Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

ITV: Het grote Dolby, geluidssporen en 4K/UHD topic

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    Ik zit meer met het feit dat je UHD ontvangers kan huren bij Delta onder het mom van "dan heb je beter beeld dan die goedkope HD ontvangers". Echter er is geen UHD signaal en ik zie geen verschil tussen een UHD of full-HD ontvanger. Het zou dus fijn zijn als ik via de UHD ontvanger en Internet via glas toch wel eens UHD TV kan zien terwijl de concurrenten al voorzichtig beginnen. Ik heb begrepen dat bv KPN alle TV zenders 1:1 doorgeeft aan de klanten. Wat is het probleem bij Delta dat dat niet simpelweg kan?

    Reageer


    • #32
      Oorspronkelijk gepost door Quetensky Bekijk bericht
      Ik zit meer met het feit dat je UHD ontvangers kan huren bij Delta onder het mom van "dan heb je beter beeld dan die goedkope HD ontvangers". Echter er is geen UHD signaal en ik zie geen verschil tussen een UHD of full-HD ontvanger. Het zou dus fijn zijn als ik via de UHD ontvanger en Internet via glas toch wel eens UHD TV kan zien terwijl de concurrenten al voorzichtig beginnen. Ik heb begrepen dat bv KPN alle TV zenders 1:1 doorgeeft aan de klanten. Wat is het probleem bij Delta dat dat niet simpelweg kan?
      Het is een simpel probleem en dat schijnt DELTA te heten.

      Reageer


      • #33
        Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

        Bepaal jij wat on-topic is? Ik vind de reacties tot nu zeer on-topic. Dat het je niet bevalt of uitkomt, betekent niet dat iets off-topic is. Stop eens met de dienst uit te maken. Het is je zo vaak gevraagd, je hebt even zo vaak beloofd het niet meer te doen of te stoppen. Wat is nu de bedoeling? Wat is de meerwaarde van dit spelletje nog? Het begint steeds minder leuk te worden en dat heeft heel veel te maken met iemand die bij elke opmerking 'laten we on-topic blijven' zegt. Waarom?


        Op deze vragen zal bor niet antwoorden , want dat is off- topic.
        misschien kunnen we daar eens een nieuw topic voor openen , dat enkel over bordewolf gaat ?

        Reageer


        • #34
          Bordewolf zet zichzelf zo vaak voor schut, door niet te antwoorden op eerlijke vragen, wanneer het hem niet uitkomt maar zelf de illusie te hebben zich voorbeeldig te gedragen 🍐

          Reageer


          • #35
            Je kunt nu wel mooi 4K en Dolby 5.1 op de Delta Interactieve ontvanger testen want op dit moment wordt Tomorrowland 2023 in 4K met Dolby 5.1 uitgezonden.

            Tomorrowland 2023 LIVE - YouTube

            Is helaas niet te zien op het evenementen kanaal 999 dit jaar
            Bijgevoegde bestanden
            Laatst bewerkt door driepinter; 23 Jul 2023, 09:42.

            Reageer


            • #36
              Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
              Je kunt nu wel mooi 4K en Dolby 5.1 op de Delta Interactieve ontvanger testen want op dit moment wordt Tomorrowland 2023 in 4K met Dolby 5.1 uitgezonden.

              Tomorrowland 2023 LIVE - YouTube

              Is helaas niet te zien op het evenementen kanaal 999 dit jaar
              Waarmee nogmaals aangetoond dat de ontvanger er prima aan kan!
              Ook streams en video’s met Dolby Atmos gaan prima!
              Op kanaal 701 zijn er tests bezig met andere codecs en een andere doorvoer en hogere bitrates.
              Het zou wel mooi zijn wanneer we daar iets meer van gaan zien dan de huidge status met alleen gesproken ondertiteling.
              Ik zie een verschil dat het signaal minder achter loopt, maar qua beeld nog vrij weinig verschil met kanaal 1.
              Laatst bewerkt door Bordewolf; 23 Jul 2023, 12:11.

              Reageer


              • #37
                Maar het gebruikte televisie platform niet.

                Reageer


                • #38
                  Vooralsnog geen ESPN UHD bij Delta en Caiway

                  We kunnen w88 tot we een ons wegen. Ze kunnen beter de tv pakketten -) back to the future noemen.

                  Reageer


                  • #39
                    Voorlopig ook geen espn uhd volgens Totaal tv.
                    Jammer dat iemand hier met een glazen bol toch iets anders heeft voorspeld.

                    Reageer


                    • #40
                      Oorspronkelijk gepost door Roma Bekijk bericht
                      Vooralsnog geen ESPN UHD bij Delta en Caiway

                      We kunnen w88 tot we een ons wegen. Ze kunnen beter de tv pakketten -) back to the future noemen.
                      Dit is echt om gek van te worden. Weer een seizoen zonder het UHD kanaal.
                      Overigens blijkt uit het artikel niet of er wel of niet aan gewerkt wordt. En vooralsnog…mooie term maar impliceert dat het wel in de pen zit?
                      Vooralsnog niet, maar… Het had mooi geweest wanneer Delta dan eens kwam met een richtpunt. Eind 2023? Begin 2024?
                      EK 2024 voetbal ook weer prut met peren? Komaan!
                      Echt, hier zakt mijn broek heel hard van af!

                      De term geen nieuws te melden komt ook via het Delta Tv team wel eens voorbij, maar is dat we werken er niet aan of we zijn er wel mee bezig maar nu nog niets concreets?

