Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

ITV: Het grote Dolby, geluidssporen en 4K/UHD topic

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
    Love Nature 4K had ik ook al verwacht.
    Love Nature is slechts een tijdelijke zender tot het eind van het jaar dus die zal de 4K status bij Delta niet meer halen.

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

      Waaruit blijkt dat alles zo slecht is bij Delta? Ik ben het helemaal met je eens hoor, als je die mening bent toegedaan, meteen overstappen!
      Reden dat ik dus bij Delta blijf, maar dan nog mag ik toch kritische noten kraken over zaken die niet goed geregeld zijn?
      Probleem is een beetje dat het vooral jòuw noten zijn. Er is je vele malen netjes en minder netjes gevraagd om niet je privé meninkjes tot feiten te bombarderen. Tsja. Wat is nu je doel, dat we het blijven vragen?

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

        zullen we on topic verder gaan, zoals al vermeld staat willen we dit via 1 centraal topic doen zodat dit niet telkens terug komt in een ander topic.Zaken aan de kaak stellen die in de basis er zouden moeten zijn blijft noodzakelijk.
        Bepaal jij wat on-topic is? Ik vind de reacties tot nu zeer on-topic. Dat het je niet bevalt of uitkomt, betekent niet dat iets off-topic is. Stop eens met de dienst uit te maken. Het is je zo vaak gevraagd, je hebt even zo vaak beloofd het niet meer te doen of te stoppen. Wat is nu de bedoeling? Wat is de meerwaarde van dit spelletje nog? Het begint steeds minder leuk te worden en dat heeft heel veel te maken met iemand die bij elke opmerking 'laten we on-topic blijven' zegt. Waarom?

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

          Love Nature is slechts een tijdelijke zender tot het eind van het jaar dus die zal de 4K status bij Delta niet meer halen.
          Deze is tijdelijk in het basispakket. Daarna gaat deze naar Plus,

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

            Zaken aan de kaak stellen die in de basis er zouden moeten zijn blijft noodzakelijk.
            Kleine nuance hierbij zou wel moeten zijn dat het zaken zijn waarvan jij persoonlijk vindt dat ze "er in de basis zouden moeten zijn".

            Iets aan de kaak stellen is iets anders dan er bij elke mogelijkheid die je ziet er opnieuw over beginnen. Er gaat geen week voorbij of ik lees wel ergens een reactie van jou over de dingen waarvan jij vindt dat ze ontbreken.

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door Ixxie Bekijk bericht

              Iets aan de kaak stellen is iets anders dan er bij elke mogelijkheid die je ziet er opnieuw over beginnen. Er gaat geen week voorbij of ik lees wel ergens een reactie van jou over de dingen waarvan jij vindt dat ze ontbreken.
              Er gaat geen week voorbij of ik lees wel ergens een reactie van jou over Bordewolf over de dingen die jij niet goed vindt aan zijn berichten.

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht

                Er gaat geen week voorbij of ik lees wel ergens een reactie van jou over Bordewolf over de dingen die jij niet goed vindt aan zijn berichten.
                Niet wekelijks hoor. Wel regelmatig :-)

                Reageer


                • #23
                  Ik begrijp niet dat Bordewolf weigert een curcus zelfreflectie te volgen. Stelselmatig jaagt hij mensen tegen zich in het harnas. Ieder weldenkend mens had zich al lang afgevraagd hoe dit komt.

                  Reageer


                  • #24
                    Tsja, naast de klimaatdrammer, stikstofdrammer is er klaarblijkelijk ook nog een dolby/4k drammer, alle 3 wekken ze bij de meeste mensen weerstand op.

                    Reageer


                    • #25
                      De Spar 🌲

                      Reageer


                      • #26
                        Het eerste de beste kinderdagverblijf heeft meer niveau als menig deelnemer hier , wat een egotjes

                        Reageer


                        • #27
                          Oorspronkelijk gepost door Rippertje Bekijk bericht
                          Het eerste de beste kinderdagverblijf heeft meer niveau als menig deelnemer hier , wat een egotjes
                          Ja, het is net een forum.

                          Reageer


                          • #28
                            Wat een gelul zeg,
                            ESPN UHD is niets meer als 1080p met 50 f/sec.

                            Reageer


                            • #29
                              Oorspronkelijk gepost door briksem Bekijk bericht
                              Wat een gelul zeg,
                              ESPN UHD is niets meer als 1080p met 50 f/sec.
                              Ja ontwapenend feit, maar er zijn er toch echt die hier met smacht op zitten te wachten. Wellicht omdat er meerdere criteria zijn waaraan het doorgegeven signaal, wil het UHD mogen heten, moet voldoen die de kijkerservaring verbeteren. En dat moet haast wel gezien dit topic en het aantal opmerkingen over de kwaliteit van TV in het Zeelandnet forum. En dat wachten triggert nogal wat emoties die dan vervolgens de drive worden voor er te pas en te onpas allerlei uitspraken over te doen, waarbij de grenzen tussen meningen en feiten meer of minder bewust worden overschreden, al of niet met behulp van glazenbollen en weet ik niet wat dies meer zij. Nu afwachten of berichten aangaande de kwaliteit van TV signalen ook daadwerkelijk in het vervolg alleen maar in dit topic terecht komen.
                              Laatst bewerkt door spunsjketa; 13 Jul 2023, 15:43. Reden: Kromme zin recht maken.

                              Reageer


                              • #30
                                Oorspronkelijk gepost door briksem Bekijk bericht
                                Wat een gelul zeg,
                                ESPN UHD is niets meer als 1080p met 50 f/sec.
                                De verschillen van ESPN UHD t.o.v. de overige ESPN Full HD-kanalen zijn:
                                • Betere lichtbeleving dankzij HDR: ESPN in Full HD heeft Standard Dynamic Range (SDR). ESPN UHD maakt gebruik van High Dynamic Range (HDR)-variant HLG (Hybrid Log Gamma), die onder andere ontwikkeld is door de BBC;
                                • Meer kleuren dankzij WCG2020: waar ESPN op de Full HD-kanalen gebruik maakt van rec 709 color space, wordt dat op ESPN UHD rec 2020 color space (wide color gamut). Meer kleuren en dus een meer realistische weergave van het beeld;
                                • Meer frames per seconde: ESPN in Full HD heeft 25 frames per seconde, ESPN UHD heeft 50 frames per seconde. Dat zorgt bijvoorbeeld voor een vloeiendere weergave van een snel bewegende voetbal.
                                Bron: https://espnnl.zendesk.com/hc/nl-nl/...-over-ESPN-UHD

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X