Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

[AANKONDIGING] Verbeteringen in audiokwaliteit

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
    Dat is in twee zinnen precies het tegenovergestelde.
    Weer veel overbodige tekst, conclusie: je verwacht te veel. En als de beschikbaarheid van een techniek in 2010 een serieus argument wordt, is de hele discussie zinloos. Kleuterniveau dat steeds weer terugkomt op: Ik wil het / ik had het al moeten hebben en als ik het niet krijg, zijn ze stom. Ik ga van de zon genieten vandaag, probeer het eens.
    Dat komt er op neer dat analoog zwart wit tv ook zou voldoen, dat zijn niet meer de standaarden anno nu. Ik verwacht gewoon wat in 2010 al standaard was HD en Dolby Surrround, ik wil/eis niets dat schrijf ik niet. Ik verwacht als abonnee dat mijn tv product voldoet aan de normen en standaarden van alle providers, zo gek is dat niet.

    Reageer


    • Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
      Hallo Koeba. Wat mag je dan wel verwachten van een provider die in de hoogste regionen met zijn tarieven zit
      en miljarden uittrekt om meer glasvezelaansluitingen aan te leggen in Nederland?
      Hoge abonnementsprijzen en investeringen in verbeteringen hebben, helaas, niets met elkaar te maken. Schaalgrootte is het toverwoord en dat proberen ze zo veel mogelijk te bereiken, maar dat kan ook zomaar niet lukken en daarom vind ik het opmerkelijk dat mensen die wel gewoon logisch kunnen nadenken van een provider onlogische dingen verwachten, zelfs eisen. Zelfs al werken ze zich de tandjes, niemand kan zeggen of het ook lukt. En miljarden die naar ftth gaan, gaan (dus?) niet naar verbeteringen van het product. Had ik al gezegd dat de zon vandaag schijnt? Ik kan hem in het water zien schijnen.
      Laatst bewerkt door Koeba; 16 Oct 2021, 09:58.

      Reageer


      • Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

        Dat komt er op neer dat analoog zwart wit tv ook zou voldoen
        De argumenten van een ander belachelijk maken is niet sterk. Jammer.

        Reageer


        • Wanneer je het opzoekt zul je zien dat beiden KPN en Deltafiber € 57,50 voor glasvezelinternet en tv met 90 zenders vragen.

          Reageer


          • Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
            De argumenten van een ander belachelijk maken is niet sterk. Jammer.
            Nee dat is jou argument neerzetten zoals het is, zwart wit en jaren 80 stereogeluid en analoog is ook niet meer van deze tijd. Jij claimt dat we niet moeten jammeren wanneer het tv product niet voldoet aan de standaarden van 2010!!!!!
            Dolby Surround en HD is de standaard al meer dan 15 jaar. Op COAX beschikbaar em drie jaar geleden al op Multiscreen Caiway op glasvezel.
            We vragen niet de hoofdprijs, maar gewoon wat we mogen verwachten van een tv product anno nu.

            We betalen evenveel als bij KPN voor tv, maar UHD en Dolby Surround zijn bij Delta ver te zoeken.

            Reageer


            • Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

              Nee dat is jou argument neerzetten zoals het is, zwart wit en jaren 80 stereogeluid en analoog is ook niet meer van deze tijd. Jij claimt dat we niet moeten jammeren wanneer het tv product niet voldoet aan de standaarden van 2010!!!!!
              Dolby Surround en HD is de standaard al meer dan 15 jaar. Op COAX beschikbaar em drie jaar geleden al op Multiscreen Caiway op glasvezel.
              We vragen niet de hoofdprijs, maar gewoon wat we mogen verwachten van een tv product anno nu.

              We betalen evenveel als bij KPN voor tv, maar UHD en Dolby Surround zijn bij Delta ver te zoeken.
              Zo is t 👍

              Reageer


              • Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                Nee dat is jou argument neerzetten zoals het is, zwart wit en jaren 80 stereogeluid en analoog is ook niet meer van deze tijd. Jij claimt dat we niet moeten jammeren wanneer het tv product niet voldoet aan de standaarden van 2010!!!!!
                Dolby Surround en HD is de standaard al meer dan 15 jaar. Op COAX beschikbaar em drie jaar geleden al op Multiscreen Caiway op glasvezel.
                We vragen niet de hoofdprijs, maar gewoon wat we mogen verwachten van een tv product anno nu.

                We betalen evenveel als bij KPN voor tv, maar UHD en Dolby Surround zijn bij Delta ver te zoeken.
                Nou, succes dan maar hè. Je puntje is weer gemaakt. Je blijft spreken voor anderen, wat behalve jou nog nooit iemand kon, maar goed. Wat 'we' 'mogen' verwachten is makkelijk scoren, daar vul je gewoon alles in wat je wilt. Moeilijk om zo een normaal gesprek te hebben. Ik maak me over het algemeen druk over dingen die er toe doen, daar horen bitrates in ieder geval niet bij. Op het risico af nu ook voor anderen te spreken: Ik denk dat er een erg kleine groep zich daar druk over maakt en probeert het hier op de agenda te krijgen. Ik tel er met veel moeite vier. De rest zal het jeuken.
                Fijn weekend!

                Reageer


                • Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                  We betalen evenveel als bij KPN voor tv, maar UHD en Dolby Surround zijn bij Delta ver te zoeken.
                  Je vergelijkt twee totaal verschillende providers, zowel qua schaalgrootte, diepte van zakken en techniek.

