Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Updateoverzicht DELTA Interactieve TV
Samenvouwen
X
-
- 1 Like
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk berichtAannames of ideeen mogen niet worden gedeeld.
En dat allemaal door forumleden die zelf totaal niet positief of inhoudelijk bijdragen.
(NB: Ja, ik kan zelf ook kiezen om te stoppen met reageren, ik weet het...)Laatst bewerkt door Koeba; 27 Sep 2023, 17:06.
- 2 Likes
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door ilankroon Bekijk bericht
Ik ben al 3 jaar klant bij Delta, zeer tevreden over de dienstverlening. Iedereen ervaart het anders maar ik heb zelf alleen maar goede ervaringen met de klantenservice, afspraken worden bij mij nagekomen.
Sommige mensen ervaren alles als negatief. En soms gaat er bij iemand iets fout. Of meerdere dingen. Maar kom op he. Dit is een forum om elkaar te helpen. Wat ik meemaak is meer, hoe kan ik een ander of Delta zo diep mogelijk de grond in boren. Alles wordt op de man gespeeld. Is dit waar dit forum voor bedoeld is? Ben je Kritisch? Prima! Dat moet ook. Maar doe het op een manier waar Delta of andere gebruikers wat aan hebben. Sommige mensen zijn alleen maar negatief. Dit is kut, dat is kut.. zonder enig benul waar men mee bezig is. Je bent vrij om te gaan waar je maar heen wil. Delta weet heus wel wat er schort (tv o.a.). En ze zijn er heel hard mee bezig.
Elkaar helpen, leuke opbouwende discussies, alles wordt platgeslagen in hij of zijn is kut, het onderwerp is kut etc etc. Aannames of ideeen mogen niet worden gedeeld. En dat allemaal door forumleden die zelf totaal niet positief of inhoudelijk bijdragen.
Laatst bewerkt door Bordewolf; 26 Sep 2023, 14:57.
- 1 Like
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk berichtHet loopt bij Delta allemaal als een tierelier…
Sommige mensen ervaren alles als negatief. En soms gaat er bij iemand iets fout. Of meerdere dingen. Maar kom op he. Dit is een forum om elkaar te helpen. Wat ik meemaak is meer, hoe kan ik een ander of Delta zo diep mogelijk de grond in boren. Alles wordt op de man gespeeld. Is dit waar dit forum voor bedoeld is? Ben je Kritisch? Prima! Dat moet ook. Maar doe het op een manier waar Delta of andere gebruikers wat aan hebben. Sommige mensen zijn alleen maar negatief. Dit is kut, dat is kut.. zonder enig benul waar men mee bezig is. Je bent vrij om te gaan waar je maar heen wil. Delta weet heus wel wat er schort (tv o.a.). En ze zijn er heel hard mee bezig.
- 3 Likes
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk berichtHet loopt bij Delta allemaal als een tierelier…
maar jij weet het weer
Geen updates wil dus ook zeggen geen updates voor het demokanaal/Dolby.
Hoe dan ook geduld blijven houden, aangezien daar WEL aan gewerkt wordt!😵😵
als een 🐔 zonder kop maak jij veronderstellingen Bor de wolfLaatst bewerkt door koekeroe; 26 Sep 2023, 12:04.
- 1 Like
Laat een reactie achter:
-
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door ilankroon Bekijk bericht
Nou Dat is toch goed nieuws? Geen updates betekent dat alles goed en volgens plan werkt.
Hoe dan ook geduld blijven houden, aangezien daar WEL aan gewerkt wordt, aldus een insiders die recentelijk al aangaf dat men met een nieuwe vorm van transcoding een demozender aan het opbouwen is waar nog functies aan toegevoegd worden.Laatst bewerkt door Bordewolf; 26 Sep 2023, 12:01.
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk berichtDeze updates zijn toch weer een applausje waard ..
- 3 Likes
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk berichtDeze updates zijn toch weer een applausje waard ..
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk berichtDe September 2023 wijzigingen zijn uit die kun je hier lezen :
https://www.delta.nl/televisie/updates/
Donderdag 28-09 is het precies een jaar geleden dat de test met Smart TV apps begon.
Geen zenderupdates tot nu toe. VRT Canvas is de nieuwe naam van Canvas. De naam Fox wordt ook gewijzigd naar STAR Channel.
Geen HD updates deze maand?
Laat een reactie achter:
-
Laat een reactie achter:
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Laat een reactie achter: