Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

ITV: Het grote Dolby, geluidssporen en 4K/UHD topic

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • ITV: Het grote Dolby, geluidssporen en 4K/UHD topic

    Tot op heden zien we nog geen Dolby op de reguliere kanalen en 4K/UHD is ook nog niet aan de orde bij Delta.

    Dolby en geluidssporen is mijns inziens een must, als vervanger voor coax waar het wel werkt zou dit gewoonweg moeten werken.
    Eerder had ik al werkende oplossingen via glasvezel, zoals Multiscreen van Caiway. KPN, Ziggo, T-Mobile hebben ook geen problemen met geluidssporen via ITV.

    Qua UHD schijnt ESPN UHD er aan te komen en schijnt men een deal te hebben hierover. Dit moet het begin zijn van UHD/4K.
    Love Nature 4K had ik ook al verwacht. En volgend jaar weer een EK, dan zou het mooi zijn dat ook Caiway en Delta er eindelijk klaar voor zijn en het al draaiende hebben op andere kanalen. Bedenk ook dat Ziggo zo maar weer 4K via Ziggo Sports gaat doen mochten ze in 2024 F1 weer doorgeven.

    Ik snap dat DELTA-TV-team terughoudend is qua communicatie, te veel beloven en er op terug moeten komen is niet fijn.
    Wat ik verder nog niet begrijp is dat gesproken ondertiteling op kanaal 701 werkt, maar dat er niet met iets nieuws wordt getest en gesproken ondertiteling wordt aangezet op de kanalen waar het beschikbaar is? Kan DELTA-TV-team daar wel iets over noemen?

  • #2
    Ga je nu in tien verschillende topics hetzelfde steeds aankaarten, Bordewolf?

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk bericht
      Ga je nu in tien verschillende topics hetzelfde steeds aankaarten, Bordewolf?
      Ha ha ha ha! De vraag is gericht aan het Delta-TV-Team. Het spel gaat zelden van de wagen. Zo ja, dan wordt het weer snel op de wagen gezet.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk bericht
        Ga je nu in tien verschillende topics hetzelfde steeds aankaarten, Bordewolf?
        Nee er is nu 1 centraal topic waar een ieder on topic op kan aanvullen op verzoek van driepinter
        Laatst bewerkt door Bordewolf; 12 Jul 2023, 14:19.

        Reageer


        • #5
          Nou nou, ik heb je in vele topics al horen klagen over het gebrek aan UHD of het trage tempo waarin alles gebeurt.
          Jij hebt wel chronisch geheugenverlies, Bordewolf.
          Ik hoop dat je ogen nog goed zien, dan kan je alles lekker teruglezen in alle topics waarin je het ontbreken van UHD aankaart.
          Klapstoel heeft echt een punt hoor.

          Reageer


          • #6
            Delta hoeft helemaal geen deal te maken voor doorgifte van ESPN UHD, Dit zit gewoon in het pakket van ESPN dat beschikbaar is voor alle providers waarmee Disney een deal voor ESPN heeft gesloten. Alleen niet alle providers kunnen/willen ESPN UHD doorgeven. Dat is de afweging/keuze van de provider zelf.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
              Delta hoeft helemaal geen deal te maken voor doorgifte van ESPN UHD, Dit zit gewoon in het pakket van ESPN dat beschikbaar is voor alle providers waarmee Disney een deal voor ESPN heeft gesloten. Alleen niet alle providers kunnen/willen ESPN UHD doorgeven. Dat is de afweging/keuze van de provider zelf.
              Ik begreep dat Delta vanaf september/oktober ESPN UHD gaat leveren van een ander forumlid. Er zullen dus al wel testen plaatsvinden op de achtergrond.
              Dat is ook meteen mijn punt. Als abonnee van ESPN mag ik wel de volle mep betalen, maar ik krijg niet alle kanalen geleverd t.o.v. providers die dit kanaal wel doorgeven en hetzelfde abonnementsgeld vragen. Dat strookt niet.

              Hetzelfde geldt voor Dolby, ik kwam van Caiway, had toen nog COAX en Dolby als achtervang. Ik ga nu naar Delta, geen Dolby meer op de populaire kanalen. Dat is een regelrechte achteruitgang....

              Ik heb een surround set die ik alleen kan gebruiken bij Netflix en Pathe, verder loopt deze te versloffen.

              En volgend jaar is er week een EK, gaan ze het echt presteren weer geen 4K en/of UHD te leveren?

              Dolby is er al 10 jaar, 4K ook al ca 6 jaar.
              Laatst bewerkt door Bordewolf; 12 Jul 2023, 15:57.

