Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta Smart TV apps (test)

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht

    Even off topic. Buurvrouw van me zus heeft illegaal glasvezel laten aanleggen. Door zzp`ers in te huren van kpn. Echter had ze dit moeten aangeven bij de gemeente. Mag namelijk niet zomaar ongevraagd een straat openbreken. Net onder het raam bij mijn zus ook. Waar de coax kabel e.d liggen onder de grond. Je raadt het al. Me zus der kabel is beschadigd, en al sinds vrijdag geen tv en internet!
    Ai, dat is pijnlijk. Laat je weten wie de kosten heeft moeten betalen? Buurvrouw had dit niet mogen doen, dus zij? Wel knap dat ze mensen zo ver gekregen heeft, dat moeten toch bijzondere zzp-ers geweest zijn die hier ja op zeiden, terwijl ze toch moesten weten dat het gewoon verboden is.

    Reageer


    • Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht

      Sorry, ik had niet goed gelezen en begrepen dat je zus de opdracht had gegeven. Opmerking is verwijderd!
      Geeft niks

      Reageer


      • Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

        Nope, Kamai 7x heb ik het over. Het beeld even goed als Solcon of KPN.
        Keek net nog even op kpn.nl 29 juli loopt mijn abo af bij zeelandnet. Betaal iets van 103 euro per maand. En kwaliteit van interactieve tv is niet op het niveau van kpn. Belde net nog met de helpdesk, dit jaar ook nog geen espn uhd. Waar kpn dit al 2 jaar uitzend. Denk dat ik toch mooi overstap in augustus. 93 euro kwijt voor 1 gig glasvezel, 4k modem er gewoon bij. en de espn compleet en ziggosports. Ben ik nog goedkoper uit en betere kwaliteit. Best treurig dat Delta. Espn dat al meer dan 2 jaar in uhd uitgezonden wordt. Maar delta begint er nog steeds niet aan. Is gewoon een dikke middelvinger naar de klanten!

        Reageer


        • Delta zal altijd achter lopen bij KPN. KPN is veel groter en heeft meer investeringskracht. Delta moet bedelen bij hun eigenaar en die vindt het momenteel allemaal erg duur. Mafklappers zijn het!

          Reageer


          • Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht

            Keek net nog even op kpn.nl 29 juli loopt mijn abo af bij zeelandnet. Betaal iets van 103 euro per maand. En kwaliteit van interactieve tv is niet op het niveau van kpn. Belde net nog met de helpdesk, dit jaar ook nog geen espn uhd. Waar kpn dit al 2 jaar uitzend. Denk dat ik toch mooi overstap in augustus. 93 euro kwijt voor 1 gig glasvezel, 4k modem er gewoon bij. en de espn compleet en ziggosports. Ben ik nog goedkoper uit en betere kwaliteit. Best treurig dat Delta. Espn dat al meer dan 2 jaar in uhd uitgezonden wordt. Maar delta begint er nog steeds niet aan. Is gewoon een dikke middelvinger naar de klanten!
            Nou volgens een bos bewoner komen die dingen die u vernoemd Dik In Orde Bij Delta Rete strakke beelden Bios Muziek ,en nog veel meer

            Reageer


            • Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht

              Keek net nog even op kpn.nl 29 juli loopt mijn abo af bij zeelandnet. Betaal iets van 103 euro per maand. En kwaliteit van interactieve tv is niet op het niveau van kpn. Belde net nog met de helpdesk, dit jaar ook nog geen espn uhd. Waar kpn dit al 2 jaar uitzend. Denk dat ik toch mooi overstap in augustus. 93 euro kwijt voor 1 gig glasvezel, 4k modem er gewoon bij. en de espn compleet en ziggosports. Ben ik nog goedkoper uit en betere kwaliteit. Best treurig dat Delta. Espn dat al meer dan 2 jaar in uhd uitgezonden wordt. Maar delta begint er nog steeds niet aan. Is gewoon een dikke middelvinger naar de klanten!
              Qua ESPN UHD heb je een punt, qua prijzen zou ik gaan vragen aan Delta of ze een leuke jaaraanbieding hebben.
              Hoe kom je er bij day ESPN UHD niet komt overigens?

              Reageer


              • Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                Qua ESPN UHD heb je een punt, qua prijzen zou ik gaan vragen aan Delta of ze een leuke jaaraanbieding hebben.
                Hoe kom je er bij day ESPN UHD niet komt overigens?
                Dit jaar nog steeds geen espn uhd bij delta. Hebben ze zelf bekend gemaakt. Betwijfel of ze het ooit wel gaan uitzenden. Omdat ze meer de focus op glasvezel internet leggen. Jaaraanbieding hof ik niet. 3 tientjes goedkoper bijvoorbeeld en nog geen uhd op espn. kpn heeft gewoon beter beeld op alle zenders. Gerbuiken hogere bitrate. dolby atmos supporten ze ook die decoders. Niet dat er al uitzendingen zijn, maar toch. Lopen gewoon jaren voor op delta! Delta heeft veel minder budget. Dus de klant heeft daar mee te dealen

                Reageer


                • Hoe kan het dat Do60 zegt dat KPN een beter beeld heeft als Delta en Bordewolf maar blijft beweren dat Delta net zulk goed beeld heeft als KPN en Ziggo?

