Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

DELTA brengt interactieve tv naar de woonkamer

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    Ik dan wel graag een donker kastje kopen. Die witte vind ik echt oerlelijk. Past totaal niet bij mijn televisie en soundbar.

    Reageer


    • #32
      Oorspronkelijk gepost door wewa
      Ik dan wel graag een donker kastje kopen. Die witte vind ik echt oerlelijk. Past totaal niet bij mijn televisie en soundbar.
      Aan de achterkant zit nog een jack input. Deze kan gebruikt worden voor een IR extender. Zodat je het kastje kan wegwerken. Deze hebben wij in ons magazijn. Wil je hier meer informatie over dan kun je een mail sturen naar [email protected].

      Reageer


      • #33
        Oorspronkelijk gepost door Marco198332
        Ik heb 2 extra pakketten op mijn smartcard staan.
        Als ik dit ga gebruiken worden die 2 extra pakketten ook op dit kastje toegevoegd?
        En zoals iemand hierboven al vroeg.
        Hoe zit het met die 21 euro als je helemaal alleen interactieve tv gaat gebruiken?
        Klopt dit kan gekoppeld worden zodat je op DELTA Interactieve Tv gewoon al je pakketten kan zien.

        Wat betreft de Kabel kosten die blijven gewoon omdat het internet/telefonie/televisie signaal over de kabel binnenkomt. En je hebt internet nodig om interactief te kunnen kijken.

        Reageer


        • #34
          Het is alleen mogelijk om de Interactieve TV ontvanger te huren van DELTA.

          Reageer


          • #35
            Oorspronkelijk gepost door driepinter
            Een paar artikeltjes in de pers over de Delta Interactieve TV ontvanger :

            PZC en Omroep Zeeland en TotaalTV en telecompaper

            En veel van de boven gestelde vragen zijn hier terug te vinden.

            Roof
            meer zenders dan in de app.
            60 zenders, 28 in HD
            Veel maar niet alle vragen, niets over mijn vraag, ondertiteling dus.

            Reageer


            • #36
              Dat is denk ik een hele goed zet - daarmee zijn jullie Ziggo net voor

              - Moet dat een smart TV zijn of kan een oudere digitale TV daar ook mee overweg?
              - Vervallen hiermee de abonnementsvormen zoals die nu via de kabel gelden? Dus: betalen voor wat je kijkt?
              - Zit er ook een smart digitale radio ontvanger in dat kastje?
              - 4K ingebouwd, dat is heel mooi. Houdt dat in dat Delta als eerst in Nederland 4K gaat streamen (al dan niet gekoppeld aan een 4K filmabonnement)?
              Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

              Reageer


              • #37
                Oorspronkelijk gepost door Kennie-L
                Hoe zit het met ondertiteling, gebruik altijd de engelse bij de BBC.
                Op BBC One & Two kanaal 475 & 476 zenden wij de engelse ondertiteling mee.

                Reageer


                • #38
                  Oorspronkelijk gepost door Anette
                  Oorspronkelijk gepost door Kennie-L
                  Hoe zit het met ondertiteling, gebruik altijd de engelse bij de BBC.
                  Op BBC One & Two kanaal 475 & 476 zenden wij de engelse ondertiteling mee.
                  Thanks

                  Reageer


                  • #39
                    Oorspronkelijk gepost door Webkabouter
                    Dat is denk ik een hele goed zet - daarmee zijn jullie Ziggo net voor

                    - Moet dat een smart TV zijn of kan een oudere digitale TV daar ook mee overweg?
                    - Vervallen hiermee de abonnementsvormen zoals die nu via de kabel gelden? Dus: betalen voor wat je kijkt?
                    - Zit er ook een smart digitale radio ontvanger in dat kastje?
                    - 4K ingebouwd, dat is heel mooi. Houdt dat in dat Delta als eerst in Nederland 4K gaat streamen (al dan niet gekoppeld aan een 4K filmabonnement)?
                    - DELTA Interactieve TV Ontvanger kan op elk televisie met HDMI- of Scartaansluiting.
                    - De abonnementskosten voor de kabel die blijven, omdat het internetsignaal via deze kabelaansluiting verloopt.
                    - Via de ontvanger kun je ook radiozenders luisteren.
                    - Hij is 4K ready en zodra de zenders dit doorgeven en wij een overeenkomst hebben om dit te mogen uitzenden, dan doen we dat natuurlijk direct.

                    Reageer


                    • #40
                      Oorspronkelijk gepost door Anette
                      - De abonnementskosten voor de kabel die blijven, omdat het internetsignaal via deze kabelaansluiting verloopt.
                      Wellicht snap ik je reactie niet, maar als ik TV via internet kijk is dat geheel iets anders dan TV kijken via de kabel. Dat de kabel zowel voor TV als voor internet wordt gebruikt is infra-structuur en staat los van allerlei andere services. Dus hoef je dan ook geen kabelabonnement te hebben om via _internet_ TV te kunnen kijken. Toch?
                      Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                      Reageer


                      • #41
                        Oorspronkelijk gepost door Webkabouter
                        Oorspronkelijk gepost door Anette
                        - De abonnementskosten voor de kabel die blijven, omdat het internetsignaal via deze kabelaansluiting verloopt.
                        Wellicht snap ik je reactie niet, maar als ik TV via internet kijk is dat geheel iets anders dan TV kijken via de kabel. Dat de kabel zowel voor TV als voor internet wordt gebruikt is infra-structuur en staat los van allerlei andere services. Dus hoef je dan ook geen kabelabonnement te hebben om via _internet_ TV te kunnen kijken. Toch?
                        Om interactief te kunnen kijken via de DELTA Interactieve Tv ontvanger heb je internet abonnement nodig. En voor een internet abonnement heb je weer een kabel abonnement nodig die het signaal bij je binnen brengt.

                        Reageer


                        • #42
                          Oorspronkelijk gepost door Ferry
                          Om interactief te kunnen kijken via de DELTA Interactieve Tv ontvanger heb je internet abonnement nodig. En voor een internet abonnement heb je weer een kabel abonnement nodig die het signaal bij je binnen brengt.
                          Ik geloof dat ik het ga begrijpen: jullie noemen het dus geen "TV kijken via Internet" maar "Interactieve TV kijken via Internet" waarbij jullie
                          - de laatste als een uitbreiding zien op het kabelabonnement.
                          - streamen via de nieuw set top box meer zien als een decoderXXL (qua mogelijkheden zoals 4K en view on demand).

                          Klopt dat zo?
                          Wellicht is het mogelijk om het kabelabonnement (zonder die pakkettenoverkill) aan een internetabonnement te koppelen en dat, samen met de nieuwe set top box, te vermarkten als "Delta InternetTV"?
                          Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                          Reageer


                          • #43
                            Gaan jullie het WK voetbal doorgeven in 4K en is het kastje ook geschikt voor HDR?

                            Het WK voetbal wordt namelijk geregistreerd in 4K HDR.

                            Reageer


                            • #44
                              Oorspronkelijk gepost door wewa
                              Gaan jullie het WK voetbal doorgeven in 4K en is het kastje ook geschikt voor HDR?
                              Goeie vraag! Ik denk dat je hier beter even een nieuw topic van kunt maken - er lopen nu zoveel topics door elkaar in deze thread dat het een chaos dreigt te worden :-)
                              Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                              Reageer


                              • #45
                                Oorspronkelijk gepost door Webkabouter
                                Ik geloof dat ik het ga begrijpen: jullie noemen het dus geen "TV kijken via Internet" maar "Interactieve TV kijken via Internet" waarbij jullie
                                - de laatste als een uitbreiding zien op het kabelabonnement.
                                Klopt, je moet namelijk als abonnee een kabelsignaal afnemen, dat heeft met licenties te maken.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X