Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

[AANKONDIGING] Verbeteringen in audiokwaliteit

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #61
    Oorspronkelijk gepost door Zeeuwse90 Bekijk bericht

    Het is echt net ontdek je plekje , de klant moet zelf onderzoeken en ervaren dat er “ update’s “ zijn doorgevoerd.
    Nergens is dit te lezen ( Alleen op dit moment door jou ) , anders had ik het niet geweten ) maar inderdaad wie weet als ze elke zender gedaan hebben maar ik vraag het me af.
    Welke zenders zijn nu gedaan? Deze 2 & Veronica , ? 🤔🤔
    Ik denk dat de gemiddelde klant , mens geen verschil hoort bij RTL 4 ik denk dat het ook erg afhankelijk is aan hoe je kijkt Soundbar bijv,
    Ik ben benieuwd hoe het bij een muziek kanaal klinkt.
    Persoonlijk vind ik het toch erg lang duren zo
    Yep, bedenk dat Dolby nog moet komen en dat scheelt nog eens een stap op veel zenders!
    Wanneer men per dag een aantal zenders doet, dan kan men ook onmogelijk iedere dag roepen welke wel en welke niet.
    Het geluid op RTL 4 en 5 en Veronica is zuiverder en muziek klinkt beter. Welke zenders nog meer zijn gedaan weet ik niet, dan zou ik een rondje moeten doen.
    Laatst bewerkt door Bordewolf; 12 Oct 2021, 23:18.

    Reageer


    • #62
      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

      Yep, bedenk dat Dolby nog moet komen en dat scheelt nog eens een stap op veel zenders!
      Wanneer men per dag een aantal zenders doet, dan kan men ook onmogelijk iedere dag roepen welke wel en welke niet.
      Het geluid op RTL 4 en 5 en Veronica is zuiverder en muziek klinkt beter. Welke zenders nog meer zijn gedaan weet ik niet, dan zou ik een rondje moeten doen.
      Het is dat jij er de logica blijkbaar in ziet , ik vind het een merkwaardige manier van werken.
      Maar goed het is weer een stapje dichterbij als het geluid inderdaad op deze kanalen is verbeterd.

      Reageer


      • #63
        Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
        De communicatie naar de klant is bizar slecht.
        Bij Ziggo krijg je netjes e-mails van tevoren als klant waarin de aankomende verbeteringen per software update of andere veranderingen keurig in staan.
        Waarom is dit teveel moeite voor Delta en Caiway?
        Hier moeten we het blijkbaar zelf ontdekken, andere kant heeft dat ook wel iets spannends toch.
        Feit dat dit de norm blijkt te zijn en nieuwtjes gemeld moeten worden door andere forum leden is belachelijk.

        Reageer


        • #64
          Ik heb de stream nog eens bekeken welke gebruikt wordt voor Webtv, maar daaraan is nog niks aan veranderd nog steeds 96Kbps AAC.

          https://chrome.google.com/webstore/d...pfppcmkpcemnjo

          Reageer


          • #65
            Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
            Ik heb de stream nog eens bekeken welke gebruikt wordt voor Webtv, maar daaraan is nog niks aan veranderd nog steeds 96Kbps AAC.

            https://chrome.google.com/webstore/d...pfppcmkpcemnjo
            Ik heb me laten vertellen dat dit gescheiden zaken zijn, dus de decoder en de app. Sterker nog de app toont HD zenders vaak eerder dan de decoder.
            Het geluid van Veronica is sinds vorige week aanzienlijk beter op de decoder. RTL 4 en 5 vielen me gisteren op, maar die kan ik niet met zekerheid zeggen.

            Een update over wanneer men denk in elk geval het stereogeluid op alle zenders goed te hebben zou welkom zijn!

            Reageer


            • #66
              Men zou heel sceptisch kunnen zijn en dat er inderdaad niks is veranderd.
              Hersenen zijn rare dingen en mensen horen wat ze willen horen, 🥸
              Er is nergens nog een bericht geplaatst , we zijn er mee bezig of wat dan ook?
              De meeste berichten komen nu van 1 forum lid toch ergens dankje hiervoor?
              Maar dat het zo moet is best raar…

              Mochten de update’s straks toch doorkomen hoop ik dat ze dit ergens berichten.