                      De communicatie van die woordvoerder kan je niets mee, als klant haak ik langzaam af. Laat KPN maar gaan graven, ik ben de eerste die overstapt. Hier feitelijk alleen Caiway en Delta, en daar kun je op Dolby en UHD/4K nog 10 jaar wachten. Pfffffff.
                      Laatst bewerkt door Bordewolf; 27 Jul 2023, 18:03.

                      Reageer


                      • #41
                        Volgend jaar zijn de Olympische spelen in Parijs. Je kan er zeker van zijn dat KPN en Ziggo dit hun klanten voorschotelen in UHD.
                        Zullen Caiway en Delta dit mooie evenement ook links laten liggen voor UHD doorgifte?

                        Reageer


                        • #42
                          Lijkt me raadzaam de officiële communicatie van Delta/Caiway af te wachten.
                          Je gal spuwen op dit Service(!) forum heeft totaal geen zin.

                          Reageer


                          • #43
                            Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk bericht
                            Volgend jaar zijn de Olympische spelen in Parijs. Je kan er zeker van zijn dat KPN en Ziggo dit hun klanten voorschotelen in UHD.
                            Zullen Caiway en Delta dit mooie evenement ook links laten liggen voor UHD doorgifte?
                            Ik geef je op een briefje, zowel de OS2024 als het EK2024 wordt gewoon inde volgens Delta en Caiway hoogste standaard doorgegeven: 1080I HD.
                            Ik geef het hierbij op. Wanneer je na 2 jaar nog niet in staat bent de ESPN abonnees het ESPN UHD kanaal te leveren wat gewoon tot het abonnement behoort dan moet zich iemand bij Delta zich achter de oren krabben. En dat zijn waarschijnlijk niet de medewerkers van de tv-afdeling. Gewoonweg het 3e voetbalseizoen waarin de ESPN abonnees kunnen fluiten naar het UHD kanaal dat gewoonweg onderdeel is van het abonnement.

                            Dit is de grootste anti-reclame die ik tot op heden gelezen heb van een woordvoerder van Delta! Kom op! Het is 2023, nu moeten de zaken toch echt voor elkaar zijn en moet er geleverd gaan worden. Geen excuses of ander gedram via de media, dit is een provider die landelijk aanzien wil hebben meer dan onwaardig!
                            Laatst bewerkt door Bordewolf; 27 Jul 2023, 22:04.

                            Reageer


                            • #44
                              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                              Ik geef je op een briefje, zowel de OS2024 als het EK2024 wordt gewoon inde volgend Delta en Caiway hoogste standaard doorgegeven: 1080I HD.
                              Ik geef het hierbij op. Wanneer je na 2 jaar nog niet in staat bent de ESPN abonnees het ESPN UHD kanaal te leveren wat gewoon tot het abonnement behoort dan moet zich iemand bij Delta heel diep gaan schamen! En dat zijn waarschijnlijk niet de medewerkers van de tv-afdeling. Gewoonweg het 3e voetbalseizoen waarin de ESPN abonnees kunnen fluiten naar het UHD kanaal dat gewoonweg onderdeel is van het abonnement.

                              Dit is de grootste anti-reclame die ik tot op heden gelezen heb van een woordvoerder van Delta! Rot op! Het is 2023, nu moeten de zaken toch echt voor elkaar zijn en moet er geleverd gaan worden. Geen excuses of ander gedram via de media, dit is een provider die landelijk aanzien wil hebben meer dan onwaardig!
                              Als je na zóveel opmerkingen met vergrijpen tegen de forumregels nóg zo te keer blijft gaan, hoop ik dat je je eigen uitspraak 'Ik geef het hierbij op.' écht waar maakt.

                              Zoals door Duster hierboven is genoemd: wacht op de officiële mededelingen van Delta zélf.
                              Ontwikkeling van een TV produkt heeft tijd nodig en je onvrede bliiven spuwen helpt écht niet.
                              [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                              Reageer


                              • #45
                                Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

                                Als je na zóveel opmerkingen met vergrijpen tegen de forumregels nóg zo te keer blijft gaan, hoop ik dat je je eigen uitspraak 'Ik geef het hierbij op.' écht waar maakt.

                                Zoals door Duster hierboven is genoemd: wacht op de officiële mededelingen van Delta zélf.
                                Ontwikkeling van een TV produkt heeft tijd nodig en je onvrede bliiven spuwen helpt écht niet.
                                Ik blijf mijn ongezouten mening geven, ik ga dat niet met sausjes larderen wanneer ik gewoon diep teleurgesteld ben en dit uit. Je geeft aan dat de ontwikkelingen van een TV produkt tijd kosten.
                                Mijn verwijten gaan ook niet naar de afdeling die met al die verbeteringen in touw zijn.

                                Mijn verwijt is de ronduit botte communicatie zonder uitzicht op wanneer dan wel. Vandaar mijn opmerking over volgend jaar.
                                Ik ga het op deze manier niet afwachten. Laat KPN maar graven, dan ben ik weg.
                                De eerste 4K doorgifte van KPN was in 2018. 5 jaar geleden! Hoeveel geduld moeten we nog hebben?

                                Hoe vaak gaan we nog naast de pot piesen:
                                WK2018
                                OS2018
                                EK 2020/21
                                Songfestival 2020
                                OS 2021
                                WK 2022
                                Laatst bewerkt door Bordewolf; 27 Jul 2023, 21:01.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X