Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Een bedankje en alvast fijne dagen gewenst!

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
    Bij glasvezel zit je op het Caiway netwerk dus dan werkt Highwinds niet meer.
    Nou, fijn is dat. Moet ik dus weer paar euro per maand uittrekken voor een payserver. Of zouden ze dit op (korte) termijn nog oplossen (ze "vergaderen er nog over" lees ik)?

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door JDN Bekijk bericht
      Nou, fijn is dat. Moet ik dus weer paar euro per maand uittrekken voor een payserver. Of zouden ze dit op (korte) termijn nog oplossen (ze "vergaderen er nog over" lees ik)?
      Ik denk dat de kans hierop erg klein is want inmiddels zijn er nogal wat gebieden die hieronder vallen.

      https://www.deltafibernetwerk.nl/gebieden/

      Doen ze het voor Zeeland dan moeten ze het voor de andere gebieden eigenlijk ook doen.

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door Donnie Bekijk bericht

        Kijkend naar de toekomst denk ik natuurlijk aan 4K, DolbyDigital etc.

        Donnie
        Je kan er aan blijven denken maar de bedoeling is dat dit een keer echt wordt opgepakt.
        Ook jij weet Donnie dat de huidige (uitgeklede versie) ontvanger Kamai7x niet voldoet.
        Verkooppraatje van je is natuurlijk te begrijpen maar dit is niet leuk meer.
        Helaas zal ook Viaplay niet apart als app op de ontvanger kunnen en dus niet komen.


        Het is dus echt tijd voor actie....


        Verder ook fijne dagen..

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk bericht

          Je kan er aan blijven denken maar de bedoeling is dat dit een keer echt wordt opgepakt.
          Ook jij weet Donnie dat de huidige (uitgeklede versie) ontvanger Kamai7x niet voldoet.
          Verkooppraatje van je is natuurlijk te begrijpen maar dit is niet leuk meer.
          Helaas zal ook Viaplay niet apart als app op de ontvanger kunnen en dus niet komen.


          Het is dus echt tijd voor actie....


          Verder ook fijne dagen..
          Graag bronnen en documentatie voor jou beweringen. Eduard B beweert op dit forum echt iets anders.
          Een uitgeklede decoder bestaat niet. De firmware en sofware icm de hardware bepalen wat het kan en die kan je op ieder moment upgraden.

          En men denkt niet aan Dolby, men is in de laatste fase van de ontwikkeling. Men denkt niet alleen over 4K en UHD, men is dit echt aan het ontwikkelen. Je praat echt onzin waar het gaat over dat zaken niet kunnen. Zelfs de Viaplay app kan gewoon.

          Dat het (nog ) niet in het tempo gaat die wij willen of het tempo dat andere providers er in hebben daar is nu even niets aan te doen. Geduld hebben, er zit beweging is. En het bericht van Donnie lijkt me geen bericht van luchtkastelen maar bedoelt om te zeggen hoe goed dit forum bijdraagt aan de huidige ontwikkelingen en wat er allemaal al gedaan is in 2021 en dat is heel veel! Op naar 2022!
          Laatst bewerkt door Bordewolf; 16 Dec 2021, 21:19.

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door DELTA-TV-team Bekijk bericht
            Het einde van het jaar nadert, een mooi moment om terug te blikken, vooruit te kijken en de reaguurders op dit forum te bedanken en prettige feestdagen te wensen.

            Ik heb een aantal TV verbeteringen/aanpassingen van het afgelopen jaar op een rijtje gezet, en deze is zeker niet volledig. Mijns inziens zijn er flinke stappen gezet.

            - Een van de vaak gestelde vragen vanuit klanten die de overstap maken van KPN/Ziggo naar DELTA/Caiway, was gerelateerd aan onze verticale TV gids. Deze is geoptimaliseerd voor de diverse play-out platformen. Echter bleef de vraag naar een Horizontale gids terugkomen en hebben we deze optie naar volle tevredenheid geintroduceerd. Optioneel zelfs.

            - Een veel gehoorde vraag ging over het eenvoudig kunnen vinden van programma's, en hierop hebben we op de Box, Web en Apps zoeken geintroduceerd. Superfijn al zeg ik het zelf.

            - Zelf neem ik regelmatig een kijkje op dit forum, en naast het feit dat het erg vaak off-topic gaat, of zoals aangegeven door een persoonlijke kijk op zaken wat uit zijn verband gerukt kan worden, herhalingen worden gepost , heb ik de nodige feedback hier opgepikt van Bordewolf en van de anderen hier. Vaak ging het dan om omzettingen naar HD die (nog) niet gerealiseerd waren (NPO1 Extra, maar ook al die anderen :-), onjuistheden in zenderlijsten, het wel of niet beschikbaar zijn van zenders in de app zoals bv de duitse zenders.

            - Eerste stapje gezet met de TV update pagina, waar we op maandelijkse basis bijhouden wat de beoogde wijzigingen zijn in de software updates en deze met jullie delen.

            - Filmbox als nieuwe zender geintroduceerd voor DELTA als Caiway, populair onder onze klanten en positieve feedback dat er iets extra's wordt gedaan.

            - Erg veel lokale zenders toegevoegd in alle nieuwe gebieden waar DFN nieuw aan het uitrollen is.

            - Het initiatief van Eduard om aktief op het forum te zijn ivm de geplande Audio upgrade, voorbereidingen voor audiostreams op alle platformen. Iets wat jullie best kunnen waarderen.