                  Is Bordewolf rijp voor de opticien of is hij gewoon niet kritisch ?

                  Reageer


                  • Oorspronkelijk gepost door Praathuis Bekijk bericht
                    Hoe kan het dat Do60 zegt dat KPN een beter beeld heeft als Delta en Bordewolf maar blijft beweren dat Delta net zulk goed beeld heeft als KPN en Ziggo?

                    Is Bordewolf rijp voor de opticien of is hij gewoon niet kritisch ?
                    Wat raad jij me aan? Overstappen op kpn? Heb jij zelf ook kpn?

                    Reageer


                    • Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht

                      Wat raad jij me aan? Overstappen op kpn? Heb jij zelf ook kpn?
                      Nogmaals geen ESPN UHD? Waar haal je dat vandaan? Ik denk dat we hier even communicatie moeten gaan afwachten i.p.v. op een helpdesk iets uit doen.
                      Delta heeft de ogen niet in zijn zak hoor.

                      Reageer


                      • Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                        Nogmaals geen ESPN UHD? Waar haal je dat vandaan? Ik denk dat we hier even communicatie moeten gaan afwachten i.p.v. op een helpdesk iets uit doen.
                        Delta heeft de ogen niet in zijn zak hoor.
                        Gaat dit jaar nog niet komen kerel. Stond allemaal op totaaltv.nl En vrees ook dat het volgend jaar nog niet gaat komen. Espn uhd wordt al sinds 2001 aangeboden door espn. Enkel Kpn en Ziggo leveren het.

                        Reageer


                        • Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht

                          Gaat dit jaar nog niet komen kerel. Stond allemaal op totaaltv.nl En vrees ook dat het volgend jaar nog niet gaat komen. Espn uhd wordt al sinds 2001 aangeboden door espn. Enkel Kpn en Ziggo leveren het.
                          Kerel ?? Op TotaalTV stond vorig jaar vooralsnog niet. Maar geloof me dat Delta de ogen niet in de zak heeft en ook weet dat er een EK aankomt met een mogelijkheid dat NPO voor UHD gaat en de de OS wellicht in 4K gaan. Je kan niet eeuwig achter blijven op de andere providers.
                          En eens, de afgelopen jaren lag de prio er niet, maar nu steeds meer gezinnen een 4K televisie hebben of voor het EK gaan aanschaffen zou het een blamage zijn dat UHD en 4K weer zouden uitblijven. Al eerder zei ik dat ESPN UHD een mooie pilot zou kunnen zijn voor het demokanaal.

                          En kijk ook naar Ziggo die alle zenders die HD zijn ook in HD doorgeeft. Dat is wel zoals het in deze tijd zou moeten.
                          Maar Delta maakt best stappen hoor !

                          Reageer


                          • Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                            Kerel ?? Op TotaalTV stond vorig jaar vooralsnog niet. Maar geloof me dat Delta de ogen niet in de zak heeft en ook weet dat er een EK aankomt met een mogelijkheid dat NPO voor UHD gaat en de de OS wellicht in 4K gaan. Je kan niet eeuwig achter blijven op de andere providers.
                            En eens, de afgelopen jaren lag de prio er niet, maar nu steeds meer gezinnen een 4K televisie hebben of voor het EK gaan aanschaffen zou het een blamage zijn dat UHD en 4K weer zouden uitblijven. Al eerder zei ik dat ESPN UHD een mooie pilot zou kunnen zijn voor het demokanaal.

                            En kijk ook naar Ziggo die alle zenders die HD zijn ook in HD doorgeeft. Dat is wel zoals het in deze tijd zou moeten.
                            Maar Delta maakt best stappen hoor !
                            Jij zit maar te speculeren. Dit jaar gaat het helemaal niks worden! Dus in Juni ben ik na 22 jaar trouwe abonnee naar kpn.

                            Reageer


                            • Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht

                              Jij zit maar te speculeren. Dit jaar gaat het helemaal niks worden! Dus in Juni ben ik na 22 jaar trouwe abonnee naar kpn.
                              https://www.totaaltv.nl/nieuws/Nieuw...h.yahoo.com%2F

                              Reageer


                              • Erg oud nieuws, we zitten inmiddels april 2024. Het beeld op ESPN is retestrak inmiddels en UHD is echt niet meer zo ver weg.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X