Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Een bedankje en alvast fijne dagen gewenst!

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Oorspronkelijk gepost door spectrum Bekijk bericht
    Gezien uw constant vervelende reacties mag men wel stellen dat u hetzelfde is overkomen!
    U komt hier alleen om te treiteren en te jennen.
    Een tijdje was het hier heerlijk rustig maar de laatste dagen is de kleuterklas weer wakker geworden.
    Blijkbaar heeft men niets nuttigs te doen en jammer dat de moderatie het weer laat afweten!!
    Ben je op mij aan het reageren of op allerlei spammers op mijn banlist? Ik zie hun reacties niet.
    Maar ik neem aan dat je op hen reageert. Ze hebben niet door dat niemand ze nog leest en op deze manier alleen voor nieuwe forumleden die gewoon een topic normaal willen volgen bloedirritant zijn. Maar dat is juist hun opzet.
    Ik zag overigens dat Klapstoel onder het account Praathuis weer verder los mag gaan op mij. Je zou verwachten dat een permanente ban indruk moet maken.
    Laatst bewerkt door Bordewolf; 2 Dec 2023, 17:14.

Reageer

Soms zeggen afbeeldingen meer dan woorden…

Reageer

Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

Dat kan ik je garanderen ,met zo;n product valt niet samen te leven, hij is vroeger verkeerd in elkaar geknutseld
        U moet uw eigen situatie hebben omschreven. Tja, dan is hel wel boontje komt om zijn loontje...
        U doet hier echt niets anders dan beledigende en hatelijke berichten plaatsen.
        Het doet er helemaal niet toe of en wie en er mensen al dan niet zou hebben getreiterd. Het doet er wel toe dat een vast clubje zo getraumatiseerd lijkt te zijn dat men hier een podium krijgt om hun frustraties en haat kunnen blijven uiten.
        Ik bekijk het niet eenzijdig want van beide kanten is wel iets te zeggen. Richt zelf een platform op om elkaar te treiteren ipv. hier iedereen mee op te zadelen.
        Daar is dit forum niet voor bedoeld.
        Dit forum is voor het bieden of hulp vragen over technische zaken.
        Er zijn met name een aantal vaste gebruikers die echt kennis van zaken hebben en deze willen delen. Dat is het doel van dit forum en niet deze onzin.
        Dit is dan ook het laatste dat ik hier over plaats. Hopelijk wordt dit forum gewoon weer gebruikt waar het voor is bedoeld.

Reageer

Er zijn met name een aantal vaste gebruikers die echt kennis van zaken hebben en deze willen delen. Dat is het doel van dit forum en niet deze onzin.
          Hiermee heb je 100% gelijk.
          Als iedereen(!) zich daaraan houdt, zou het forum weer opbloeien.

Dit is al zó vaak naar voren gebracht, maar een paar roeptoeters/luchtfietsers verpesten al jaren de boel en blijven dat doen.
          Jammer.

Reageer

U moet uw eigen situatie hebben omschreven. Tja, dan is hel wel boontje komt om zijn loontje...
            U doet hier echt niets anders dan beledigende en hatelijke berichten plaatsen.
            Het doet er helemaal niet toe of en wie en er mensen al dan niet zou hebben getreiterd. Het doet er wel toe dat een vast clubje zo getraumatiseerd lijkt te zijn dat men hier een podium krijgt om hun frustraties en haat kunnen blijven uiten.
            Ik bekijk het niet eenzijdig want van beide kanten is wel iets te zeggen. Richt zelf een platform op om elkaar te treiteren ipv. hier iedereen mee op te zadelen.
            Daar is dit forum niet voor bedoeld.
            Dit is dan ook het laatste dat ik hier over plaats. Hopelijk wordt dit forum gewoon weer gebruikt waar het voor is bedoeld.

Zoek samen met Bor de Wolf hulp ,jullie hebben het echt nodig

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Duster Bekijk bericht

Hiermee heb je 100% gelijk.
              Als iedereen(!) zich daaraan houdt, zou het forum weer opbloeien.

Dit is al zó vaak naar voren gebracht, maar een paar roeptoeters/luchtfietsers verpesten al jaren de boel en blijven dat doen.
              Jammer.
              Klopt. Een stelletje pestende kleuters zijn het die hier het forum zitten te verzieken..

