Ben je daar ook niet een beetje zelf schuldig aan/ waar twee vechten, hebben twee schuld. Zo luidt het spreekwoord toch?
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Lokale zenders topic SD/HD en welke
Samenvouwen
X
-
Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk berichtBen je daar ook niet een beetje zelf schuldig aan/ waar twee vechten, hebben twee schuld. Zo luidt het spreekwoord toch?
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
Dat houdt niet op zo lang forumbeheer de roergangers niet aanspreekt of definitief bant. Ze blijven maar doorgaan en vinden het nu tijd om dit topic te gebruiken, is hier de bezem door, dan gaan ze weer door in een volgend topic.
Sorry voor mijn bewoording maar ik wordt hier schijtziek van! Ik ben er helemaal klaar mee!
Het continue schelden, bashen, stoken en verdraaien.
De enige die dit kan oplossen ben jij zelf Bor. Zoals Koeba terecht ook al aangeeft reageer je steeds op trollen en helpt ze zo juist steeds verder. Anderen gaan dan weer op je reactie reageren etc etc etc..... van kwaad tot erger.
Kan je niet eens proberen om ze helemaal dood te zwijgen? Nog beter is om ze na weer een reactie om alles op te stoken ze gelijk op je blacklist te zetten. Hoef je je er verder niet meer over op te winden en wordt ook niet in de verleiding gebracht toch te reageren. Je mist er niets aan, ze voegen ook geen nuttige reacties toe aan dit forum.
Ik zou zeggen: Probeer het eens zo.
Aan de andere kant: Diegenen die niet tegen de berichten van Bor kunnen hebben ook de mogelijkheid om daar niet op te reageren en Bor op hun blacklist te zetten.Laatst bewerkt door JanPietJoris; 9 May 2023, 12:31.
- 2 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht
Forumbeheer heeft niet de oplossing. Ze hebben ook niet de mogelijkheden daarvoor. Je ziet dat als er een trol wordt geband er gelijk weer een nieuw account wordt gemaakt zodat het eigenlijk alleen maar erger wordt. (vermoed dat Jarco Kriek ook weer zo'n nieuw trolaccoountje is)
De enige die dit kan oplossen ben jij zelf Bor. Zoals Koeba terecht ook al aangeeft reageer je steeds op trollen en helpt ze zo juist steeds verder. Anderen gaan dan weer op je reactie reageren etc etc etc..... van kwaad tot erger.
Kan je niet eens proberen om ze helemaal dood te zwijgen? Nog beter is om ze na weer een reactie om alles op te stoken ze gelijk op je blacklist te zetten. Hoef je je er verder niet meer over op te winden en wordt ook niet in de verleiding gebracht toch te reageren. Ze mist er niets aan, ze voegen ook geen nuttige reacties toe aan dit forum.
Ik zou zeggen: Probeer het eens zo.
Aan de andere kant: Diegenen die niet tegen de berichten van Bor kunnen hebben ook de mogelijkheid om daar niet op te reageren en Bor op hun blacklist te zetten.
En Jarco Kriek is een goede vriend van TotaalTV waar je prima mee kunt discussiëren. Zeker geen troll.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
Dat ga ik dan nogmaals doen, maar je zal zien het heeft geen zin. Ik heb dit al een maand of 2 gedaan.
En Jarco Kriek is een goede vriend van TotaalTV waar je prima mee kunt discussiëren. Zeker geen troll.
Maar echt... gebruik je blacklist! Ze zijn zo bedreven in het uitlokken van reacties dat je anders toch weer de fout in gaat voor je het weet.Laatst bewerkt door JanPietJoris; 9 May 2023, 18:51.
- 1 Like
Reageer
-
Ziggo gaat gestaag verder met omzetten van lokale zenders naar HD, Delta is zelf bezig lokale zenders uit de regio waar het abo wordt afgenomen toe te voegen:
Meer HD in aanbod Ziggo | Totaal TV
Reageer
-
-
Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk berichtBordewolf kijk nu twente via de coax op veronica. Top beeld gewoon. Blijft schandaal dat delta op espn hiermee knijpt en het voetbal niet om aan te gluren is. Ook via de interactieve app is espn gewoon ruk en veronica ook. Fix dit aub delta!!
- 2 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
Ik ga het gewoon eens netjes houden: Kun je zonder IK HEB HET GVD ZELF GEZIEN bewijzen dat Delta knijpt?
De Duitse zenders lijken strakker. ESPN echt een stuk minder tov ca 2 jaar terug qua beeldkwaliteit.
Maar die zou feitelijk niet in een topic moeten over lokale zenders doorgeven en het doorgeven van lokale zenders in HD.
Ik verwijs naar deze topics:
ACTIE !! TV ontvanger omruilen of terugsturen voor korting en korting op ESPN UHD - ZeelandNet Serviceforum
ITV: Het grote Dolby, geluidssporen en 4K/UHD topic - ZeelandNet Serviceforum
Vanaf morgen staakt ESPN 5 en ESPN 6, ESPN Ultra HD 1080P met HDR en HLG nog steeds niet te bekijken - ZeelandNet ServiceforumLaatst bewerkt door Bordewolf; 11 Aug 2023, 12:30.
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
Ik ga het gewoon eens netjes houden: Kun je zonder IK HEB HET GVD ZELF GEZIEN bewijzen dat Delta knijpt?
- 2 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk berichtDuidelijk. Aannames.
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk berichtDus het moet waar zijn omdat jij het zegt? Ik zie hier verder namelijk geen steun of onderbouwing. Iedereen die je iets vraagt of zegt dat het niet zo erg is als je beweert, wordt meteen uitgescholden voor troll. Tuurlijk joh!
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer