De September 2023 wijzigingen zijn uit die kun je hier lezen :
https://www.delta.nl/televisie/updates/
Donderdag 28-09 is het precies een jaar geleden dat de test met Smart TV apps begon.
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Updateoverzicht DELTA Interactieve TV
Samenvouwen
X
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
Eerlijk gezegd ben ik van plan bij te gaan dragen aan dit forum. Ik ga niet meer reageren op iedereen die last heeft van een zeurzak.
Zoals jij forumleden wil wijzen op hun verantwoordelijkheid zal ik dat ook doen.
Forumleden die niets bijdragen staan terug op mijn banlist. Het heeft dus geen zijn om op mij of mijn persoon te reageren, ik lees het toch niet.Laatst bewerkt door Koeba; 7 Sep 2023, 11:24.
- 5 Likes
Laat een reactie achter:
-
-
Eerlijk gezegd ben ik van plan bij te gaan dragen aan dit forum. Ik ga niet meer reageren op iedereen die last heeft van een zeurzak.
Zoals jij forumleden wil wijzen op hun verantwoordelijkheid zal ik dat ook doen.
Forumleden die niets bijdragen staan terug op mijn banlist. Het heeft dus geen zijn om op mij of mijn persoon te reageren, ik lees het toch niet.
- 2 Likes
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
Dat is niet aan jou. Bepaal niet voor anderen. Waarom blijf je dat doen?
Forumleden die niets bijdragen staan terug op mijn banlist. Het heeft dus geen zijn om op mij of mijn persoon te reageren, ik lees het toch niet.
- 1 Like
Laat een reactie achter:
-
-
Dit topic gaat alleen over doorgevoerde updates.
- 2 Likes
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door reddwarf Bekijk berichtNiet echt heel netjes om mijn bericht te kopieren zonder het originele bericht te hebben geciteerd (en dan druk ik mij netjes uit)
Het lag niet in mijn bedoeling om je voor het hoofd te stoten,Laatst bewerkt door Bordewolf; 6 Sep 2023, 22:29.
Laat een reactie achter:
-
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk berichtVoor LG is de september-update van de TV-app doorgevoerd. Versie 1.6.x
De pagina met updates is nog niet bijgewerkt.
- 2 Likes
Laat een reactie achter:
-
Weer dat wijzend vingertje om een kleinigheid!!
Je bent geen moderator, Bordewolf.
Weet je plaats!
Straks heb je op iedere reactie wat aan te merken met jouw verheven gemuggenzift.
Geef gewoon Do60 de ruimte om te reageren op zijn manier!
Het is hier geen schriftelijke overhoring of examen hoor!
- 4 Likes
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht
Net psv gekeken. Espn 1 via interactief op de delta tv app op mijn lg tv. Echt top. Overige zenders zijn echt drama qua beeld en motion met voetbal via interactief. Schande dat dit nog steeds niet opgelost is!
Laat een reactie achter:
-
De keuze voor alles naar HD is inderdaad een sterk punt van Delta. Vanaf vorig jaar zijn ze al begonnen maandelijks zenders naar HD om te zetten, voor zover contractueel mogelijk. Daar gaan ze zeker mee door.
Laat een reactie achter:
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Laat een reactie achter: