Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Lokale zenders topic SD/HD en welke

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Je praat net zo irrationeel als Bordewolf, JanPietJoris.
    Zover wij weten is Klapstoel geband omdat hij Bordewolf een Zwabber noemde.

Je moet geen leugens verzinnen om de boel hier op te stoken.

Ben jij soms het alter ego van Bordewolf, JanPietJoris?

Je legt dezelfde vreemde niet bestaande verbanden. Dat valt erg op.

Reageer

Zo, de bezem is aardig door het forum gegaan en in ieder geval één topic helemaal verwijderd. Het weekend is weer voorbij.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door anomaly Bekijk bericht
        Zo, de bezem is aardig door het forum gegaan en in ieder geval één topic helemaal verwijderd. Het weekend is weer voorbij.
        Wellicht ook de bezem door dit topic zodat deze ook on topic kan blijven verder.
        Ook de fake-accounts/alter ego accounts overigens.En als ik gebant moet worden be my guest.
        Ik ben normaal niet van het oproepen tot blokkeren, maar ik wil in een goede sfeer verder.

Ik heb mijn off-topic reacties inmiddels verwijderd, wel zo netjes.
        Caiway55 en een ieder die een normale omgang op dit forum nastreeft wellicht een idee dat ook te doen, zand erover en door. Dat maakt dit topic weer leesbaar.

Jeroen
        Laatst bewerkt door Bordewolf; 8 May 2023, 16:05.

Reageer

Je zelfkennis overtreft weer alle verwachtingen .

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

Wellicht ook de bezem door dit topic zodat deze ook on topic kan blijven verder.
            Ook de fake-accounts/alter ego accounts overigens.En als ik gebant moet worden be my guest.
            Ik ben normaal niet van het oproepen tot blokkeren, maar ik wil in een goede sfeer verder.

Ik heb mijn off-topic reacties inmiddels verwijderd, wel zo netjes.
            Caiway55 en een ieder die een normale omgang op dit forum nastreeft wellicht een idee dat ook te doen, zand erover en door. Dat maakt dit topic weer leesbaar.

Jeroen
            Sorry Bor, in dit geval heb ik geen enkele behoefte om ook maar iets te schonen. Je hebt de reacties voor een deel over jezelf afgeroepen door de wijze waarop je het onderwerp bent gestart. Ik sta achter alles wat ik geschreven hebt en ben ook van mening dat het geheel on-topic was door de wijze hoe eea zich ontwikkelde.
            Één voordeel….. het hele draadje is nu toch niet meer te volgen.

Reageer

Fijn om te zien dat de moderatoren eindelijk zich niet meer voor het karretje laten spannen van Bordewolf.
              Bijgevoegde bestanden

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk bericht
                Fijn om te zien dat de moderatoren eindelijk zich niet meer voor het karretje laten spannen van Bordewolf.
                Dit zijn ernstige insinuaties naar de moderatoren.
                De moderatoren kunnen ook zonder mij wel zien wie zich ernstig misdraagt.
                Er is op dit forum door moderatie aangegeven dat je bent geblokkeerd vanwege aanhoudend stoken, leugens, verdraaiing en achterklap.
                Ik zie in de laatste drie posts (waaronder die onder het account Snoepdoos) die je gisteren hebt gedaan nog steeds hetzelfde opstokende opruiende gedrag.
                Ook het posten onder meerdere accounts wordt door niets of niemand niet gewaardeerd.

De moderatie wordt voor geen enkel karretje gespannen, maar kan objectief wel zien of iemand zich wenst te gedragen of zich stelselmatig misdraagt.
                Aan jou de keuze om normaal te doen of anders ben ik bang dat moderatie vanzelf weer ingrijpt, maar deze keer met grotere gevolgen.
                Je zou er goed aan doen al jou accounts op te laten heffen en onder één account hier verder te gaan, zodat het voor een ieder duidelijk is met wie ze te maken hebben.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

Dit zijn ernstige insinuaties naar de moderatoren.
                  De moderatoren kunnen ook zonder mij wel zien wie zich ernstig misdraagt.
                  Er is op dit forum door moderatie aangegeven dat je bent geblokkeerd vanwege aanhoudend stoken, leugens, verdraaiing en achterklap.
                  Ik zie in de laatste drie posts (waaronder die onder het account Snoepdoos) die je gisteren hebt gedaan nog steeds hetzelfde opstokende opruiende gedrag.
                  Ook het posten onder meerdere accounts wordt door niets of niemand niet gewaardeerd.

De moderatie wordt voor geen enkel karretje gespannen, maar kan objectief wel zien of iemand zich wenst te gedragen of zich stelselmatig misdraagt.
                  Aan jou de keuze om normaal te doen of anders ben ik bang dat moderatie vanzelf weer ingrijpt, maar deze keer met grotere gevolgen.
                  Je zou er goed aan doen al jou accounts op te laten heffen en onder één account hier verder te gaan, zodat het voor een ieder duidelijk is met wie ze te maken hebben.
                  Een narcist verdedigd zich altijd zelf, en zoekt de schuld altijd bij een ander, en probeert zich zelf ten koste van een ander de hemel in te prijzen
                  Laatst bewerkt door koekeroe; 9 May 2023, 09:29.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

Een narcist verdedigd zich altijd zelf, en zoekt de schuld altijd bij een ander, en probeert zich zelf ten koste van een ander de hemel in te prijzen
                    Ik weet niet op klapstoel/stofdoek/praathuis een narcist is, ik zie wel dat hij constant blijft stoken.

Reageer

Dit gescheld stel ik niet op prijs. Ik weet ook even niet wie je aanspreekt mij of klapstoel/stofdoek/praathuis. In beide gevallen ga je ver over de/mijn grens.

Jeroen ik ben het met JanPietJoris eens het stoken blijft doorgaan onder diverse accounts, tot schelden aan toe.
                      Laatst bewerkt door Bordewolf; 9 May 2023, 11:15.

Reageer

Ik heb ook echt geen idee wie Koekeroe hier bedoelt met de aanduiding narcist … 😂P R O E S T😂

Reageer

En deze opmerking helpt de hele discussie, of probeer je ook olie op het vuur te gooien?

Reageer

Als IEDEREEN nou gewoon zijn klep eens hield, dan hield het cirkeltje van actie-reactie snel op

Reageer

Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht

En deze opmerking helpt de hele discussie, of probeer je ook olie op het vuur te gooien?
                              Degene die zich aan gesproken voelen reageren altijd ,zegt wat over het onderwerp

Reageer

Oorspronkelijk gepost door anomaly Bekijk bericht
                                Als IEDEREEN nou gewoon zijn klep eens hield, dan hield het cirkeltje van actie-reactie snel op
                                Dat houdt niet op zo lang forumbeheer de roergangers niet aanspreekt of definitief bant. Ze blijven maar doorgaan en vinden het nu tijd om dit topic te gebruiken, is hier de bezem door, dan gaan ze weer door in een volgend topic.
                                Sorry voor mijn bewoording maar ik wordt hier schijtziek van! Ik ben er helemaal klaar mee!
                                Het continue schelden, bashen, stoken en verdraaien.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                                X