            - Maar ook aan Caiway zijde, zo zijn er al diverse stappen gezet om ook Caiway glasklanten welke gebruik maken van ons oude Interactieve TV plaform, toegang te geven tot de interactieve TV apps en web, en de voorbereidingen te treffen zodat zij ook gebruik kunnen maken van het Interactieve TV platform.

            - En dan nog de vele verbeteringen en uitbreidingen op technisch vlak welke bijdragen aan beveiliging, stabiliteit, kwaliteit etc.

            Al met al een aardige opsomming.

            Kijkend naar de toekomst denk ik natuurlijk aan 4K, DolbyDigital etc. Maar ook op meer interactie met jullie, en wellicht, wanneer daar interesse voor is, meer betrokkenheid bij het testen/introduceren van nieuwe functionaliteiten of uitbreidingen.

            Voor nu wens ik iedereen op dit forum fijne feestdagen en een prettige jaarwisseling. Ik wil jullie bedanken voor je (kritische) feedback. Blijf dat doen, respectvol naar elkaar en weet dat niet alles in 1 keer kan, maar dat er zeker geluisterd wordt. Dat hebben we immers beloofd. Nu ga ik weer aan het werk :-)

            Groet,

            Donnie
            Komt hier nog een opvolging op voor het jaar 2023 ?

            Reageer


            • #21
              Is wel leuk om dit topic omhoog te halen. Meneertje Bordewolf die mij de les leest 2 jaar geleden. Lees net dat hij super blij is met HD. Retestrak noemt die dit. Kinderhand snel gevuld. Maar uhh meneer Bordewolf wat vind je van de UHD zenders op het kastje. Ga je nog een jaartje erop wachten of ga je eens iemand gelijk geven

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

                Komt hier nog een opvolging op voor het jaar 2023 ?
                Ik ben het wel van plan driepinter ;-)

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door DELTA-TV-team Bekijk bericht

                  Ik ben het wel van plan driepinter ;-)
                  Top! En dan te bedenken dat het jaar nog niet om is 😉.
                  Zou de goede sint volgende week nog iets brengen of een kado van de kerstman?


                  Willem1980 jou stelling was ook stellig waar het ging om Dolby, dat nu toch op een aantal buitenlandse zenders actief is.

                  Dus wie weet gaan er nog wonderen worden verricht m.b.t. UHD en 4K.En anders via de Androiddecoder en/of de apps.
                  De sneer omtrent de gisteren geupdate HD kanalen snap ik niet. Helaas kan ik je technisch niet aangeven wat er gewijzigd is (ik neem zelf aan een betere transcoding). Maar de omgezette kanalen geven strakker beeld en een betere kleurverstooiing (heldere kleuren ipv fletse kleuren). Dat zijn o.a. de eerste 10 kanalen en nog enkele.

                  En ja, SD in vergelijking tot HD is sowieso een wereld van verschil.
                  Op mijn lijstje staan o.a. nog een aantal Duitse zenders 😛. Denk aan SAT1 , Kabel
                  1,Vox, Pro Sieben, 3Sat, die zijn nog SD.

                  Maar ook Mediaset Italia, Antena3, France3, n-tv, Fox News, CNBC, Bloomberg (4K op SamsungTv’s), SlamTV, Horse&Country, MTV Hits.

                  Alle lokale omroepen geven het signaal ook al HD door.
                  En ook de “eigen lokalen” in mijn omgeving staat op mijn lijstje.

                  Nog enkele zenders dus die nog niet HD zijn.
                  Laatst bewerkt door Bordewolf; 1 Dec 2023, 18:53.

                  Reageer


                  • #24
                    Gaaaaaaapp. 00:42

                    Reageer


                    • #25
                      Inderdaad heel vermoeiend, niet alleen om 00:42.

                      Reageer


                      • #26
                        Zou er ook een mevrouw de wolf zijn ?

                        Reageer


                        • #27
                          Oorspronkelijk gepost door renschip Bekijk bericht
                          Zou er ook een mevrouw de wolf zijn ?
                          Dat kan ik je garanderen ,met zo;n product valt niet samen te leven, hij is vroeger verkeerd in elkaar geknutseld

                          Reageer


                          • #28
                            Gezien uw constant vervelende reacties mag men wel stellen dat u hetzelfde is overkomen!
                            U komt hier alleen om te treiteren en te jennen.
                            Een tijdje was het hier heerlijk rustig maar de laatste dagen is de kleuterklas weer wakker geworden.
                            Blijkbaar heeft men niets nuttigs te doen en jammer dat de moderatie het weer laat afweten!!

                            Reageer


                            • #29
                              Oorspronkelijk gepost door spectrum Bekijk bericht
                              Gezien uw constant vervelende reacties mag men wel stellen dat u hetzelfde is overkomen!
                              U komt hier alleen om te treiteren en te jennen.
                              Een tijdje was het hier heerlijk rustig maar de laatste dagen is de kleuterklas weer wakker geworden.
                              Blijkbaar heeft men niets nuttigs te doen en jammer dat de moderatie het weer laat afweten!!
                              Boontje komt om zijn loontje

                              Reageer


                              • #30
                                Hallo Spectrum, besef je wel hoeveel forumleden Bordewolf treitert met zijn gedrag ?
                                Veel forumleden zijn al geband op verzoek van Bordewolf, maar zelf is Bordewolf blijkbaar nooit aangesproken op zijn vernietigend irritant gedrag hier.

                                Vreemd, dat je het zo eenzijdig benadert, Spectrum.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X