Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

DELTA brengt interactieve tv naar de woonkamer

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Klopt. Het bestaat wel. Ik heb 't zelf ook. Maar Delta wil graag meer vaste telefonie verkopen omdat dat op z'n retour is. Mooi stukje transparantie. :?

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door Frans
      DELTA BRENGT INTERACTIEVE TV NAAR WOONKAMER
      Nu op alle schermen
      De kijker bepaalt
      Het nieuwe TV-product is samen met klanten ontwikkeld. Gebruiksgemak en kijkgedrag vormen de basis. Dit is zowel in design als in een overzichtelijke TV-gids doorgevoerd. Al ruim een aantal weken wordt het interactieve TV kijken uitvoerig getest door een grote groep klanten.

      TV kijken via internet Eerste zes maanden gratis
      Om alle klanten deze nieuwe TV-beleving te laten ervaren is DELTA Interactieve TV de eerste zes maanden gratis voor iedereen. Daarna betalen klanten 3,50 euro per maand. Klanten huren de TV-ontvanger gedurende het contract. De beschikbare interactieve functionaliteiten zijn afhankelijk van het internetabonnement.

      Maximale kijkbeleving
      Het nieuwe Interactieve TV is zo ontwikkeld dat het continu verbeterd kan worden. De ervaringen van de interactieve kijkers vormen de komende periode de basis om het product te finetunen en nieuwe ontwikkelingen door te voeren. Samen met zijn trouwe klanten zorgt DELTA zo voor een maximale kijkbeleving. En met de 4K-geschikte interactieve TV-ontvanger zijn DELTA klanten klaar voor de toekomst. Meer info: www.DELTA.nl/interactievetv


      Mooi, zit ik al jaren op te wachten. Ik hoop wel dat we kunnen vooruitspoelen om reclames te skippen.

      Reageer


      • #18
        Wij hebben al Alles-in-1-Premium, Internet plus digitale TV, tegenwoordig zonder telefoon natuurlijk :-)
        Maar als ik Interactieve TV neem, heb ik m'n digitale TV / smartcard niet meer nodig. Dus ik wil juist de keuze van alleen nog maar internet en de interactieve TV kast. Maar daar vind ik al helemaal geen aanbieding meer voor.
        Waarom wordt ik verplicht EUR 21,- voor Basis-TV pakket te houden?
        En, zoals iemand anders al opmerkte, kunnen we dan wel (onbeperkt) doorspoelen, dus ook reclames, en net als bij KPN interactieve TV, een live uitzending onderbreken en later verder kijken waar ik gebleven was? (Dat kan nu namelijk bij Delta interactieve TV via MAC-Safari Niet !)

        Reageer


        • #19
          Hoe zit het met ondertiteling, gebruik altijd de engelse bij de BBC.

          Reageer


          • #20
            Zijn de opnames en weergave van het geluid in dolby 5.1 ?bij interactieve tv .

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door cmdevrieze
              Zijn de opnames en weergave van het geluid in dolby 5.1 ?bij interactieve tv .
              Het is vooralsnog stereo.

              Reageer


              • #22
                Komt er ook een donkere kleur van dat IPTV kastje? Ik vind eerlijk gezegd dat witte erg verblindend en storend zo bij je televisie. Op de foto die Delta zelf gebruikt zie je ook dat het niet bepaalt harmonieert met de rest van de opstelling daar.

                Reageer


                • #23

                  Reageer


                  • #24
                    Een paar artikeltjes in de pers over de Delta Interactieve TV ontvanger :

                    PZC en Omroep Zeeland en TotaalTV en telecompaper

                    En veel van de boven gestelde vragen zijn hier terug te vinden.

                    Roof
                    meer zenders dan in de app.
                    60 zenders, 28 in HD

                    Reageer


                    • #25
                      dank je wel driepinter

                      Reageer


                      • #26
                        Hopeljk kunnen we dan zonder eindelijk haperingen en het vevelende chromecast tv kunnen kijken.
                        En hopen dat voor het kastje en de afstandsbediening er donkere versies komen of een verfspuit de garantie niet laat vervallen wat dat wit is te lelijk en erg goedkoop ogend....

                        Reageer


                        • #27
                          Ik heb 2 extra pakketten op mijn smartcard staan.
                          Als ik dit ga gebruiken worden die 2 extra pakketten ook op dit kastje toegevoegd?
                          En zoals iemand hierboven al vroeg.
                          Hoe zit het met die 21 euro als je helemaal alleen interactieve tv gaat gebruiken?

                          Reageer


                          • #28
                            Ik denk dat die 21 euro per maand vervalt omdat je geen gebruik meer maakt van kabeltelevisie.

                            Reageer


                            • #29
                              Oorspronkelijk gepost door wewa
                              Ik denk dat die 21 euro per maand vervalt omdat je geen gebruik meer maakt van kabeltelevisie.
                              Dat denk ik niet Als je je internetaansluiting wilt behouden betaal je ook die basiskosten!

                              Reageer


                              • #30

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X