Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

[AANKONDIGING] Verbeteringen in audiokwaliteit

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    Nog geen update?….

    Het kan aan mij liggen maar de genoemde test kanalen met het “ verbeterde geluid? “ lijkt nu terug gedraaid te zijn.

    Reageer


    • #32
      Oorspronkelijk gepost door Zeeuwse90 Bekijk bericht
      Nog geen update?….

      Het kan aan mij liggen maar de genoemde test kanalen met het “ verbeterde geluid? “ lijkt nu terug gedraaid te zijn.
      Het was dan ook een test. Ik neem aan dat komende weken de upgrade gaat plaatsvinden van alle zenders naar 256Kbps AAC.
      Daarna (of tegelijk?) wachten we in spanning op Dolby en daarna UHD en wie weet wel een Android TV app. Men zit qua netwerk en tv product vol op het orgel!
      Chapeau! Eindelijk!

      *edit: ik lees via een ander kanaal dat de komende maanden er ook gekeken wordt naar alle achtergebleven SD zenders en welke daarvan naar HD kunnen op interactief. Maar alles heeft zijn prijs en zoals ik van buitenaf zie investeert men volop om het tv-product volledig op niveau te brengen t.o.v. andere providers.
      Laatst bewerkt door Bordewolf; 2 Oct 2021, 18:30.

      Reageer


      • #33
        Droom lekker verder

        Reageer


        • #34
          Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
          Droom lekker verder
          Ik denk dat ik inderdaad ook wel een beetje sceptisch ben geworden maar nog wel met geduld.
          Het duurt allemaal wel lang lang…. & als ik zie wat bij KPN e.d de norm , standaard is qua d.i.t tja ja

          Reageer


          • #35
            Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

            Het was dan ook een test. Ik neem aan dat komende weken de upgrade gaat plaatsvinden van alle zenders naar 256Kbps AAC.
            Daarna (of tegelijk?) wachten we in spanning op Dolby en daarna UHD en wie weet wel een Android TV app. Men zit qua netwerk en tv product vol op het orgel!
            Chapeau! Eindelijk!

            *edit: ik lees via een ander kanaal dat de komende maanden er ook gekeken wordt naar alle achtergebleven SD zenders en welke daarvan naar HD kunnen op interactief. Maar alles heeft zijn prijs en zoals ik van buitenaf zie investeert men volop om het tv-product volledig op niveau te brengen t.o.v. andere providers.
            Misschien moeten er nog meer orgels komen dan

            Reageer


            • #36
              Volgens mij 2e viool ;-)

              Reageer


              • #37
                Een goede orgelist ontbreekt..

                Reageer


                • #38
                  De reacties zijn vrij kinderachtig. Volgens mij worden we goed op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen.
                  Upgrade stereogeluid komende weken, Dolby is men mee bezig en zal waarschijnlijk komen samen met een nieuwe softwareupdate.

                  UHD/4K zal men daarna wel gaan dien aangezien het geen houdbare zaak meer is dat men bijv, ESPN UHD en Eurosport UHD niet doorgeeft.
                  Viaplay zal ook 4K worden en daar komen in tegenstelling tot eerdere berichten toch zenders van (of minimaal 1 zender) omdat men bang is dat via een app alleen het bereik onvoldoende zal zijn.

                  Verder dus ook nog HD upgrades komende tijd.

                  Geduld hebben, men is nu echt aan het investeren en dat gaat echt zijn vruchten afwerpen.
                  Je kan kinderachtig blijven reageren omdat het jaren is blijven liggen, maar daar kan de Delta medewerker die ons nu op de hoogte houdt en ons links en rechts voor zover mogelijk nieuws geeft niets aan doen. Het legt ook iedere discussie nu lam, overal moet even gemeld worden dat mensen er geen vertrouwen in hebben etc,
                  Ik ben daar klaar mee.

                  Reageer


                  • #39
                    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                    De reacties zijn vrij kinderachtig. Volgens mij worden we goed op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen.
                    Upgrade stereogeluid komende weken, Dolby is men mee bezig en zal waarschijnlijk komen samen met een nieuwe softwareupdate.

