Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Lokale zenders topic SD/HD en welke

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Lokale zenders topic SD/HD en welke

Ik heb Delta in de regio Twente. Ik stoor me aan al die zeeuwse lokale zenders waar ik geen bal aan heb (no offence maar de Zeeuwen die ze natuurlijk wel willen).
    Ik zij de regiozenders uit mijn eigen regio willen, Almelo, Borne, Wierden, Hardenberg, Salland, Enschede.
    We blijven hier van verstoken.

Daarnaast zijn KPN en Ziggo voortvarend bezig alle lokalen naar HD te zetten die HD aanleveren.

DELTA-TV-team zijn hier nog plannen voor?

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
    Ik heb Delta in de regio Twente. Ik stoor me aan al die zeeuwse lokale zenders waar ik geen bal aan heb (no offence maar de Zeeuwen die ze natuurlijk wel willen).
    Ik zij de regiozenders uit mijn eigen regio willen, Almelo, Borne, Wierden, Hardenberg, Salland, Enschede.

Daarnaast zijn KPN en Ziggo voortvarend bezig alle lokalen naar HD te zetten die HD aanleveren.

Wat ben je toch een enorme zeurkous.
    4 Mei waarschijnlijk mooi weer , zet je TV uit en ga een luchtje scheppen , (in Zeeland).

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf

Ik ben niet gediend van wat voor aantijgingen aan mijn adres wat dan ook.
      Hou dit soort zinloze toevoegingen aan mijn adres voor jezelf!

Ik stel alleen een vraag naar mijn eigen behoefte in mijn eigen regio.
      Allerlei toevoegingen aan mijn adres ben ik niet van gediend.
      Jij hebt zoveel noten op je zang , het zou voor jou het beste zijn om in de directie van de Delta te zitten , dan kan je al je plannen verwezenlijken en elke kritiek van tafel vegen .

Reageer

"On topic" allen aub

Reageer

Oorspronkelijk gepost door 4454at27

Hoeveel klanten hebben ze in je regio?
          Hoi, ik denk dat je onderschat hoeveel "klanten" er in Twente al op Delta en/of Caiway zitten.
          Er zijn niet zo veel andere goedkopere en/of betere alternatieven.
          Het oude Cogasgebied, daar durf ik van te zeggen 80-90% van de glasvezelaansluitingen.
          Maar dit speelt natuurlijk niet alleen bij mij maar ook in andere regio's buiten Zeeland.
          Bij KPN, Ziggo en mogelijk ook andere providers werken ze met een nette verdeling van lokale zenders in een bepaalde regio.
          En daar zit je dat wanneer het signaal HD binnenkomt, deze er ook HD uit gaat naar de eindgebruiker.

Reageer

Ik dacht altijd dat kanaal 12 voor lokale televisie was ?

Reageer

Waar zenden die lokale zenders in Twente dan op uit ?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                Ik dacht altijd dat kanaal 12 voor lokale televisie was ?
                Dat is correct hoor. De lokale TV zenders waar Bordewolf het over heeft zijn: 111 RTV Scheldemond, 112 Omroep Hulst TV 113 Omroep Tholen TV en 114 Go-TV. Deze zijn op IPTV nog beschikbaar voor elke Delta klant. Dit gaat wel veranderen, maar tijdslijnen heb ik niet.

Reageer

Toch ben ik het in dit geval wel eens met mensen die tegen Bordewolf ingaan. Waar komt een tekst als “ik stoor me…..” vandaan? Dit roept reacties op.
                  Ik kan hier ook wel gaan roepen dat ik mij aan 80% van de geboden zenders stoor. De keuze is heel simpel……… verwijder ze uit je persoonlijk lijstje of nog simpeler sla ze gewoon over bij het zappen. Je hoeft ze niet te kijken.

Reageer

Het lastige is dat Bordewolf op letterlijk elke reply die zelfs maar licht kritisch is, als door een horzel gestoken reageert en daarmee elk gesprek onmogelijk maakt. Maar goed. Soit erover.

Reageer

Dit is geen slakken en zout. Het onderwerp is iets over sd en HD en je start vervolgens zelf met een buiten topic opmerking over het feit dat je je stoort aan de aanwezigheid van sommige zenders. Dat heeft op zich dus al niets met het onderwerp te maken en bovendien is de opmerking dat je je ergens “aan stoort” een opmerking waarop je een reactie kunt verwachten.
                      Jij voelt je nu aangevallen terwijl je het in feite zelf ontlokt en begint nu direct weer over moderatie. Dit is niet terecht en persoonlijk begrijp ik ook niet dat je geroep nu direct gehonoreerd wordt.
                      Ben zeker van mening dat er vaak zeer aanvallend gedaan wordt en ook in jouw richting, maar let ook zelf op wat en hoe je iets beschrijft. Je kunt ook gewoon aangeven dat je een aantal regionale zenders, die nu ontbreken, graag zou zien verschijnen. Want dat is toch uiteindelijk wat je wilt.

Reageer

Misschien kun je contact opnemen met die regionale zenders en vragen om doorgifte. Als je dit op een forum met voornamelijk Zeeuwen zet kun je daarop tegengas verwachten, ook al vermeld je even dat je je kunt voorstellen dat Zeeuwen andere verwachtingen hebben. Een mailtje naar die regionale omroepen en/of Delta zet meer zoden aan de dijk, lijkt me, en dan vermijdt je al dit gehannes.
                        Na een lekker rustige periode is het helaas op het forum bijna elke dag weer bal. Ook degenen die op alles wat je schrijft commentaar hebben kunnen beter even op hun handen gaan zitten, voordat ze willen gaan typen. Het wordt zooooooooooooooooooooooo vervelend voor de overige lezers die hier proberen iets op te steken.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf

Ik ben niet gediend van wat voor aantijgingen aan mijn adres wat dan ook.
                          Hou dit soort zinloze toevoegingen aan mijn adres voor jezelf!

Ik stel alleen een vraag naar mijn eigen behoefte in mijn eigen regio.
                          Allerlei toevoegingen aan mijn adres ben ik niet van gediend.
                          Dus eigenlijk wil je zelf bepalen wie er op je reageert en hoe? Dat lijkt me lastig.

Reageer

Sorry hoor, maar ik krijg steeds meer begrip voor de forumleden die ageren. Je leeft in je eigen waarheid ipv ook eens hand in eigen boezem te steken. Het zou je sieren eens toe te geven dat je het mogelijk wat ongelukkig gebracht hebt ipv van direct de tegenaanval te kiezen en te gaan uithuilen bij moderatoren.

Zoals ik al aangegeven hebt begin je te roepen dat je je stoort aan de Zeeuwse lokale kanalen om vervolgens om te buigen naar een sd/HD verhaal. Het één heeft niets, maar dan ook niets met het andere te maken.
                            Mijn simpele vraag is waarom begin je daarover en waarom stoor je je daaraan? Dat is gewoon on-topic.

Reageer

Welke regionale zenders bedoel je dan (van / uit jou regio ), zijn die er wel ?

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                              X