Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Lokale zenders topic SD/HD en welke

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf

Je blijft stoken naar mij toe. Prima. Ik kies geen tegenaanval aangezien ik weiger offtopic of op de man te reageren. Verder kies ik mijn eigen tone of voice. Wrijf me geen zaken aan, dat pik ik domweg niet meer!
    Je “vergeet” toch nog het antwoord op mijn vragen. Dat zou misschien heel veel duidelijk maken.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
      Ik heb Delta in de regio Twente. Ik stoor me aan al die zeeuwse lokale zenders waar ik geen bal aan heb (no offence maar de Zeeuwen die ze natuurlijk wel willen).
      Ik zij de regiozenders uit mijn eigen regio willen, Almelo, Borne, Wierden, Hardenberg, Salland, Enschede.
      We blijven hier van verstoken.

Daarnaast zijn KPN en Ziggo voortvarend bezig alle lokalen naar HD te zetten die HD aanleveren.

DELTA-TV-team zijn hier nog plannen voor?

Kan je iets uitleggen, Bordewolf?
      Een paar dagen geleden sprak je een mede forumlid aan dat hij Delta niet mag vergelijken met andere providers.
      En wat zien we hier nu staan, door jou geschreven?

Heb je zo'n kort geheugen of meet je met twee maten?

Reageer

Dan post ik offtopic. Dat zul je mij niet zien doen.
        Ik adviseer je met klem hetzelfde te doen.
        Je start notabene je verhaal met het feit dat je je ergens aan stoort. Hoe kan je dan nu zeggen dat je niet off-topic wilt reageren. Ik vraag je te antwoorden op een normale reactie en vraag je te reageren op hetgeen jezelf inbrengt.
        Dus nogmaals…….. waarom stoor je je aan de hoeveelheid Zeeuwse zenders?

Lees het nog eens goed door. Er is geen aanval, er is gewoon gereageerd op dat wat jezelf schrijft. Er is geen enkele reden om direct te roepen om moderatie. Alles wat er nu ontstaat komt door je eigen toedoen omdat je kennelijk niet wilt, of kunt, reageren op iets wat jezelf geschreven hebt.

Reageer

Wrijf me geen zaken aan, dat pik ik domweg niet meer!

Ik ben niet gediend van wat voor aantijgingen aan mijn adres wat dan ook.
          Hou dit soort zinloze toevoegingen aan mijn adres voor jezelf!

Allerlei toevoegingen aan mijn adres ben ik niet van gediend.
          Door zo'n toon aan te slaan vraag je natuurlijk om een reactie. Maar zich door de moderatoren gesterkt voelend denkt hij blijkbaar dat hij nu alles mag schrijven hier.

Reageer

De moderatoren zijn gewoon bang voor de grote mond van Bordewolf.
            Zelfs als Bordewolf aantoonbaar wordt geconfronteerd met zijn eigen bijdragen hier zorgt hij er nog voor dat een medeforumlid die dit eerlijk aankaart, geblokkeerd wordt.
            Dit is nu al jaren aan de gang en blijkbaar hebben ook de moderatoren te weinig ruggengraat om feitelijk de bijdragen eerlijk te bekijken.
            Regelmatig is Bordewolf de grofste in zijn uitlatingen naar anderen toe. ( ook aantoonbaar)
            Ongelooflijk dat moderatoren daar overheen kijken en de personen die onderbouwd en inhoudelijk ingaan op de bijdragen van Bordewolf, daarvoor laat boeten.

Zolang de moderatoren blijven buigen voor Bordewolf, regeert Bordewolf feitelijk dit forum. Het lijkt me niet gezond als dit zo blijft.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Ixxie Bekijk bericht

Door zo'n toon aan te slaan vraag je natuurlijk om een reactie. Maar zich door de moderatoren gesterkt voelend denkt hij blijkbaar dat hij nu alles mag schrijven hier.
              Misschien dat Bordewolf in het vervolg exact moet aangeven op welk deel van zijn inbreng wij wel of niet mogen reageren.
              Het lijkt er inderdaad ook wel op dat de moderatoren erg op zijn hand zijn. Het is echt te hopen dat, indien ze daar nog zin in hebben, zij toch ook eens kritisch kijken naar zijn inbreng, want zelfreflectie is een woord wat Bor niet kent.

Reageer

O.a. Aavisie, RTV Borne, Omroep Salland etc
                Even gekeken naar omroep Salland maar het lijkt er op dat geen enkele provider dit uitzend.
                https://www.providercheck.nl/tv-zenders/salland-tv

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht
                  Waar komt een tekst als “ik stoor me…..” vandaan?
                  Ik stoor me er aan omdat ik in Twente leef. Ik heb niets aan zeeuwse lokale zenders. Waarom krijg ik die te zien bij een landelijke provider?
                  Maar er is netjes gereageerd om mijn vragen en dat is voor mij voldoende.

