Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Updateoverzicht DELTA Interactieve TV

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Je blijft inderdaad erg netjes, Reddwarf

    Reageer


    • Oorspronkelijk gepost door reddwarf Bekijk bericht
      Niet echt heel netjes om mijn bericht te kopieren zonder het originele bericht te hebben geciteerd (en dan druk ik mij netjes uit)
      Alle credits voor jou πŸ’ͺπŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘
      Het lag niet in mijn bedoeling om je voor het hoofd te stoten,
      Laatst bewerkt door Bordewolf; 6 Sep 2023, 22:29.

      Reageer


      • Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

        Dit topic gaat alleen over doorgevoerde updates.
        Dat is niet aan jou. Bepaal niet voor anderen. Waarom blijf je dat doen?

        Reageer


        • Wat denk je zelf, Koeba? πŸ˜„

          Reageer


          • Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

            Dat is niet aan jou. Bepaal niet voor anderen. Waarom blijf je dat doen?
            Eerlijk gezegd ben ik van plan bij te gaan dragen aan dit forum. Ik ga niet meer reageren op iedereen die last heeft van een zeurzak.
            Zoals jij forumleden wil wijzen op hun verantwoordelijkheid zal ik dat ook doen.
            Forumleden die niets bijdragen staan terug op mijn banlist. Het heeft dus geen zijn om op mij of mijn persoon te reageren, ik lees het toch niet.

            Reageer


            • Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

              Eerlijk gezegd ben ik van plan bij te gaan dragen aan dit forum. Ik ga niet meer reageren op iedereen die last heeft van een zeurzak.
              Zoals jij forumleden wil wijzen op hun verantwoordelijkheid zal ik dat ook doen.
              Forumleden die niets bijdragen staan terug op mijn banlist. Het heeft dus geen zijn om op mij of mijn persoon te reageren, ik lees het toch niet.
              Mijn onderkaak ligt op de vloer 😲

              Reageer


              • Ik val van mijn stoel πŸ”΅πŸŸ’πŸ”΄πŸŸ‘βšͺ️🟣🟀

                Reageer


                • Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                  Eerlijk gezegd ben ik van plan bij te gaan dragen aan dit forum. Ik ga niet meer reageren op iedereen die last heeft van een zeurzak.
                  Zoals jij forumleden wil wijzen op hun verantwoordelijkheid zal ik dat ook doen.
                  Forumleden die niets bijdragen staan terug op mijn banlist. Het heeft dus geen zijn om op mij of mijn persoon te reageren, ik lees het toch niet.
                  Tsja. Zo kun je letterlijk elke (ook terechte) opmerking negeren. Je bepaalt helaas niet voor anderen of het al dan niet iets bijdraagt. Je doet dat steeds wel en dat mag gezegd worden. Jammer, ook best sneu dat je zo in feite anderen hier de mond probeert te snoeren. Waarom?
                  Laatst bewerkt door Koeba; 7 Sep 2023, 11:24.

                  Reageer


                  • De September 2023 wijzigingen zijn uit die kun je hier lezen :

                    https://www.delta.nl/televisie/updates/

                    Donderdag 28-09 is het precies een jaar geleden dat de test met Smart TV apps begon.

                    Reageer


                    • Deze updates zijn toch weer een applausje waard ..

                      Reageer


                      • Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                        De September 2023 wijzigingen zijn uit die kun je hier lezen :

                        https://www.delta.nl/televisie/updates/

                        Donderdag 28-09 is het precies een jaar geleden dat de test met Smart TV apps begon.
                        Grappig, de update van de Tizen-app naar 2.6 wordt al aangekondigd, 2.5 heb ik nog niet eens.
                        Geen zenderupdates tot nu toe. VRT Canvas is de nieuwe naam van Canvas. De naam Fox wordt ook gewijzigd naar STAR Channel.
                        Geen HD updates deze maand?

                        Reageer


                        • Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk bericht
                          Deze updates zijn toch weer een applausje waard ..
                          Heerlijk cynisch. We kunnen in ieder geval concluderen dat de versienummers, in sommige gevallen, zijn opgehoogd.

                          Reageer


                          • Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk bericht
                            Deze updates zijn toch weer een applausje waard ..
                            Nou Dat is toch goed nieuws? Geen updates betekent dat alles goed en volgens plan werkt.

                            Reageer


                            • Oorspronkelijk gepost door ilankroon Bekijk bericht

                              Nou Dat is toch goed nieuws? Geen updates betekent dat alles goed en volgens plan werkt.
                              Geen updates wil dus ook zeggen geen updates voor het demokanaal/Dolby.
                              Hoe dan ook geduld blijven houden, aangezien daar WEL aan gewerkt wordt, aldus een insiders die recentelijk al aangaf dat men met een nieuwe vorm van transcoding een demozender aan het opbouwen is waar nog functies aan toegevoegd worden.
                              Laatst bewerkt door Bordewolf; 26 Sep 2023, 12:01.

                              Reageer


                              • Het loopt bij Delta allemaal als een tierelier…

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X