              Reageer


              • #8
                Ik heb al 2 a 3 jaar geleden meerdere keren gezegd tegen Bordewolf dat UHD niet mogelijk is op hun tv- ontvanger. Heb hem het ook uitgelegd (zelfs haarfijn) maar blijft erin geloven. Wie weet in de toekomst via de App maar niet via de budgetversie van de Kamai. Grappig dat die nog steeds denkt dat het komt. Ik las toevallig dit forum door ivm mogelijke overstap maar er is niks veranderd op de app na.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk bericht
                  Ik heb al 2 a 3 jaar geleden meerdere keren gezegd tegen Bordewolf dat UHD niet mogelijk is op hun tv- ontvanger. Heb hem het ook uitgelegd (zelfs haarfijn) maar blijft erin geloven. Wie weet in de toekomst via de App maar niet via de budgetversie van de Kamai. Grappig dat die nog steeds denkt dat het komt. Ik las toevallig dit forum door ivm mogelijke overstap maar er is niks veranderd op de app na.
                  Volgens jou was Dolby ook niet mogelijk, terwijl T Mobile met een nog mindere budgetversie gewoon Dolby heeft.
                  4K speelt prima af op de youtube app van de decoder. Dus: eerst zien dan geloven. Waar jij jou aannames vandaan haalt is me een raadsel, mogelijk kun je dat eens aangeven.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                    Als abonnee van ESPN mag ik wel de volle mep betalen, maar ik krijg niet alle kanalen geleverd t.o.v. providers die dit kanaal wel doorgeven en hetzelfde abonnementsgeld vragen. Dat strookt niet.

                    Hetzelfde geldt voor Dolby, ik kwam van Caiway, had toen nog COAX en Dolby als achtervang. Ik ga nu naar Delta, geen Dolby meer op de populaire kanalen. Dat is een regelrechte achteruitgang....
                    Als het allemaal zo slecht is bij Delta en bij andere providers zoveel beter begrijp ik niet waarom je niet overstapt.

                    Reageer


                    • #11
                      Hij wacht op KPN glasvezel. Dan is opeens zijn retestrakke beeld bij Delta niet meer zo strak 😂

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Ixxie Bekijk bericht

                        Als het allemaal zo slecht is bij Delta en bij andere providers zoveel beter begrijp ik niet waarom je niet overstapt.
                        Waaruit blijkt dat alles zo slecht is bij Delta? Ik ben het helemaal met je eens hoor, als je die mening bent toegedaan, meteen overstappen!
                        Reden dat ik dus bij Delta blijf, maar dan nog mag ik toch kritische noten kraken over zaken die niet goed geregeld zijn?
                        Laatst bewerkt door Bordewolf; 12 Jul 2023, 19:22.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                          Reden dat ik dus bij Delta blijf, maar dan nog mag ik toch kritische noten kraken over zaken die niet goed geregeld zijn?
                          Ik had de indruk dat je niet tevreden was omdat ik je hier met grote regelmaat zie klagen over bepaalde onderwerpen (HD. UHD, lokaal zenderaanbod, onscherpe beelden bij sport en nog wel wat zaken). Gezien de regelmaat waarmee je dat doet, en het noemen van providers die die zaken wel op orde hebben, kreeg ik de indruk dat het je wel heel erg hoog zit en je dus ontevreden was. Ik heb dat dus blijkbaar verkeerd gezien.

                          Ik vraag me overigens dan wel af waarom je de zaken die je storen met deze grote regelmaat blijft benoemen. Het gaat denk ik echt niet helpen om deze zaken te pas en te onpas in je reacties te benoemen. Dat je ze eens aan de kaak stelt en er vragen over stelt begrijp ik, ik ben het met je eens dat ze de zaken eens moeten gaan regelen, maar het heeft tot nu toe geen enkel resultaat opgeleverd en dat zal het klagen hier in het forum ook in de toekomst waarschijnlijk niet gaan doen.

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Ixxie Bekijk bericht

                            Ik had de indruk dat je niet tevreden was omdat ik je hier met grote regelmaat zie klagen over bepaalde onderwerpen (HD. UHD, lokaal zenderaanbod, onscherpe beelden bij sport en nog wel wat zaken). Gezien de regelmaat waarmee je dat doet, en het noemen van providers die die zaken wel op orde hebben, kreeg ik de indruk dat het je wel heel erg hoog zit en je dus ontevreden was. Ik heb dat dus blijkbaar verkeerd gezien.

                            Ik vraag me overigens dan wel af waarom je de zaken die je storen met deze grote regelmaat blijft benoemen. Het gaat denk ik echt niet helpen om deze zaken te pas en te onpas in je reacties te benoemen. Dat je ze eens aan de kaak stelt en er vragen over stelt begrijp ik, ik ben het met je eens dat ze de zaken eens moeten gaan regelen, maar het heeft tot nu toe geen enkel resultaat opgeleverd en dat zal het klagen hier in het forum ook in de toekomst waarschijnlijk niet gaan doen.
                            zullen we on topic verder gaan, zoals al vermeld staat willen we dit via 1 centraal topic doen zodat dit niet telkens terug komt in een ander topic.Zaken aan de kaak stellen die in de basis er zouden moeten zijn blijft noodzakelijk.
                            Laatst bewerkt door Bordewolf; 12 Jul 2023, 22:22.

                            Reageer


                            • #15
                              Bordewolf en 1 centraal topic?
                              Das nieuw voor me 😅

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X