Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Updateoverzicht DELTA Interactieve TV

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Volgens mij hebben Delta en Ziggo (en andere providers) gewoon elk andere afspraken met RTL, waarbij ze meer of minder betalen voor de doorgifte, en dan meer of minder restricties/advertenties moeten laten zien.
    Ik vind het bv jammer dat je op de commerciële zenders bij Delta wel live kan terugspoelen, maar daarna niet weer vooruit kan spoelen. Dat kan bij Ziggo wel. Bij Delta kan je alleen weer vooruit spoelen bij een opgenomen programma.
    ook kan je bij Delta pas de opname in je opname lijst zien (en dus kijken en vooruit spoelen) nadat de gehele opname voltooid is. Bij Ziggo komt de nog lopende opname meteen in de opname lijst, zodat je ook tijdens de opname, kan terugkijken en vooruit spoelen. Twee pluspunten voor Ziggo hier.

(ps, voordat iemand loopt te zeuren, wanneer ik het over vooruitspoelen heb, dan is dat natuurlijk nog steeds binnen het al uitgezonden deel van het programma, en niet in de toekomst...)

Reageer

• Delta is een budget provider( niet in prijs) qua tv kijken. Je had je kunnen inlezen en kunnen weten. Zou het tv pakket opzeggen en inderdaad NL Ziet nemen die ook quabeeld beter is dan de Delta App

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door Bulletdodger Bekijk bericht

Ik heb het net voor je bekeken, ik heb via de ziggo GO app net een programma teruggekeken via RTL4, ik kan alles doorspoelen, ook het eerste reclameblok.

Ik heb de indruk dat geen van jullie ziggo hebben en maar een paar vage bronnen napraten.

De reden dat ik Ziggo (nog) heb is dat ik vanaf eind vorige week een delta glasvezel aansluiting heb en mijn ziggo account nog actief is.
        Ik google en zie de berichten van Ziggo zelf… dus geen dikke duim oid

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

Ik google en zie de berichten van Ziggo zelf… dus geen dikke duim oid
          Toch is de realiteit anders. In ieder geval bij mij.

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk bericht
            Delta is een budget provider( niet in prijs) qua tv kijken. Je had je kunnen inlezen en kunnen weten. Zou het tv pakket opzeggen en inderdaad NL Ziet nemen die ook quabeeld beter is dan de Delta App
            Hoe kan ik me inlezen als iets pas na mijn activatiedatum veranderd?
            Ik wist niet dat Delta blijkbaar een budget provider is want de prijs is er inderdaad niet naar iig niet voor het TV gedeelte.

Reageer

• Word dit ook nog gefixt in de komende update?
              Een home scherm 📺 Wat niets lijkt te doen ? Ik hoop niet dat dit zo hoort.

Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: IMG_2341.jpg
Bekeken: 286
Grootte: 127,3 Kb
ID: 322030

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door Zeeuwmeeuw Bekijk bericht
                Word dit ook nog gefixt in de komende update?
                Een home scherm 📺 Wat niets lijkt te doen ? Ik hoop niet dat dit zo hoort.

Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: IMG_2341.jpg
Bekeken: 286
Grootte: 127,3 Kb
ID: 322030
                Heb hier ook vaak last van... ff restarten (Lang op power off/on drukken en restart) helpt hier. Maar dit hoort iig niet nee

Reageer

• ilankroon Thnx voor je reactie.

Reageer

• ​De soep word niet zo warm gegeten als hij wordt opgediend.
                    • Per 1 maart 2025 verdwijnt Pebble TV (259) uit de volgende zenderpakketten:
                    -Extra TV
                    -Unlimited Entertainment
                    -Totaal
                    -Plus pakket (oud)
                    • Per 1 maart 2025 zijn Een (VRT 1) (27) , (VRT) Canvas (28) en Ketnet (29) in de TV-apps alleen nog via het thuisnetwerk van DELTA te bekijken. Het is niet meer mogelijk om bij deze zenders gebruik te maken van Programma Gemist.

Ik heb het gisteren nog geprobeerd op mijn telefoon met 5G en het werkt allemaal nog steeds.

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                      ​De soep word niet zo warm gegeten als hij wordt opgediend.
                      • Per 1 maart 2025 verdwijnt Pebble TV (259) uit de volgende zenderpakketten:
                      -Extra TV
                      -Unlimited Entertainment
                      -Totaal
                      -Plus pakket (oud)
                      • Per 1 maart 2025 zijn Een (VRT 1) (27) , (VRT) Canvas (28) en Ketnet (29) in de TV-apps alleen nog via het thuisnetwerk van DELTA te bekijken. Het is niet meer mogelijk om bij deze zenders gebruik te maken van Programma Gemist.

Ik heb het gisteren nog geprobeerd op mijn telefoon met 5G en het werkt allemaal nog steeds.
                      Doet ook iets met overal kijken zoals op de camping. Lijkt me niet goed als dit soort zaken geblokkeerd worde, terwijl andere providers het niet blokkeren.

Reageer

• Morgen zenderomzettingen,
                        SBS9 terug, ViaplayTV een eigen zender, Pebble weg , lokaal Zeeland naar nr.12 en wie weet meer HD?

Reageer

• QUOTE=Bordewolf;n322814]Morgen zenderomzettingen,
                          SBS9 terug, ViaplayTV een eigen zender, Pebble weg , lokaal Zeeland naar nr.12 en wie weet meer HD?[/QUOTE]

SBS 9 op 19, Viaplay TV op 22 en Viaplay TV+???????
                          Misschien TV Rijnmond en Omroep Brabant achter (of voor) de andere regionale omroepen 😉

Ik woon in Gelderland (regio Achterhoek) en vraag mij eigenlijk af wat ik met de Zeeuwse lokale omroepen moet (RTV Scheldemond, Omroep Hulst TV, Omroep Tholen TV en GO-TV 111 t/m 114).
                          Regionale lokale omroepen bij mij in de buurt zoals Regio8 en Ideaal TV zijn bij Delta wel in de eigen gemeente te zien, maar niet in naast gelegen gemeentes.
                          Laatst bewerkt door DeltaDion; 13 Mar 2025, 20:33.

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door DeltaDion Bekijk bericht
                            Ik woon in Gelderland (regio Achterhoek) en vraag mij eigenlijk af wat ik met de Zeeuwse lokale omroepen moet (RTV Scheldemond, Omroep Hulst TV, Omroep Tholen TV en GO-TV 111 t/m 114).
                            Regionale lokale omroepen bij mij in de buurt zoals Regio8 en Ideaal TV zijn wel in de eigen gemeente te zien, maar niet in naast gelegen gemeentes.
                            Die Zeelandomroepen gaan samen en die omroep komt op 12. Dus die verdwijnen eindelijk.

Reageer

Die Zeelandomroepen gaan samen en die omroep komt op 12. Dus die verdwijnen eindelijk.
                              Op mijn telefoon is nu de naam van Viaplay TV aangepast naar SBS9.
                              Laatst bewerkt door driepinter; 13 Mar 2025, 21:11.

Reageer

Ok, duidelijk, dan zullen wij buiten Zeeland dit niet meer ontvangen.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                                X