Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

ITV: Het grote Dolby, geluidssporen en 4K/UHD topic

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #46
    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

    Ik blijf mijn ongezouten mening geven, ik ga dat niet met sausjes larderen wanneer ik gewoon diep teleurgesteld ben en dit uit. Je geeft aan dat de ontwikkelingen van een TV produkt tijd kosten.
    Mijn verwijten gaan ook niet naar de afdeling die met al die verbeteringen in touw zijn.

    Mijn verwijt is de ronduit botte communicatie zonder uitzicht op wanneer dan wel. Vandaar mijn opmerking over volgend jaar.
    Ik ga het op deze manier niet afwachten. Laat KPN maar graven, dan ben ik weg.
    De eerste 4K doorgifte van KPN was in 2018. 5 jaar geleden! Hoeveel geduld moeten we nog hebben?

    Hoe vaak gaan we nog naast de pot piesen:
    WK2018
    OS2018
    EK 2020/21
    Songfestival 2020
    OS 2021
    WK 2022
    Voor het geval dat e je bericht wéér aanpast of verwijdert....
    Je bent dit forum onwaardig.
    [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

    Reageer


    • #47
      Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

      Voor het geval dat e je bericht wéér aanpast of verwijdert....
      Je bent dit forum onwaardig.
      Bij deze vraag ik je vriendelijk deze op de persoon gespeelde reactie te verwijderen en on topic verder te posten.
      Je gaat terug op mijn blacklist bij deze.

      Reageer


      • #48
        Ik vraag mij toch iets af. Is een woordvoerder van een bedrijf niet officiële communicatie van dat betreffende bedrijf? `Of is het alleen een koffiedrinkend persoon die voor de lol af en toe wat tikt of zegt als iemand heeft toevallig een vraag stelt maar waar eigenlijk niets van waar is?

        Reageer


        • #49
          Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
          Ik vraag mij toch iets af. Is een woordvoerder van een bedrijf niet officiële communicatie van dat betreffende bedrijf? `Of is het alleen een koffiedrinkend persoon die voor de lol af en toe wat tikt of zegt als iemand heeft toevallig een vraag stelt maar waar eigenlijk niets van waar is?
          Wellicht kun jij het antwoord geven, kennelijk heb je daar een mening over,
          Ik betwist zijn woorden niet, ze zijn alleen zeer teleurstellend en geeft geen enkel vertrouwen in de toekomst dat het nog goed gaat komen. Het feit dat de ze gesloten zijn als een oester pleit hier niet voor Delta.
          Als klant zit je te wachten op positieve zaken, dingen die echt verbeteren. Mocht je dit forum al langer volgen dan weet je Dolby nu al 5 jaar een probleem is, NPO UHD en 4K elke keer niet geleverd werden of konden worden.
          Wat denk je dat de berichten van Delta van vandaag met een klant doet die hier op zit te wachten en dit ook verwacht.
          Er is geen enkel perspectief te vinden in het bericht van Delta. Alleen het standaard zinnetje dat ze continu werken aan verbeteringen (waarvan ze in de vorige zinnen aangeven dat ze niet komen).
          Laatst bewerkt door Bordewolf; 27 Jul 2023, 22:16.

          Reageer


          • #50
            Ik zie hier staan dat jij beter de officiële communicatie van Delta kan afwachten. Dus daarom mijn vraag.

            En ja, ik heb er een mening over. Ik denk niet dat bedrijven personeel betalen om koffie te drinken maar doen waarvoor zij zijn aangetrokken. In dit geval het woord voeren namens een bedrijf.

            Reageer


            • #51
              Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
              Ik zie hier staan dat jij beter de officiële communicatie van Delta kan afwachten. Dus daarom mijn vraag.

              En ja, ik heb er een mening over. Ik denk niet dat bedrijven personeel betalen om koffie te drinken maar doen waarvoor zij zijn aangetrokken. In dit geval het woord voeren namens een bedrijf.
              Dan begrijpen we elkaar. Die officiele communicatie komt al via die woorvoerder, dus veel anders gaat het inderdaad niet worden.Niet jezelf uiten op dit forum als klant zou niet goed zijn, als klant vind je hier iets van.
              Laatst bewerkt door Bordewolf; 27 Jul 2023, 22:28.