Reageer

De grootste verzieker is toch echt Bordewolf hoor. Maar als alter-ego van Bordewolf had ik geen andere reactie verwacht van JPJ... .

Er is niemand die zoveel irritatie opwekt bij de meeste forumleden als Bordewolf.
                Ligt dat dan echt allemaal aan die anderen?

Ohw, ik pies bijna in mijn broekje om zoveel domheid.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht

Klopt. Een stelletje pestende kleuters zijn het die hier het forum zitten te verzieken..
                  U snapt dus juist niet aan wie/wat het ligt....

Reageer

U snapt dus juist niet aan wie/wat het ligt....
                    Denk dat ik het heel goed snap:

Men vindt dat Bor zich niet goed gedraagt en daarom gaat men hem massaal en veelvuldig pesten. Zoals een groepje kleuters die een wat apart jongetje steeds dwars zitten en hem continu proberen te treiteren.

Triest.

Hierdoor gaat het dus echt niet beter op dit forum, maar juist veel slechter.

Als je het met iets niet eens bent kan je daar ook op een normale manier op ingaan, maar dat gebeurd maar zelden, helaas. Of anders het gewoon negeren.
                    Nu ontaard het steeds in ellenlange "discussies" die vaak nergens meer over gaan.
                    Laatst bewerkt door JanPietJoris; 3 Dec 2023, 16:17.

Reageer

Men vindt dat Bor zich niet goed gedraagt en daarom gaat men hem massaal en veelvuldig pesten. Zoals een groepje kleuters die een wat apart jongetje steeds dwars zitten en hem continu proberen te treiteren.

Triest.

Als je het met iets niet eens bent kan je daar ook op een normale manier op ingaan, maar dat gebeurd maar zelden, helaas. Of anders het gewoon negeren.
                      Nu ontaard het steeds in ellenlange "discussies" die vaak nergens meer over gaan.
                      Het 'aparte jongetje' brandt iedereen af die maar iƩts tegen hem inbrengt. Ook de normale antwoorden.
                      Het 'aparte jongetje' kan helemaal niets van een ander hebben en 'hakt' er gelijk op in.
                      Het 'aparte jongetje' krijgt dus dan weer lik op stuk.

Het 'aparte jongetje' blijft zich dus niet/nooit aanpassen en past dus niet in deze groep.
                      [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niƩmand op mƭjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

Reageer

Triest.

Het ontbreekt dus alleen aan actiƩve moderatie.
                        Er zijn regels, maar ze worden niet nageleefd.

Reageer

hopelijk gaat het in 2024 beter.....want dit gezanik begin ik wel een beetje beu te raken!

Reageer

Het ontbreekt dus alleen aan actiƩve moderatie.
                            Er zijn regels, maar ze worden niet nageleefd.
                            Klopt.... Bor ga je niet veranderen. Moderatie gaat er zo ook niet komen. Dus de enige mogelijkheid is dat men stopt te reageren op elke scheet van Bor. En ook op de provocaties van de hier aanwezige trol(len).

Iedereen alvast Fijne Dagen gewenst!

Reageer

Klopt.... Bor ga je niet veranderen. Moderatie gaat er zo ook niet komen. Dus de enige mogelijkheid is dat men stopt te reageren op elke scheet van Bor.
                              Het is veel eenvoudiger dat een eenling als Bor verandert.
                              Als hij alles en iedereen niet meer provoceert, is dat het behoud van een bruikbaar forum.
                              Wanneer dat niet verandert, gaat het allemaal door.
                              Maar dat snapt U ook wel, neem ik aan.
                              Laatst bewerkt door Duster; 3 Dec 2023, 17:49.

Reageer

Het is veel eenvoudiger dat een eenling als Bor verandert.
                                Als hij alles en iedereen niet meer provoceert, is dat het behoud van een bruikbaar forum.
                                Wanneer dat niet verandert, gaat het allemaal door.
                                Maar dat snapt U ook wel, neem ik aan.
                                Nomaals, Bor ga je zeker niet veranderen en de trol(len) hier waarschijnlijk ook niet. Wat overblijft is dat de andere, wat meer redelijke gebruikers, zich niet steeds weer laten provoceren en steeds opnieuw nutteloze discussies blijven aangaan. Dan is er misschien een kleine mogelijkheid dat het wat beter wordt.

Maar ik ben natuurlijk ook niet erg optimistisch....

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                                X