                    UHD/4K zal men daarna wel gaan dien aangezien het geen houdbare zaak meer is dat men bijv, ESPN UHD en Eurosport UHD niet doorgeeft.
                    Viaplay zal ook 4K worden en daar komen in tegenstelling tot eerdere berichten toch zenders van (of minimaal 1 zender) omdat men bang is dat via een app alleen het bereik onvoldoende zal zijn.

                    Verder dus ook nog HD upgrades komende tijd.

                    Geduld hebben, men is nu echt aan het investeren en dat gaat echt zijn vruchten afwerpen.
                    Je kan kinderachtig blijven reageren omdat het jaren is blijven liggen, maar daar kan de Delta medewerker die ons nu op de hoogte houdt en ons links en rechts voor zover mogelijk nieuws geeft niets aan doen. Het legt ook iedere discussie nu lam, overal moet even gemeld worden dat mensen er geen vertrouwen in hebben etc,
                    Ik ben daar klaar mee.

                    Kinderachtig of niet het duurt lang hier kan je zelf ook niet om heen.
                    Het is zeker goed dat ze bezig zijn met ontwikkelingen en deze op het forum te lezen zijn, plus 1.
                    - 1 Is dat het daarna stil blijft en we het maar af moeten wachten terwijl ze bij Delta dondersgoed weten dat er eigenlijk vrij weinig anders op zit.
                    KPN is bouwende aan hun netwerk hier in het Zeeuwse, maar of dat wat gaat veranderen ik heb persoonlijk geen idee.
                    Berichtgeving qua updates of wat ze aan het doen zijn zal tof zijn !

                    Reageer


                    • #40
                      Oorspronkelijk gepost door Zeeuwse90 Bekijk bericht
                      KPN is bouwende aan hun netwerk hier in het Zeeuwse, maar of dat wat gaat veranderen ik heb persoonlijk geen idee.
                      Berichtgeving qua updates of wat ze aan het doen zijn zal tof zijn !
                      Als je dit graag wilt weten dan kijk je eens zo nu en dan op : https://www.kpnnetwerk.nl/nieuws/

                      En dan check je : https://www.kpnnetwerk.nl/mijn-status

                      Het verschil is het aantal providers : https://www.kpnnetwerk.nl/providers/

                      Die dus ieder hun eigen tv oplossing hebben.
                      Laatst bewerkt door driepinter; 3 Oct 2021, 08:37.

                      Reageer


                      • #41
                        Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

                        Als je dit graag wilt weten dan kijk je eens zo nu en dan op : https://www.kpnnetwerk.nl/nieuws/

                        En dan check je : https://www.kpnnetwerk.nl/mijn-status

                        Het verschil is het aantal providers : https://www.kpnnetwerk.nl/providers/

                        Die dus ieder hun eigen tv oplossing hebben.
                        Mwa ieder zijn eigen tv oplossing. Een aantal providers boogt op Canal Digital. Weinig HD. Weer een aantal op de streams van KPN met een eigen decoder en interface. Maar dat laatste zijn een klein handje vol waarvan de interface gelijkwaardig is.

                        Reageer


                        • #42
                          Alleen KPN en Ziggo hebben op dit moment goede interfaces op hun televisieontvangers.

                          Reageer


                          • #43
                            Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                            Alleen KPN en Ziggo hebben op dit moment goede interfaces op hun televisieontvangers.
                            Niet mee eens. Delta heeft een prima interface, zeker niet minder dan KPN of Ziggo. Er ontbreken nog zaken en daar wordt aan gewerkt.
                            Maar om het totaal af te fikken gaat me veel te ver.

                            Reageer


                            • #44
                              https://tweakers.net/nieuws/187682/t...er-tv-box.html

                              Het kan dus wel met een app

                              Reageer


                              • #45
                                Oorspronkelijk gepost door Zeeuwse90 Bekijk bericht
                                Nog geen update?….

                                Het kan aan mij liggen maar de genoemde test kanalen met het “ verbeterde geluid? “ lijkt nu terug gedraaid te zijn.
                                Kun je Veronica eens testen @Zeeuwse ? Volgens mij is daar het geluid geupgrade.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X