Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

DELTA brengt interactieve tv naar de woonkamer

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #46
    mischien een stomme vraag maar kan hier ook je smartcard in

    Reageer


    • #47
      Oorspronkelijk gepost door GoeRoe
      Oorspronkelijk gepost door Webkabouter
      Ik geloof dat ik het ga begrijpen: jullie noemen het dus geen "TV kijken via Internet" maar "Interactieve TV kijken via Internet" waarbij jullie
      - de laatste als een uitbreiding zien op het kabelabonnement.
      Klopt, je moet namelijk als abonnee een kabelsignaal afnemen, dat heeft met licenties te maken.
      Welnee, dat is gewoon een heel solide vendor lock-in.

      Reageer


      • #48
        Oorspronkelijk gepost door Kennie-L
        Veel maar niet alle vragen, niets over mijn vraag, ondertiteling dus.
        Ik geef toe dat je weer onderhand verzuipt in de hoeveelheid informatie, maar
        teletekst komt erbij:

        DELTA is van plan om de dienst verder uit te breiden. Zo is teletekst kijken via interactieve tv nu nog niet mogelijk. "Teletekst is nog een feature die erbij gaat komen", vertelt Jiskoot. "Dat is een toepassing waar we nog mee bezig zijn. We blijven doorontwikkelen op dit platform, dus er zullen zeker de komende maanden nog allerlei features bijkomen." Via je gewone televisie kan je teletekst wel bekijken

        Dus dan ga ik er vanuit dat teletekst ondertiteling via pagina 888 (voor doven
        en slechthorenden) mogelijk wordt.

        Bron

        Reageer


        • #49
          Bedrag voor de kabel blijft gewoon bestaan natuurlijk, dat is de infrastructuur. Internet is een dienst die over deze infrastructuur geleverd wordt. Ze kunnen het bedrag voor de kabel (TV Basis) ook weghalen natuurlijk, maar dan worden alle internetabonnementen gewoon 21 euro duurder.

          Alle abonnementen 21 euro goedkoper zal een aderlating zijn voor de portemonnee van Delta. Wel benieuwd hoeveel nieuwe klanten je zou winnen als alles ineens zoveel goedkoper is. :P

          Reageer


          • #50

            Reageer


            • #51
              Ik heb nog flink wat vragen over interactieve tv met decoder:

              Hoeveel kastjes mag je per adres huren?

              Hoe zit het met zenders die normaal van dubbele audio (geluidsspooren) zijn voorzien blijft dat of wordt dat maar 1 audio.

              Bij opnemen neem je dan dubbele audio sporen op of alleen maar 1 audio.

              Heb je per iptv kastje allemaal een verschillend account voor inloggen of gewoon je inlog delta tv account?

              Hoeveel opneemruimte heb je per account nog steeds 250 uur?

              Zijn er nog mogelijkheden voor een extra account voor delta aan te maken als er meerdere kastjes aanwezig zijn?

              Of is dat gewoon standaard 250 uur per adres?

              Zie bij ziggosporttotaal dat er geen mogelijkheid is tot terug kijken en opnemen is via die nieuwe interactieve decoder.

              Waarom niet heb namelijk een compleet sportpakket bij jullie afgenomen met een alles in 1 super abonnement en zo nee wordt het later als nog dan toegevoegd?

              Met vriendelijke groeten,

              Roger

              Reageer


              • #52
                Wat is het voordeel van het kastje ten opzichte van een streambox? Als ik alles bij elkaar zo eens lees is dit exact hetzelfde maar kun je met een streambox nog net even wat meer. Bovendien kun je zo'n box kopen ipv huren.

                Reageer


                • #53
                  Oorspronkelijk gepost door Kwek
                  Wat is het voordeel van het kastje ten opzichte van een streambox? Als ik alles bij elkaar zo eens lees is dit exact hetzelfde maar kun je met een streambox nog net even wat meer. Bovendien kun je zo'n box kopen ipv huren.
                  Voor zo ver ik snap zijn de meeste tv-kanalen die je op zo'n streamer kunt kijken zo illegaal als maar kan.

                  Reageer


                  • #54
                    Voor zover ik weet mogen apps als Delta, rtl-xl, kijk, uitzending gemist, netflix, videoland en dergelijke gewoon legaal bekeken worden in Nederland. Volgens mij worden de kastjes waarop software stond die je kon gebruiken voor illegaal streamen, niet meer verkocht. Althans niet via het legale circuit. Dus zonder illegaal streamen, wat is dan het voordeel van het Deltakastje ten opzichte van een streambox.

                    Reageer


                    • #55
                      Oorspronkelijk gepost door Kwek
                      wat is dan het voordeel van het Deltakastje ten opzichte van een streambox.
                      Het voordeel van de Delta STB t.o.v. de gebruikelijke decoder is, dat je op een TV, laptop/pc, tablet en smartphone naar dezelfde opgenomen programma's kunt kijken.
                      Als je daar geen behoefte aan hebt, dan kun je net zo goed via een decoder blijven kijken.
                      Echter, dit is ongetwijfeld het begin van de voortgaande digitalisering.
                      Dus over enkele jaren is alles weer anders.

                      Reageer


                      • #56
                        Ik bedoel met een streambox niet een gewone decoder. Ik gebruik tot nu toe een CI+ module en gezien het feit dat Delta interactieve tv als aanvulling wil gebruiken op gewone televisie maar er vervolgens huur voor vraagt, vraag ik mij af of ik met een streambox beter af ben. De streambox draait op Android en via de playstore heb je toegang tot alle apps. Ook de Delta-app. Daarmee heb je volgens mij veel meer mogelijkheden en hoef je niet te huren maar kun het kopen.Bovendien maak je met zo'n streambox van elke tv een smart tv door een simpele HDMI kabel van A naar B.

                        Reageer


                        • #57
                          Oorspronkelijk gepost door Kwek
                          Bovendien maak je met zo'n streambox van elke tv een smart tv door een simpele HDMI kabel van A naar B.
                          Dat kan goedkoper met Chromecast en duurder met Apple TV.
                          De keuze is reuze

                          Reageer


                          • #58
                            ik weet niet of ik hier de vraag kan stellen maar ik wil er geen nieuw topic voor aanmaken.

                            als ik pauzeer gaat de box na ongeveer 10 a 15 seconden weer gewoon verder. ligt dit aan mij of aan de box ?

                            Reageer


                            • #59
                              Oorspronkelijk gepost door Frans
                              DELTA BRENGT INTERACTIEVE TV NAAR WOONKAMER
                              Nu op alle schermen
                              De kijker bepaalt
                              Het nieuwe TV-product is samen met klanten ontwikkeld. Gebruiksgemak en kijkgedrag vormen de basis. Dit is zowel in design als in een overzichtelijke TV-gids doorgevoerd. Al ruim een aantal weken wordt het interactieve TV kijken uitvoerig getest door een grote groep klanten.

                              TV kijken via internet Eerste zes maanden gratis
                              Om alle klanten deze nieuwe TV-beleving te laten ervaren is DELTA Interactieve TV de eerste zes maanden gratis voor iedereen. Daarna betalen klanten 3,50 euro per maand. Klanten huren de TV-ontvanger gedurende het contract. De beschikbare interactieve functionaliteiten zijn afhankelijk van het internetabonnement.

                              Maximale kijkbeleving
                              Het nieuwe Interactieve TV is zo ontwikkeld dat het continu verbeterd kan worden. De ervaringen van de interactieve kijkers vormen de komende periode de basis om het product te finetunen en nieuwe ontwikkelingen door te voeren. Samen met zijn trouwe klanten zorgt DELTA zo voor een maximale kijkbeleving. En met de 4K-geschikte interactieve TV-ontvanger zijn DELTA klanten klaar voor de toekomst. Meer info: www.DELTA.nl/interactievetv

                              Kan iemand mij vertellen of de NIEUWE DELTA TV APP chromecast blijft ondersteunen? Heb zo`n donkerbruin vermoeden dat dit straks niet meer mogelijk is omdat ze hun eigen Delta tv ontvanger gaan verhuren/verkopen

                              Reageer


                              • #60
                                Oorspronkelijk gepost door Roof
                                ik weet niet of ik hier de vraag kan stellen maar ik wil er geen nieuw topic voor aanmaken.

                                als ik pauzeer gaat de box na ongeveer 10 a 15 seconden weer gewoon verder. ligt dit aan mij of aan de box ?
                                Wanneer pauzeer je dan? Onder het Live TV kijken, Programma gemist, Begin gemist of een opgenomen programma?
                                Ik heb Live TV kijken net getest en hier is dit bij mij niet.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X