              Reageer


              • #67
                Oorspronkelijk gepost door Zeeuwse90 Bekijk bericht

                Mochten de update’s straks toch doorkomen hoop ik dat ze dit ergens berichten.
                Nou ik hoop het je te hopen, maar heb er een zwaar hoofd in dat Delta/Caiway communiceerd met z'n klanten.
                En dan hebben we hier ook nog meneer de wolf die af en toe rare informatie verspreid.
                Laatst bewerkt door puccini; 13 Oct 2021, 12:35.

                Reageer


                • #68
                  Een accordeon zorgt nu eenmaal voor vrolijke muziek

                  Reageer


                  • #69
                    We moeten het maar zien waar mee en wanneer ze komen.

                    Reageer


                    • #70
                      Ik was eigenlijk van plan nog even te wachten met reageren tot we meer kanalen omgezet hebben. Echter zie ik dat de gemoederen niet rusten, dus dan toch maar even een reactie. Ik kan melden dat we naast National Geographic Channel en Discovery Channel nog geen kanalen hebben verbeterd.

                      Het is wel duidelijk dat de verbeteringen gewaardeerd worden en dat er geen problemen naar voren zijn gekomen. Daarom hebben we besloten om de audiokwaliteit van nog eens vijf kanalen te verbeteren.

                      Ik laat het meteen weten wanneer het zover is, nog even geduld!

                      Reageer


                      • #71
                        Oorspronkelijk gepost door Eduard B Bekijk bericht
                        Ik was eigenlijk van plan nog even te wachten met reageren tot we meer kanalen omgezet hebben. Echter zie ik dat de gemoederen niet rusten, dus dan toch maar even een reactie. Ik kan melden dat we naast National Geographic Channel en Discovery Channel nog geen kanalen hebben verbeterd.

                        Het is wel duidelijk dat de verbeteringen gewaardeerd worden en dat er geen problemen naar voren zijn gekomen. Daarom hebben we besloten om de audiokwaliteit van nog eens vijf kanalen te verbeteren.

                        Ik laat het meteen weten wanneer het zover is, nog even geduld!
                        Dank voor eindelijk een reactie ! ,
                        Van nog eens 5? Dus dan zijn er straks dus 7 kanalen verbeterd… ?
                        Opzich wel tof maar waarom niet allemaal in 1x nu duurt het straks een eeuwigheid ? En hoe zit het met verbeteringen op 📺 gebied?
                        De haperingen en storingen waren afgelopen tijd niet mals & hier is dan geen reactie op gekomen.
                        Zoals ik het nu ervaar moet er eerst een hoop reuring van klanten komen voor er een bericht komt wat een stunt 🥸

                        Eindstand is RTL 4 & Veronica toch niet geüpdatet Bordewolf Joke on us
                        Bijgevoegde bestanden

                        Reageer


                        • #72
                          Dit is echt de giller van het jaar !!
                          Wat is er toch aan de hand met het interactieve platform van Delta en Caiway
                          dat iedere verbetering die er al jaren geleden hadden moeten zijn, nog steeds niet zijn doorgevoerd.

                          Als alles in dit tempo gaat komt er van de voorspellingen van Bordewolf weinig terecht, vrees ik...

                          Niks geen Dolby Digital geluid, UHD en HDR in 2022.
                          Laatst bewerkt door snoepdoos; 13 Oct 2021, 21:03.

                          Reageer


                          • #73
                            Het schiet inderdaad niet op. Wat een slechte communicatie van Delta.

                            Reageer


                            • #74
                              Jammer genoeg is KPN nog niet zo snel met het aanleggen van Glasvezel hier in Vlissingen.
                              Of is het mogelijk om alleen 📺 van KPN af te nemen? Weet iemand dit ,

                              Reageer


                              • #75
                                Het was goed bedoeld van Bordewolf maar ik kan me voorstellen dat diverse klanten van Delta Fiber aan de hand van zijn berichtgeving dachten dat volgend jaar de hemel open zou gaan. 😀

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X