              Reageer


              • #52
                Van wie had je nou gehoord Bordewolf dat EPSH UHD in oktober dit jaar zou komen? Het klonk zo serieus in jouw bijdrage van dit topic paar weken terug.

                Reageer


                • #53
                  Oorspronkelijk gepost door Praathuis Bekijk bericht
                  Van wie had je nou gehoord Bordewolf dat EPSH UHD in oktober dit jaar zou komen? Het klonk zo serieus in jouw bijdrage van dit topic paar weken terug.
                  Ho! Die kwam niet van mij en dat heb ik telkens er ook bij gezet. Kijk even in het topic over vrouwenvoetbal…. Dd60 kwam hier mee adhv een gesprek met de klantenservice.

                  Reageer


                  • #54
                    Het kan jou ook rust geven nu je weet dat Delta en Caiway er voorlopig niet aan beginnen. Je blijft verlangen en hopen en nu weet je dat het tevergeefs is.
                    Misschien gaat een andere aanbieder op de glasvezel van Delta Netwerk iets doen met UHD?
                    Je weet het nooit.

                    Reageer


                    • #55
                      Solcon is van KPN en zit ook op de glasvezel van Delta.
                      Solcon gebruikt ook dezelfde 4K ontvanger die KPN gebruikte totdat de KPN+ box kwam dit jaar.

                      Ik weet niet of Solcon ESPN nu al doorgeeft in UHD HDR.

                      Misschien goed idee over te stappen naar Solcon?

                      Reageer


                      • #56
                        Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk bericht
                        Solcon is van KPN en zit ook op de glasvezel van Delta.
                        Solcon gebruikt ook dezelfde 4K ontvanger die KPN gebruikte totdat de KPN+ box kwam dit jaar.

                        Ik weet niet of Solcon ESPN nu al doorgeeft in UHD HDR.

                        Misschien goed idee over te stappen naar Solcon?
                        Het enige voordeel van Solcon is Dolby Surround, dat wordt netjes geleverd zoals het hoort.
                        Je krijgt niet alle regionale zenders en niet alles is HD conform KPN.
                        De decoder heeft bluetooth, dat wel en dat eerste 10 zenders in een nog hogere bitrate tov Delta.

                        Maar: Solcon is duur, geen 1Gb en op zondag niet bereikbaar bij calamiteiten.

                        Verder is er geen communicaties over updates van hun tv platform.

                        Solcon is voor mij geen keuze. Op het glasvezelnetwerk van Delta helaas verder ook geen providers die wel ESPN UHD doorgeven.
                        Nogmaals ik wacht tot KPN graaft en dan ben ik echt weg. In het licht wat ik nu hoor van Delta moet je daar wegwezen als je een tv-liefhebber bent.

                        Reageer


                        • #57
                          Dan is het wel zo eerlijk om de 4k interactieve tv-ontvanger uit het assortiment te nemen want mensen € 2,50 extra te laten betalen voor iets wat toch niet komt klopt niet.

                          Reageer


                          • #58
                            Solcon heeft wel 1 GB

                            Reageer


                            • #59
                              Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                              Dan is het wel zo eerlijk om de 4k interactieve tv-ontvanger uit het assortiment te nemen want mensen € 2,50 extra te laten betalen voor iets wat toch niet komt klopt niet.
                              Helemaal eens en wat dacht je van een fikse korting standaard voor de ESPN-abonnees die ESPN UHD niet geleverd krijgen.
                              Zou je wel kunnen kiezen voor Ziggo of KPN dan betaal je dezelfde abonnementskosten voor ESPN en krijg is wel de UHD variant geleverd.

                              Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk bericht
                              Solcon heeft wel 1 GB
                              Je hebt gelijk, 70 euro, bij Delta 35 euro de eerste 8 maanden bij een 12 maanden abonnement....
                              Wat ik al zei: ik ga niet de hoofdprijs betalen opeens voor internet.
                              Laatst bewerkt door Bordewolf; 28 Jul 2023, 09:53.

                              Reageer


                              • #60
                                Trouwens vreemd,
                                Op een postcode waar KPN zelf glasvezel heeft is hetzelfde Solcon pakket maar liefst vijf euro goedkoper per maand als op de Delta Netwerk glasvezel.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X