Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Updateoverzicht DELTA Interactieve TV

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Bordewolf
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Zeeuwse90 Bekijk bericht
    Zover ik weet nog steeds niet de eerder genoemde update’s 📺🤔..
    Ik zou een kanaal met HDR wel eens waarderen of igg wat nieuws of en wanneer dit komt, het word tijd !
    ” misschien zelfs wel tijd geweest… “
    Deze update houdt wel een update in, geen fix. Even afwachten tot het op de site staat.
    Bordewolf in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • profiel-verwijderd
    antwoordde
    Zover ik weet nog steeds niet de eerder genoemde update’s 📺🤔..
    Ik zou een kanaal met HDR wel eens waarderen of igg wat nieuws of en wanneer dit komt, het word tijd !
    ” misschien zelfs wel tijd geweest… “
    profiel-verwijderd in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Bordewolf
    antwoordde
    Softwareupdate op de Kamai7x, Versie is nu 5.3.2. Wat zijn de wijzigingen?
    Bordewolf in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Bordewolf
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Zeeuwse90 Bekijk bericht
    YouTube via de App speelt wel 4K 2160 af in theorie zou Delta dit dan ook moeten kunnen leveren 🥸🥸🤔

    ( Wel kwam deze melding in beeld ) , maar dit kan ook aan mijn beeldinstellingen liggen.
    Ik heb via de Youtubeapp op de decoder even het testfilmpje 4K met Dolby Atmos TrueHD getest. Gaat als de brandweer!
    Geen foutmeldingen op mijn Samsung 4K tv. Die decoder kan dit soort beelden (zelfs met HLG) zeer goed weergeven en Dolby Atmos en TrueHD ook.
    Bordewolf in DELTA Interactieve TV
    Laatst bewerkt door Bordewolf; 7 Feb 2022, 23:01.

    Laat een reactie achter:


  • Bordewolf
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
    Was nog vergeten te melden: Dolby Atmos is een audioformaat dat gebruik maakt van twee bestaande codecs: Dolby Digital+ en Dolby TrueHD. Aangezien de Kamai 7X deze laatste niet ondersteunt, ondersteunt hij ook Dolby Atmos niet.
    Voor Atmos is de codec Dolby Digital+ voldoende.. Beide doorvoeren van deze signalen zijn overigens mogelijk, Dolby Atmos leunt op Dolby Digital+ en niet per se op TrueHD. Overigens kan TrueHD ook gewoon via de Kamai 7x, mits de firmware hier op wordt aangepast. Kamai 7x ondersteund “other codecs”. Zo star is het niet, met de juiste firm en software is gewoon Dolby True HD mogelijk.

    En de 4K decoder heeft gewoon 4K beeld op Youtube, dus tot nu toe klopt geen enkele bewering….
    Bordewolf in DELTA Interactieve TV
    Laatst bewerkt door Bordewolf; 7 Feb 2022, 17:58.

    Laat een reactie achter:


  • profiel-verwijderd
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
    Zie je ook HLG via de app op de DIT?
    Ik heb geen flauw idee… Dat zou je zelf ff moeten checken hoe je dat opzoekt via YT.
    Als ik het intyp komt er iets uit Canada 🇨🇦 voorbij
    Bijgevoegde bestanden
    profiel-verwijderd in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • stofdoek
    antwoordde
    Zie je ook HLG via de app op de DIT?
    stofdoek in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • profiel-verwijderd
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

    Is dit dan de YouTube app op DIT ?
    Ja, 👍
    profiel-verwijderd in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • driepinter
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Zeeuwse90 Bekijk bericht
    YouTube via de App speelt wel 4K 2160 af in theorie zou Delta dit dan ook moeten kunnen leveren 🥸🥸🤔

    ( Wel kwam deze melding in beeld ) , maar dit kan ook aan mijn beeldinstellingen liggen.
    Is dit dan de YouTube app op DIT ?
    driepinter in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • profiel-verwijderd
    antwoordde
    YouTube via de App speelt wel 4K 2160 af in theorie zou Delta dit dan ook moeten kunnen leveren 🥸🥸🤔

    ( Wel kwam deze melding in beeld ) , maar dit kan ook aan mijn beeldinstellingen liggen.

    Laat een reactie achter:


  • Webkabouter
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
    Donnie en Eduard Bkunnen daar meer over zeggen dan ik dat kan
    Was nog vergeten te melden: Dolby Atmos is een audioformaat dat gebruik maakt van twee bestaande codecs: Dolby Digital+ en Dolby TrueHD. Aangezien de Kamai 7X deze laatste niet ondersteunt, ondersteunt hij ook Dolby Atmos niet.
    Webkabouter in DELTA Interactieve TV
    Laatst bewerkt door Webkabouter; 7 Feb 2022, 10:33.

    Laat een reactie achter:


  • stofdoek
    antwoordde
    Nu zit jij weer een ander te corrigeren en te gebieden , Bordewolf. Doe aub niet zo uit de hoogte. Webkabouter schrijft dit op hier met de beste bedoelingen.

    Hij kan er achteraf gebleken gedeeltelijk naast zitten, maar als ik alle posts moet gaan aanhalen waarbij jij de meeste niet uitkomende voorspellingen deed, kan ik er een dik boek mee vullen.

    De 7X ondersteund ook HDR 10 schrijf je met een t, Bordewolf. Ga eerst normaal Nederlands leren schrijven voordat je wat post hier.
    stofdoek in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Bordewolf
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
    Inderdaad:
    - Kamai 7x ondersteunt _geen_ Dolby Atmos, Ook niet met de juiste firmware. Heeft wel Dolby Digital, Dolby Digital Plus, MPEG I Layer 1 and 2, LC-AAC en HE-AAC.
    - Mbt software: Linux (het OS waaronder de 7x werkt) ondersteunt dat niet op Amino Kamai 7x modellen.
    Weet niet hoe dat is geregeld op de 7XM, de 7B en de Amino R180 (Kamai R180 bestaat niet). Deze laatste ondersteunt HDR10, HDR10+ en HLG
    Mooi dat je de specs kopieers. De Codec voor Dolby Atmos ondersteuning is Dolby Digital Plus. Kortom Dolby Atmos wordt WEL ondersteund.
    Als je niet technisch genoeg bent, roep dan ook niet zo maar iets.

    Verder een herhaling van zetten. de 7x ondersteund ook HDR10 en HLG. De firmware krijgt deze maand een update. Software moet inderdaad aangepast worden wanneer deze de codecs nog niet ondersteund.
    Donnie en Eduard B kunnen daar meer over zeggen dan ik dat kan.
    Bordewolf in DELTA Interactieve TV
    Laatst bewerkt door Bordewolf; 7 Feb 2022, 08:10.

    Laat een reactie achter:


  • stofdoek
    antwoordde
    Heeft KPN dan zoveel betere ontvangers als Delta Fiber want vorig jaar gaf KPN het Eurovisie songfestival al door met Dolby Atmos.

    stofdoek in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • profiel-verwijderd
    antwoordde
    https://www.goamt.com/wp-content/upl...Kamai-7x-2.pdf
    profiel-verwijderd in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X