· Melding bij maximaal aantal streams wat tegelijkertijd gekeken mag worden
Grappig dat er meer en meer restricties zijn ten opzichte van coax. Al sloot ik 20 tv's aan op de coax dan had ik op alle 20 beeld, maar nu maar X streams? Hoeveel zijn het er overigens?
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Updateoverzicht DELTA Interactieve TV
Samenvouwen
X
-
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk berichtDe firmware van de Kamai7x heeft ook weer een update gehad 20.2.105 (was 104).
Laat een reactie achter:
-
De Februari 2024 wijzigingen zijn uit die kun je hier lezen :
https://www.delta.nl/televisie/updates/
Laatst bewerkt door driepinter; 20 Feb 2024, 17:11.
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht
driepinter Ondertiteling zit nog niet in de mobiele en tablet apps. Staat op de roadmap. Dus voor zowel ios als android. De tv-apps voor SmartTV AndroidTV en AppleTV hebben wel ondertiteling. En Webtv zoals je aangaf.
[/QUOTE]
De ondertiteling die je zelf kunt uit of aanzetten op bijv de TV-ontvanger of de TV-app voor SmartTV's (afhankelijk van beschikbaarheid). Kortom, waar het in dit topic over gaat. NIet de ondertiteling die "toegevoegd" is in de videostream.1 NPO 1 Nederlands 2 NPO 2 Nederlands 3 NPO 3 Nederlands 4 RTL4 Nederlands 5 RTL5 Nederlands 6 SBS6 Nederlands 7 RTL7 Nederlands 8 Veronica / DisneyXD Nederlands 9 NET5 Nederlands 10 RTL8 Nederlands 16 TLC Nederlands 18 RTL Z Nederlands 19 SBS9 Nederlands 23 Discovery Nederlands 24 24 Kitchen Nederlands 27 VRT 1 Nederlands 28 VRT Canvas Nederlands 29 Ketnet Nederlands 30 ID Nederlands 81 NPO 1 Extra Nederlands 82 NPO 2 Extra Nederlands 83 NPO Politiek en Nieuws Nederlands 302 BBC News Engels 313 Crime+Investigation Nederlands 362 ARTE Nederlands 450 ARD Duits 451 ZDF Duits 452 WDR Duits 453 NDR Duits 457 Pro Sieben Duits 475 BBC One Engels 476 BBC Two Engels 478 BBC Four Engels 479 CBBC Engels 526 TVE Spaans
Laat een reactie achter:
-
driepinter Ondertiteling zit nog niet in de mobiele en tablet apps. Staat op de roadmap. Dus voor zowel ios als android. De tv-apps voor SmartTV AndroidTV en AppleTV hebben wel ondertiteling. En Webtv zoals je aangaf.[/QUOTE]
Over wat voor soort ondertiteling hebben we het dan? Ik heb op mijn iOS-devices gewoon ondertiteling.
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door Praathuis Bekijk berichtOngelooflijk. Maar aangezien de iPhone de meest verkochte smartphone ter wereld is, vind ik het vanzelfsprekend als IOS voorrang krijgt.
Laat een reactie achter:
-
Bordewolf we proberen de apps gelijktijdig op te laten lopen inderdaad. Soms komt het wel eens voor dat er een afwijking is.
driepinter Ondertiteling zit nog niet in de mobiele en tablet apps. Staat op de roadmap. Dus voor zowel ios als android. De tv-apps voor SmartTV AndroidTV en AppleTV hebben wel ondertiteling. En Webtv zoals je aangaf.
- 5 Likes
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
Blijft de vraag staan of de iOS app nu dan wel ondertiteling heeft.
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk berichtAandeel IOS wereldwijd is maar 27% en in Nederland 61% Android tov 38% IOS. Is dus een geen prioriteit en terecht
- 1 Like
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
Het is ergens erg vreemd dat nagenoeg alle apps maandelijks de updates krijgen, en de Androidapp wordt niet aangepast.
Ik dacht dat dit gelijk liep?
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk berichtNa drie jaar (of langer) heeft de Delta Android app nog geen ondertiteling !
Ik vind dit erg zwak van Delta dat men hieraan niet werkt.
Innoveren ho maar, bestaande problemen worden dus niet opgelost
Ik dacht dat dit gelijk liep?
Laat een reactie achter:
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Laat een reactie achter: