Oorspronkelijk gepost door JDN
Bekijk bericht
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Updateoverzicht DELTA Interactieve TV
Samenvouwen
X
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
Bedenk dat de aanbieders hun zender graag op een vast kanaalnummer willen.
Laat een reactie achter:
-
-
Er is geen prioriteit aan gegeven, dat is iets anders.
Er is gewerkt aan zaken met een hogere prio.
Het staat echt nog wel op een lijstje. Bedenk dat de aanbieders hun zender graag op een vast kanaalnummer willen.
Maar eens, een eigen lijst zou fijn zijn, waar Eurosport 1 en 2 naast elkaar gezet kunnen worden.
Laat een reactie achter:
-
Zolang je geen volledig eigen favorieten lijst kan maken bij Delta en Caiway lijkt me het achter elkaar plaatsen vsn Eurosport 1 en 2 zinloos zolang deze zenders niet in hetzelfde televisie pakket zitten.
Wat heeft iemand met een basispakket aan zenders in een zenderlijst als bij het zappen zenders voorbij komen die je niet kunt zien? Dat is zeer irritant. Om die reden begrijp ik ook niet waarom France 2 zo hoog in de lijst staat. Deze zender zit in het basispakket nu, maar bijna niemand met een basispakket zal deze zender voorbij zien komen tijdens het zappen. Een vreemde keuze van Delta.
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk berichtBij Ziggo kan je in iedere favorietenlijst die je aanmaakt, de volgorde en nummering in de lijst volledig zelf bepalen. Dit betreft dan de Next en Next mini.
Dat is inderdaad gewoon het fijnste, JDN.
Om welke reden dan ook lukt dit Delta al jaren niet.
Er is gewerkt aan zaken met een hogere prio.
Het staat echt nog wel op een lijstje. Bedenk dat de aanbieders hun zender graag op een vast kanaalnummer willen.
Maar eens, een eigen lijst zou fijn zijn, waar Eurosport 1 en 2 naast elkaar gezet kunnen worden.
- 1 Like
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door hm_aapje Bekijk berichtIk blijf het nog belachelijk vinden dat sommige zenders niet beschikbaar zijn op de apps en zelfs webtv.delta.nl, in de apps kan ik enigzins begrijpen (hoewel het veel apps achter een login - wat je sowieso moet doen - wel die content tonen), maar op webtv.delta.nl snap ik helemaal niet.
Dus het is geen "echte" vervanger van de decoder want missende zenders, noch Dolby Digital. Overigens wel kudos dat Delta wel met de apps bezig is hoor
Laat een reactie achter:
-
Ik blijf het nog belachelijk vinden dat sommige zenders niet beschikbaar zijn op de apps en zelfs webtv.delta.nl, in de apps kan ik enigzins begrijpen (hoewel het veel apps achter een login - wat je sowieso moet doen - wel die content tonen), maar op webtv.delta.nl snap ik helemaal niet.
Dus het is geen "echte" vervanger van de decoder want missende zenders, noch Dolby Digital. Overigens wel kudos dat Delta wel met de apps bezig is hoor
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk berichtHeel spannende zenders. Kleine doelgroep. Is dit waarom het hier nog wel aanstaat? Wellicht zou enige informatie omtrent het weer verwijderen van deze optie voor de overige zenders op zijn plaats zijn. Het is iets waar al jaren om gevraagd wordt en wat op de oude coax decoders wel werkzaam was. Ook zou de Amino het door moeten kunnen geven.
Wat is dan dus de reden waarom het teruggedraaid is? Door wat meer info zou er wellicht ook wat meer begrip kunnen ontstaan bij de klant.
Kortom eerst moet dat uit de wereld anders kun je het niet activeren.
En mijn punt inzake het terugschakelen naar stereo wanneer Dolby er niet is (in elk geval de juiste speakers pakken) moet echt ook opgelost.
Anders gaat het niet goed met een surround set.
Laat een reactie achter:
-
Heel spannende zenders. Kleine doelgroep. Is dit waarom het hier nog wel aanstaat? Wellicht zou enige informatie omtrent het weer verwijderen van deze optie voor de overige zenders op zijn plaats zijn. Het is iets waar al jaren om gevraagd wordt en wat op de oude coax decoders wel werkzaam was. Ook zou de Amino het door moeten kunnen geven.
Wat is dan dus de reden waarom het teruggedraaid is? Door wat meer info zou er wellicht ook wat meer begrip kunnen ontstaan bij de klant.
Laat een reactie achter:
-
Gezien dat dit geen major update lijkt: nee.
Ik verwacht zelf dat Dolby nog niet zo maar via de app zal gaan. De app is wat het is, ook daar verwacht ik geen spannende verbeteringen. Neemt niet weg dat het mooi zou zijn dat Dolby ook via de app wordt geleverd.
Of Dolby terug gaat komen op de decoders gaan we vanzelf merken. Het werkt in elk geval op een aantal kanalen.
Men gaat dit vast weer uitbreiden en nog verder aanpassen. Er zit sowieso een bug in waarbij de decoder niet naar stereo gaat wanneer er geen Dolbysignaal is.
Rustig afwachten maar...
205 MTV Live HD
302 BBC World News
303 Al Jazeera International
450 ARD
451 ZDF
455 RTL
456 Sat.1
457 Pro Sieben
459 3Sat
475 BBC One
476 BBC Two
501 France 2
538 TV 538
611 Film1 Premiere
612 Film1 Action
613 Film1 Family
614 Film1 Drama
- 1 Like
Laat een reactie achter:
-
Januari 2023
Zenderupdates
Beeindiging Zender van de maand (kanaal 25) per feb 2023
*De BBC heeft besloten haar uitzendingen niet langer in SD kwaliteit door te geven. Hiermee komen ook de uitzendingen in SD te vervallen.
Deze zenders worden voortaan alleen in HD doorgegeven.
Per 24 januari 2023:
Kanaal 475 BBC One
Per 13 februari 2023:
Kanaal 476 BBC Two
Kanaal 478 BBC Four/CBeebies
Kanaal 479 BBC Three/cbbc
tvOS (AppleTV) | Software versie: v1.3.1
Favorietenlijsten worden alfabetisch getoond
Verbeterde melding indien gebruiker boven 95% (190u) van zijn opnamecapaciteit zit
Selecteren van andere audio track (indien beschikbaar)
Bugfixes
AndroidTV App | Software versie: v1.3.2
Verbeterde melding indien gebruiker boven 95% (190u) van zijn opnamecapaciteit zit
Bugfixes
TV App (iOS) | Software versie: v2.14.0
TV App (Android) | Software versie: v2.13.2
Bugfixes
Webtv | Software versie: 2.12.0
Bugfixes
TV-Ontvanger | Software versie: 5.13.0
Bugfixes
Dus wederom weer geen ondertiteling in de Android/iOS TV App
Laatst bewerkt door driepinter; 19 Jan 2023, 11:23.
Laat een reactie achter:
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Laat een reactie achter: