Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

DELTA brengt interactieve tv naar de woonkamer

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • DELTA brengt interactieve tv naar de woonkamer

    DELTA BRENGT INTERACTIEVE TV NAAR WOONKAMER
    Nu op alle schermen
    De kijker bepaalt
    Het nieuwe TV-product is samen met klanten ontwikkeld. Gebruiksgemak en kijkgedrag vormen de basis. Dit is zowel in design als in een overzichtelijke TV-gids doorgevoerd. Al ruim een aantal weken wordt het interactieve TV kijken uitvoerig getest door een grote groep klanten.

    TV kijken via internet Eerste zes maanden gratis
    Om alle klanten deze nieuwe TV-beleving te laten ervaren is DELTA Interactieve TV de eerste zes maanden gratis voor iedereen. Daarna betalen klanten 3,50 euro per maand. Klanten huren de TV-ontvanger gedurende het contract. De beschikbare interactieve functionaliteiten zijn afhankelijk van het internetabonnement.

    Maximale kijkbeleving
    Het nieuwe Interactieve TV is zo ontwikkeld dat het continu verbeterd kan worden. De ervaringen van de interactieve kijkers vormen de komende periode de basis om het product te finetunen en nieuwe ontwikkelingen door te voeren. Samen met zijn trouwe klanten zorgt DELTA zo voor een maximale kijkbeleving. En met de 4K-geschikte interactieve TV-ontvanger zijn DELTA klanten klaar voor de toekomst. Meer info: www.DELTA.nl/interactievetv


  • #2
    Verrassend!

    Erg mooie toevoeging aan het pakket van Delta.

    Reageer


    • #3
      Frans, de pagina opent in Edge met een heleboel witruimte bovenaan. Het lijkt een blancopagina, waarop pas wat verschijnt als je naar beneden scrolt. Met Chrome en Firefox geen probleem overigens!

      Reageer


      • #4
        Moet ik dan weer iets kopen zo te zien van wel en wat gaat dat weer kosten

        Reageer


        • #5
          Bedankt voor het melden Jos! Ik zal het melden.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door JvdL
            Moet ik dan weer iets kopen zo te zien van wel en wat gaat dat weer kosten

            Reageer


            • #7
              De term Breedband Internet (los) begrijp ik niet helemaal, betekent dit wellicht
              dan dat er in de toekomst een Internet Only (zonder TV) abonnement komt ?

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door driepinter
                De term Breedband Internet (los) begrijp ik niet helemaal, betekent dit wellicht
                dan dat er in de toekomst een Internet Only (zonder TV) abonnement komt ?
                Dit is nog een verouderd (los) internetabonnement dat sommige mensen nog hebben. Dit bieden wij niet meer aan. Hier heb je ook TV basis voor nodig.

                Reageer


                • #9
                  TV & Internet, dus zonder telefoon zit weer goed verborgen.
                  zo goed zelfs, dat ik het niet kan kiezen

                  Reageer


                  • #10
                    Ze staan er toch bij? Kijk maar bij de foto van driepinter. Daar staat netjes ook vermeld wat de mogelijkheden zijn met deze abonnementen.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door fred44nl
                      TV & Internet, dus zonder telefoon zit weer goed verborgen.
                      zo goed zelfs, dat ik het niet kan kiezen
                      [img]cac43190-27c8-4825-a7e0-7de01a777202.png[/img]

                      Redelijk overzichtelijk toch?

                      Reageer


                      • #12
                        ja, daar wel, maar kijk hier es:
                        [img]c9fd4bb9-efd0-4fc5-90ff-0850903034b7.jpg[/img]

                        en dan moet je het scherm naar rechts kunnen schuiven, maar dat werkt niet.
                        [img]177e0a5d-a9bc-4d8e-92f2-704b845d0843.jpg[/img]

                        Reageer


                        • #13
                          Wat ik me afvraag is of IPTV de enige mogelijkheid gaat zijn om 4K-beeld te ontvangen voor de normale zenders (even los van YouTube en Netflix).

                          Reageer


                          • #14
                            Fred, klopt. Dat "overzicht" was al dramatisch toen ik er nog werkte.

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door TimH
                              @Fred, klopt. Dat "overzicht" was al dramatisch toen ik er nog werkte.
                              en dus kan ik niet bestellen wat ik eventueel zou willen, nml. Internet & TV Premium

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X