Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

DELTA brengt interactieve tv naar de woonkamer

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #61
    Oorspronkelijk gepost door rasimaging
    Kan iemand mij vertellen of de NIEUWE DELTA TV APP chromecast blijft ondersteunen? Heb zo`n donkerbruin vermoeden dat dit straks niet meer mogelijk is omdat ze hun eigen Delta tv ontvanger gaan verhuren/verkopen
    Dit gaat gewoon via de Google Play Store en de DELTA TV app blijft gewoon bestaan.
    Ik verwacht om deze reden dat het gewoon blijft bestaan.

    Reageer


    • #62
      Duidelijk zoals zoveel eerdere aankondigingen in het verleden.
      Maar waarom dan moeten betalen na proef periode?
      Het is Delta die kiest voor deze oplossing.
      De klant is immers met Smart TV + CI+ Module al klaar voor een APP!

      Nogmaals Laptop/Tablet/Phone en Pc is toch ook gratis!
      Dit werd toch ook via Delta/ZeelandNet als mogelijjke variant gelanceerd.
      Heb je eenmaal dit aangeschaft, komt Delta weer met een andere variant.

      Weet Delta eigenlijk wel goed waar deze mee bezig is?
      Het beleid wijzigt regelmatig en dat lijkt me geen goede zaak om het vertrouwen van klanten te winnen.

      Reageer


      • #63
        Oorspronkelijk gepost door Ptrol
        Weet Delta eigenlijk wel goed waar deze mee bezig is?
        Het beleid wijzigt regelmatig en dat lijkt me geen goede zaak om het vertrouwen van klanten te winnen.
        Delta is bezig om het wiel opnieuw uit te vinden, want KPN heeft IPTV al lang voor elkaar.

        Reageer


        • #64
          Oorspronkelijk gepost door Anette
          Oorspronkelijk gepost door Roof
          ik weet niet of ik hier de vraag kan stellen maar ik wil er geen nieuw topic voor aanmaken.

          als ik pauzeer gaat de box na ongeveer 10 a 15 seconden weer gewoon verder. ligt dit aan mij of aan de box ?
          Wanneer pauzeer je dan? Onder het Live TV kijken, Programma gemist, Begin gemist of een opgenomen programma?
          Ik heb Live TV kijken net getest en hier is dit bij mij niet.
          Bij live tv, ik had hem op pauze gezet en na 10 seconden plus minus ging ie gewoon weer verder.
          vreemd dat ie bij jouw wel stil blijft staan

          Reageer


          • #65
            Oorspronkelijk gepost door Roof
            Oorspronkelijk gepost door Anette
            Oorspronkelijk gepost door Roof
            ik weet niet of ik hier de vraag kan stellen maar ik wil er geen nieuw topic voor aanmaken.

            als ik pauzeer gaat de box na ongeveer 10 a 15 seconden weer gewoon verder. ligt dit aan mij of aan de box ?
            Wanneer pauzeer je dan? Onder het Live TV kijken, Programma gemist, Begin gemist of een opgenomen programma?
            Ik heb Live TV kijken net getest en hier is dit bij mij niet.
            Bij live tv, ik had hem op pauze gezet en na 10 seconden plus minus ging ie gewoon weer verder.
            vreemd dat ie bij jouw wel stil blijft staan
            Kun je de ontvanger eens opnieuw opstarten? Dan wil ik graag van jou weten of dit nog zo is.
            Als dit nog zo is, ontvang ik graag een e-mail op [email protected] met je klantgegevens en natuurlijk het probleem dat je ervaart.

            Reageer


            • #66
              Oorspronkelijk gepost door Anette
              Kun je de ontvanger eens opnieuw opstarten? Dan wil ik graag van jou weten of dit nog zo is.
              Als dit nog zo is, ontvang ik graag een e-mail op [email protected] met je klantgegevens en natuurlijk het probleem dat je ervaart.
              Anette dat het zo simpel kan zijn, Het werkt nu wel, dank je voor de tip.

              Reageer


              • #67
                De Olympische winterspelen worden volledig in 4K HDR uitgezonden.

                https://www.homecinemamagazine.nl/20...r-uitgezonden/

                Gaat Delta dit op zijn nieuwe interactieve 4K ontvanger ook doorgeven aan al zijn abonnees in 4K HDR?

                Reageer


                • #68
                  Eerst maar afwachten welke zender het in Nederland gaat uitzenden in 4k. Ik vrees dat de NOS nog lang niet zo ver zal zijn.
                  Zo te lezen heeft alleen NBC plannen om in 4k te gaan uitzenden.

                  Reageer


                  • #69
                    De VRT gaat starten met 4K dit jaar heb ik gelezen.

                    http://elektrozine.be/vrt-test-eerst...4k-via-vrt-nu/

                    Reageer


                    • #70
                      Oorspronkelijk gepost door wewa
                      De VRT gaat starten met 4K dit jaar heb ik gelezen.

                      http://elektrozine.be/vrt-test-eerst...4k-via-vrt-nu/

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X