Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

[AANKONDIGING] Verbeteringen in audiokwaliteit

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #46
    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

    Kun je Veronica eens testen @Zeeuwse ? Volgens mij is daar het geluid geupgrade.
    Ik durf het niet met zekerheid te zeggen maar het lijkt er wel op inderdaad.
    Het geluid lijkt wat voller, ipv dat schelle geluid maar goed waarom kan dit niet gewoon op elk kanaal? Het duurt wel lang lang… 😴😴 “ Zeuren “ om het Zeuren is ook zo wat & negatief om negatief te doen ook maar zo kan het toch ook niet tv 📺 die regelmatig vast loopt e.d.
    Nu hebben ze blijkbaar 1 kanaal weer verbeterd nou joepie.

    Reageer


    • #47
      Oorspronkelijk gepost door Zeeuwse90 Bekijk bericht

      Ik durf het niet met zekerheid te zeggen maar het lijkt er wel op inderdaad.
      Het geluid lijkt wat voller, ipv dat schelle geluid maar goed waarom kan dit niet gewoon op elk kanaal? Het duurt wel lang lang… 😴😴 “ Zeuren “ om het Zeuren is ook zo wat & negatief om negatief te doen ook maar zo kan het toch ook niet tv 📺 die regelmatig vast loopt e.d.
      Nu hebben ze blijkbaar 1 kanaal weer verbeterd nou joepie.
      Volgens mij al meerdere. Duurt even voor alle kanalen gedaan zijn.

      Reageer


      • #48
        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

        Volgens mij al meerdere. Duurt even voor alle kanalen gedaan zijn.
        Zijn er bekend welke?
        nu is het bijna ontdek je plekje maar dan met update’s lijkt mij handiger dat dit gewoon gecommuniceerd word maar goed 😅Gezien de berichtgeving @ dit forum is communicatie door Delta moeilijk.
        des niet te min toch tof dat er iets lijkt te gebeuren.

        Reageer


        • #49
          Oorspronkelijk gepost door Zeeuwse90 Bekijk bericht

          Zijn er bekend welke?
          nu is het bijna ontdek je plekje maar dan met update’s lijkt mij handiger dat dit gewoon gecommuniceerd word maar goed 😅Gezien de berichtgeving @ dit forum is communicatie door Delta moeilijk.
          des niet te min toch tof dat er iets lijkt te gebeuren.
          Volgens mij doet Eduard B zijn best

          Reageer


          • #50
            Ik geloof ook wel dat er aan gewerkt word en zo nu en dan word er wat gemeld omtrent deze ontwikkelingen, maar dat gebeurt momenteel voornamelijk door u.
            & Voor zo’n 60,70 € PM , verwacht ik een goed werkend TV 📺 product met daarbij een mooi voller geluid wat blijkbaar al jaren de norm is bij bijv een kpn.
            Nogmaals het is tof dat er wat lijkt te gebeuren met nu Veronica , ? !
            Maar de zin “ doet zijn best “ vind ik wat slapjes.

            Goed er zijn ergere dingen hè…

            Reageer


            • #51
              De updates staan hier en zo te zien zijn er dus wel zenderupdates geweest in september :

              https://www.delta.nl/televisie/updates/

              Reageer


              • #52
                Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                De updates staan hier en zo te zien zijn er dus wel zenderupdates geweest in september :

                https://www.delta.nl/televisie/updates/
                Ik ga er van uit dat Eduard B hier echt wel gaat melden wanneer alle kanalen naar een beter stereogeluid zijn omgezet.
                En ja, ook op die pagina zullen ze het vermelden.

                Reageer


                • #53
                  Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                  Ik ga er van uit dat Eduard B hier echt wel gaat melden wanneer alle kanalen naar een beter stereogeluid zijn omgezet.
                  En ja, ook op die pagina zullen ze het vermelden.
                  O fijn, dan zitten we qua geluidskwaliteit in het jaar 2010. Ben je daar tevreden over??

                  Reageer


                  • #54
                    Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk bericht

                    O fijn, dan zitten we qua geluidskwaliteit in het jaar 2010. Ben je daar tevreden over??
                    Nee, niemand, maar dit is wel een grote stap vooruit. Bedenk dat niet alle programma’s in Dolby worden aangeboden en dat het stereogeluid daarvan gewoon goed moet zijn.

                    Dolby gaat volgen volgens Eduard B dus met een of twee maanden spreken we elkaar opnieuw, ik vermoed ook over meer HD, UHD en 4K.

                    Men is voor ons bezig, dus om nu elke stap die gemaakt wordt af te doen als zijn we tevreden? We zijn nog niet boven aan de ladder, wellicht op 50%, Met Dolby op 75%, met UHD op 90%, met 4K op 95%. Opnames doorspoelen 100%.
                    Laatst bewerkt door Bordewolf; 8 Oct 2021, 17:17.

                    Reageer


                    • #55
                      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                      Nee, niemand, maar dit is wel een grote stap vooruit. Bedenk dat niet alle programma’s in Dolby worden aangeboden en dat het stereogeluid daarvan gewoon goed moet zijn.

                      Dolby gaat volgen volgens Eduard B dus met een of twee maanden spreken we elkaar opnieuw, ik vermoed ook over meer HD, UHD en 4K.

                      Men is voor ons bezig, dus om nu elke stap die gemaakt wordt af te doen als zijn we tevreden? We zijn nog niet boven aan de ladder, wellicht op 50%, Met Dolby op 75%, met UHD op 90%, met 4K op 95%. Opnames doorspoelen 100%.
                      We gaan het zien dan maar hè, 👍 misschien in 2022 ofzo dan de genoemde update’s.
                      Hopelijk gaan ze dan ook wat doen aan dat irritante gehaper wat zo nu en dan voorkomt
                      Normalitier ben ik wel iemand met goed vertrouwen maar nu ben ik wel eerst zien dan geloven.

                      Reageer


                      • #56
                        Oorspronkelijk gepost door Zeeuwse90 Bekijk bericht

                        We gaan het zien dan maar hè, 👍 misschien in 2022 ofzo dan de genoemde update’s.
                        Hopelijk gaan ze dan ook wat doen aan dat irritante gehaper wat zo nu en dan voorkomt
                        Normalitier ben ik wel iemand met goed vertrouwen maar nu ben ik wel eerst zien dan geloven.
                        Dat heb ik ook, maar tot nu toe maken ze waar wat er hier is verteld zonder harde deadlines.
                        Het nadeel van deadlines is dat iedereen gaat mekkeren wanneer een bepaalde datum net niet is gehaald.
                        Laten we gewoon rustig afwachten.

                        Reageer


                        • #57
                          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                          Dat heb ik ook, maar tot nu toe maken ze waar wat er hier is verteld zonder harde deadlines.
                          Het nadeel van deadlines is dat iedereen gaat mekkeren wanneer een bepaalde datum net niet is gehaald.
                          Laten we gewoon rustig afwachten.
                          Nja rustig afwachten haha ik mag toch wel hopen dat dit in het nieuwe jaar gaat gebeuren.

                          Reageer


                          • #58
                            Ik constateer nu ook een aanmerkelijke verbetering op RTL 4 en RTL5. Langzamerhand gaan meer zenders naar 256 Kbps.
                            Jammer dat we nog geen update krijgen, maar wellicht komt dat wanneer alle zenders zijn gedaan.

                            Reageer


                            • #59
                              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                              Ik constateer nu ook een aanmerkelijke verbetering op RTL 4 en RTL5. Langzamerhand gaan meer zenders naar 256 Kbps.
                              Jammer dat we nog geen update krijgen, maar wellicht komt dat wanneer alle zenders zijn gedaan.
                              Het is echt net ontdek je plekje , de klant moet zelf onderzoeken en ervaren dat er “ update’s “ zijn doorgevoerd.
                              Nergens is dit te lezen ( Alleen op dit moment door jou ) , anders had ik het niet geweten ) maar inderdaad wie weet als ze elke zender gedaan hebben maar ik vraag het me af.
                              Welke zenders zijn nu gedaan? Deze 2 & Veronica , ? 🤔🤔
                              Ik denk dat de gemiddelde klant , mens geen verschil hoort bij RTL 4 ik denk dat het ook erg afhankelijk is aan hoe je kijkt Soundbar bijv,
                              Ik ben benieuwd hoe het bij een muziek kanaal klinkt.
                              Persoonlijk vind ik het toch erg lang duren zo

                              Reageer


                              • #60
                                De communicatie naar de klant is bizar slecht.
                                Bij Ziggo krijg je netjes e-mails van tevoren als klant waarin de aankomende verbeteringen per software update of andere veranderingen keurig in staan.
                                Waarom is dit teveel moeite voor Delta en Caiway?

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X