                  Reageer


                  • Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
                    Je vergelijkt twee totaal verschillende providers, zowel qua schaalgrootte, diepte van zakken en techniek.
                    Gezien de investeringen heeft hoofdeigenaar EQT meer dan diepe zakken. Ze kunnen prima Delta geld toeschuiven om dit te regelen.
                    Het zorgt voor betere diensten en betere adoptie van glasvezel. Tot zo ver de diepe zakken.
                    Verder bedoel ik met we niemand meer dan de posters alhier die het ruiterlijk met elkaar eens zijn.

                    Kennelijk zit jij in het kamp dat analoog zwart wittv met krakend analoog monogeluid ook prima vind. Misschien een idee om weer een antenne aan te schaffen? Veel plezier met Mies, Pipo en Swiebertje!

                    We leven in 2021 en onze verzoeken om het juiste geluid nu eindelijk eens te fixen is er niet een die vreemd of raar is en het zo neerzetten alsof wij een klap van de molen hebben gehad is vreemd en lijkt eerder bedoelt om dit topic te frustreren. Als wij hier nu om 8K kanalen gingen roepen dan had je groot gelijk gehad, dat heb je in dit geval geenszins.
                    Laatst bewerkt door Bordewolf; 16 Oct 2021, 11:31.

                    Reageer


                    • Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                      Gezien de investeringen heeft hoofdeigenaar EQT meer dan diepe zakken. Ze kunnen prima Delta geld toeschuiven om dit te regelen.
                      Dat kunnen ze vast. Maar doen ze het ook?

                      Verder bedoel ik met we niemand meer dan de posters alhier die het ruiterlijk met elkaar eens zijn.
                      Dat zeg je pas nadat ik er over begin. Zwak.

                      Kennelijk zit jij in het kamp dat analoog zwart wittv met krakend analoog monogeluid ook prima vind. Misschien een idee om weer een antenne aan te schaffen? Veel plezier met Mies, Pipo en Swiebertje!
                      Weer mij belachelijk maken. Zwak. Gebrek aan argumenten.

                      het zo neerzetten alsof wij een klap van de molen hebben gehad is vreemd en lijkt eerder bedoelt om dit topic te frustreren.
                      Jammer maar wel tekenend dat je dat zo ziet. Reacties die je niet bevallen of niet passen in je verhaal zijn trollen en bedoeld om 'het topic te frustreren'. Wauw.
                      Laatst bewerkt door Koeba; 16 Oct 2021, 11:49.

                      Reageer


                      • Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
                        Dat kunnen ze vast. Maar doen ze het ook?

                        Dat zeg je pas nadat ik er over begin. Zwak.

                        Weer mij belachelijk maken. Zwak. Gebrek aan argumenten.

                        Jammer maar wel tekenend dat je dat zo ziet. Reacties die je niet bevallen of niet passen in je verhaal zijn trollen en bedoeld om 'het topic te frustreren'. Wauw.
                        Ik heb respect voor alle reacties, maar poster beschimpen omdat ze iets vragen dat volstrekt normaal zou moeten zijn…. Wie kaatst….
                        En ik zit hier niet om te winnen of te verliezen, maar wel om mijn mening te geven. Je lijkt gefocussed op personen en al lang niet meer op de inhoud,
                        Wanneer wij tegenwerpen dat analoge zwartwit tv met monogeluid ook niet meer kan vind je dat belachelijk. Maar dat is wel de realiteit. Een tv dienst zonder Dolby Surround is geen tv dienst van deze tijd en ook niet van 2010. Je wordt terug geworden naar de jaren 90.

                        En ik ga niet kinderachtig elk zinnetje ontleden om het vervolgens op de persoon te spelen.
                        Ik hou het graag inhoudelijk.
                        Laatst bewerkt door Bordewolf; 16 Oct 2021, 11:58.

                        Reageer


                        • Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                          Ik heb respect voor alle reacties, maar poster beschimpen omdat ze iets vragen dat volstrekt normaal zou moeten zijn…. Wie kaatst….
                          En ik zit hier niet om te winnen of te verliezen, maar wel om mijn mening te geven. Je lijkt gefocussed op personen en al lang niet meer op de inhoud,
                          Wanneer wij tegenwerpen dat analoge zwartwit tv met monogeluid ook niet meer kan vind je dat belachelijk. Maar dat is wel de realiteit. Een tv dienst zonder Dolby Surround is geen tv dienst van deze tijd en ook niet van 2010. Je wordt terug geworden naar de jaren 90.

                          En ik ga niet kinderachtig elk zinnetje ontleden om het vervolgens op de persoon te spelen.
                          Ik hou het graag inhoudelijk.
                          Tsja. Inhoud zat, maar je reageert alleen op wat je uit komt en in je straatje past. Het is lastig niet op de persoon te spelen als de persoon zelf die deur wijd open zet. Ik hoop overigens dat de genoemde verbeteringen ook echt komen! Goed weekend!

                          Reageer


                          • Ok, maar is Delta niet bang als KPN netwerk straks in groot deel van Zeeland glasvezel heeft aangelegd dat er veel klanten overstappen naar KPN, als het Delta televisie platform zo onderontwikkeld blijft?

                            Reageer


                            • Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                              Ok, maar is Delta niet bang als KPN netwerk straks in groot deel van Zeeland glasvezel heeft aangelegd dat er veel klanten overstappen naar KPN, als het Delta televisie platform zo onderontwikkeld blijft?
                              Dat mogen we hopen ja!

                              Reageer


                              • Men heeft de topic titel aangepast zodat het beter de lading dekt en niet het tijdspad.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X