Oorspronkelijk gepost door renschip Bekijk bericht
                  Even gekeken naar omroep Salland maar het lijkt er op dat geen enkele provider dit uitzend.
                  https://www.providercheck.nl/tv-zenders/salland-tv
                  Wel degelijk via Caiway Coax.

Oorspronkelijk gepost door renschip Bekijk bericht

Welke regionale zenders bedoel je dan (van / uit jou regio ), zijn die er wel ?
                  O.a. Aavisie, RTV Borne, Omroep Salland etc

Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
                  Relaas stofdoek dat ik niet herhaal
                  Jeroen daar gaan we weer, onder zijn tweede account weer verder stoken en bashen en uitlokken en pasaant de moderatoren,
                  😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡
                  Laatst bewerkt door Bordewolf; 8 May 2023, 19:21.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                    Ik stoor me er aan omdat ik in Twente leef. Ik heb niets aan zeeuwse lokale zenders. Waarom krijg ik die te zien bij een landelijke provider?
                    Maar er is netjes gereageerd om mijn vragen en dat is voor mij voldoende.
                    En voor jou beeld: op Tweakers of het Providerforum was menigeen geblokkeerd vanwege aanhoudend uitlokken, bashen, op de persoon spelen en onder tweede en derde accounts verder gaan. Daar zijn blokkades van alle dag en niet mals.
                    Ik stoor mij aan Zeeuwse lokale zenders , dat is toch wel erg lullig en hypocriet , dan sla je die kanalen toch over.
                    Al komen er tien kanalen van Twente bij , zal mij een zorg zijn.
                    Jij bent gewoon een vervelende oude zeiker.

Ik denk ook dat jou reacties met opzet zo worden geplaatst , in de hoop dat andere forum leden zich daar aan gaan ergeren,
                    dan sta je weer volop in de schijnwerpers.
                    Wat een kick.
                    Laatst bewerkt door renschip; 4 May 2023, 22:41.

Reageer

lullig
                      hypocriet
                      vervelende oude zeiker

Ik heb geen schijnwerpers nodig, maar dit soort termen en jou reactie laten eens te meer zien waarom er met een schone bezem geveegd dient te worden.
                      En wederom kruip je in de slachtofferrol. Er is al vaker geroepen dat je eens in de spiegel moet kijken en een analyse moet loslaten op je eigen gedrag. Je stelt je op als een wolf in schaapskleren.

Het is misschien wat ongepast, maar ik zou haast zeggen “moderatoren bevrijd ons van de wolf”.

En echt, ik kan het niet vaak genoeg zeggen……… je roept dit zo over jezelf af.

Valt het je overigens ook niet op dat er steeds meer mensen tegen je gedrag ingaan? Steeds meer willen je uit het bos verdrijven.
                      Laatst bewerkt door Caiway55; 5 May 2023, 08:56.

Reageer

Wederom de slachtofferrol. Je begint je eigen topic met een onzinnige stelling, daarop volgen vragen en opmerkingen en je begint al direct te roepen. Je roept het gedrag wat je niet wenst dus over jezelf af, maar je wilt daar niet op gewezen worden nog je eigen gedrag erop aanpassen.

Wees een vent en geef gewoon toe dat je je topic wat ongelukkig bent begonnen en dat je eigenlijk direct al zelf off-topic was. Maar nee, dat lukt je om de een of andere reden niet. Het gevolg is dus wat er nu gebeurt.

Echt, het verbeteren van de wereld begint bij jezelf, ook al wil je dat niet inzien.

Reageer

lullig
                          hypocriet
                          vervelende oude zeiker

Ik heb geen schijnwerpers nodig, maar dit soort termen en jou reactie laten eens te meer zien waarom er met een schone bezem geveegd dient te worden.

Ik ben inmiddels alle kanten op gegaan qua mening, maar Bor, nu lok je het toch zelf uit. Hoe vaak heb je inmiddels al niet offtopic gereageerd, terwijl je zegt dat niet te doen. Kan ook iedereen een opsomming van maken.
                          Hou zelf je klep dan ook eens een keer! Terwijl ik het niet vaak eens ben met stofdoek, heeft hij/zij hierboven nu wel een punt.
                          Laatst bewerkt door anomaly; 5 May 2023, 10:06.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door anomaly Bekijk bericht

Ik ben inmiddels alle kanten op gegaan qua mening, maar Bor, nu lok je het toch zelf uit. Hoe vaak heb je inmiddels al niet offtopic gereageerd, terwijl je zegt dat niet te doen. Kan ook iedereen een opsomming van maken.
                            Hou zelf je klep dan ook eens een keer! Terwijl ik het niet vaak eens ben met stofdoek, heeft hij/zij hierboven nu wel een punt.
                            Helemaal eens. Exact ook mijn ervaring en gevoel.

Reageer

🖕
                              Beneden alle peil

Reageer

Oorspronkelijk gepost door anomaly Bekijk bericht

Beneden alle peil
                                Nou, behalve één peil dan.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                                X