Oorspronkelijk gepost door GHorsie
Bekijk bericht
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Updateoverzicht DELTA Interactieve TV
Samenvouwen
X
-
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
Ik niet… ik blijf bij Delta, alle vertrouwen dat het goed komt. Wellicht ben ik positief tegen beter weten in, maar dat zien we dan wel weer 😀💪🥁
- 2 Likes
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk berichtIk hoop nogsteeds op een reactie vanuit delta/caiway wanneer de verwachting is dat dit terugkomt. Inmiddels is er dus al 1,5 jaar beloofd dat het er komt. Binnenkort loop mijn jaarcontract af en dan zal ik mij toch serieus gaan oriënteren.
- 2 Likes
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht
Is het niet bij Delta/Caiway dan is het wel bij een overstap naar andere provider.
Laat een reactie achter:
-
2) Dolby komt op zeker op de een of het andere manier echt terug.
- 1 Like
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk berichtEr is volgens mij nog geen Dolby Digital geluid teruggeplaatst bij een aantal zenders hoewel dit wel voorspeld is in de glazen bol van Bordewolf dat dit in februari 2023 terug zou zijn.
Was de bol niet goed opgepoetst?
Maar:
1) februari is nog niet voorbij
2) Dolby komt op zeker op de een of het andere manier echt terug.
Laat een reactie achter:
-
Er is volgens mij nog geen Dolby Digital geluid teruggeplaatst bij een aantal zenders hoewel dit wel voorspeld is in de glazen bol van Bordewolf dat dit in februari 2023 terug zou zijn.
Was de bol niet goed opgepoetst?
1 foto
Laat een reactie achter:
-
Klopt. In elk geval is men bezig met sorteren, een eigen indeling ontbreekt nog, wie weer toekomstmuziek.
De zenders in een lijst worden niet gesorteerd, de lijsten worden gesorteerd.
Aangezien ik nieuwe favorieten lijsten moest maken zag ik dat direct.
Laat een reactie achter:
-
Heeft iemand al gezien hoe die alfabetisch gesorteerde favorietenlijst eruit ziet? Ik heb nog altijd niet durven updaten naar 5.13.0, ik heb de 5.12.0 nog.
Wordt dat iets van (bijvoorbeeld): BBC op de eerste plek, gevolgd door Canvas, Comedy Central, Discovery, Eén, FOX... halverwege ergens de NPO zenders, en achteraan de RTL's en SBS6 ?
Laat een reactie achter:
-
- 1 Like
Laat een reactie achter:
-
Ik heb nog niet durven updaten, een alfabetisch gesorteerde favorietenlijst lijkt me nog erger dan het tot nu toe was.
Is het zo dat (na de update) dit een vaste sortering wordt, of is het instelbaar. Dus een instelling waarbij je kunt kiezen voor "huidig" of "alfabetisch".
Iemand al ge-update en dit kan aangeven?
Laat een reactie achter:
-
Klopt. In elk geval is men bezig met sorteren, een eigen indeling ontbreekt nog, wie weer toekomstmuziek.
Laat een reactie achter:
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Laat een reactie achter: