Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Een bedankje en alvast fijne dagen gewenst!

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #46
    Oorspronkelijk gepost door Rinus

    Je bent wel Γ©rg eenzijdig in deze (nutteloze) discussie met het 'verdedigen' van de boosdoener.....
    Je leest niet goed. Ik verdedig Bor niet.

    Reageer


    • #47
      Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht

      Je leest niet goed. Ik verdedig Bor niet.
      Ik zou stoppen met het verder β€œvoeden” van deze trollen en ze net als ik negeren.

      Reageer


      • #48
        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

        Ik zou stoppen met het verder β€œvoeden” van deze trollen en ze net als ik negeren.
        Jij doet niet anders.
        [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niΓ©mand op mΓ­jn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

        Reageer


        • #49
          hou eens op!!!

          Reageer


          • #50
            Oorspronkelijk gepost door Bordewolf

            19 berichten en geen enkele bijdrage op dit forum gezien je 19 berichten die alleen maar over mij gaan.
            Erg benieuwd waar jij je wijsheden vandaan haalt. Van je alter ego's Praathuis/Klapstoel/Snoepdoos/Dolopfriet/Klaproos/Paddestoel enzovoort?

            PS gerapporteerd en ook jou toegevoegd aan mijn banlijst.
            πŸ™ŒπŸ™ŒπŸ™ŒπŸ™ŒπŸ™ŒDan heb je zachtjens aan iedereen gehad op dit forum Getuigd van veel moed
            Laatst bewerkt door koekeroe; 3 Dec 2023, 20:22.

            Reageer


            • #51
              Topic beter sluiten..
              Waarom weer zo...?

              Reageer


              • #52
                Werkelijk geen ander forumlid hier, behalve Bordewolf die regelmatig anderen hier rapporteert.
                Zelfreflectie, nul komma nul, terwijl er voorbeelden te over zijn waarin hij anderen hier schoffeert en/of beschuldigt.

                Hoe komt het toch dat Bordewolf zo graag rapporteert? Anderen die zich scheel ergeren aan hem lossen het zelf op zonder te rapporteren.
                Wordt dat rapporteren zolangzamerhand niet een beetje zielig, Bordewolf?
                Je krijgt een weerwoord en je wordt gelijk een gillende keukenmeid, die huilie huilie doet bij de moderatoren.

                Ik geef je op een briefje dat sommige forumleden ook huilie huilie doen om Bordewolf zijn gedrag hier.

                Dus kijk eens wat meer in de spiegel in plaats structureel de schuld van alles bij anderen te leggen, Bordewolf.
                Laatst bewerkt door Praathuis; 3 Dec 2023, 21:21.

                Reageer


                • #53
                  Op echte serieuze forums (Tweakers) zijn er aparte topics om elkaar op normale toon aan te spreken en mods die Bor, maar ook mij en aantal anderen zouden aanspreken en (perm)bannen. Laten we hopen dat dat hier ook nog komt; serieuze forumsoftware, regels en mods. Uitwassen als die we hier hebben, zouden zo bijna niet meer voor mogen/moeten/kunnen komen. Je ziet ook vaak dat bij ontbreken van moderatie, men meent dat zelf te moeten doen en dat kan zomaar niet lekker vallen...

                  Reageer


                  • #54
                    Oorspronkelijk gepost door DELTA-TV-team Bekijk bericht

                    Ik ben het wel van plan driepinter ;-)
                    2023 duurt niet lang meer , maar het mag ook de eerste week van 2024

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X