ontvanger van Delta. Ook een Chromecast Ultra met casten vanaf de GSM is niet echt veel beter/slechter. Helaas vind ik (en dat is puur subjectief omdat ik geen bitrates kan meten) dat zelfs het betere beeld, die van de 4k set-top box dus, nog steeds op ESPN vlekt, een bal is een komeet, het veld is een groen vlak, weinig nuances erin. In mijn setup is niks verslechterd, alleen verbeterd, CAT6 kabels, een 2.5GB switch, alles optimaal. En toch.... Gelukkig is F1PRO via de Chromecast super! Just my two cents.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Quetensky Bekijk berichtIk moet ook zeggen dat toen ik in januari glasvezel hier kreeg en het beeld van ESPN via de 4k set-top box vergeleek met de digitale TV via de coax, ik het beeld van de coax beter vond. Als ik nu kijk, want de coax werd bruut afgeschakeld en ik kan geen coax naast glas hebben volgens de klantenservice, terwijl dat bij aanvraag wel ging, zie ik via de Google Chromecast 4k en de app beduidend slechter beeld dan via de 4k set-top ontvanger van Delta. Ook een Chromecast Ultra met casten vanaf de GSM is niet echt veel beter/slechter. Helaas vind ik (en dat is puur subjectief omdat ik geen bitrates kan meten) dat zelfs het betere beeld, die van de 4k set-top box dus, nog steeds op ESPN vlekt, een bal is een komeet, het veld is een groen vlak, weinig nuances erin. In mijn setup is niks verslechterd, alleen verbeterd, CAT6 kabels, een 2.5GB switch, alles optimaal. En toch.... Gelukkig is F1PRO via de Chromecast super! Just my two cents.
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk berichtDo60
Het lijkt mij raadzaam om hiervoor een apart topic aan te maken genaamd : " ESPN beeldkwaliteit onder de maat "
In plaats van overval tussen allerlei verschillende topics heen te posten wat het onoverzichtelijk maakt.
https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...nteractieve-tv
PS hij heeft 1000% gelijk op alle fronten!Laatst bewerkt door Bordewolf; 12 Aug 2023, 13:43.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Do60Bordewolf ook gewoon via coax is het kut op espn! Dus dit hoeft niet in het topic interactief
- 4 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
Dit topic gaat over lokale zenders. Heb je daar een mening over dan kun je die hier melden. Ik zou de bewoordingen iets netter houden en stoppen met op de persoon spelen (tegen de forumregels), het is een advies, doe er iets mee.
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door jean Bekijk berichtDacht dat de moderator op vakantie was ???
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Vincent_Zeelandnet Bekijk berichtProbeer eens met zijn allen on topic te blijven.
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer