Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Een bedankje en alvast fijne dagen gewenst!

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Een bedankje en alvast fijne dagen gewenst!

    Het einde van het jaar nadert, een mooi moment om terug te blikken, vooruit te kijken en de reaguurders op dit forum te bedanken en prettige feestdagen te wensen.

    Ik heb een aantal TV verbeteringen/aanpassingen van het afgelopen jaar op een rijtje gezet, en deze is zeker niet volledig. Mijns inziens zijn er flinke stappen gezet.

    - Een van de vaak gestelde vragen vanuit klanten die de overstap maken van KPN/Ziggo naar DELTA/Caiway, was gerelateerd aan onze verticale TV gids. Deze is geoptimaliseerd voor de diverse play-out platformen. Echter bleef de vraag naar een Horizontale gids terugkomen en hebben we deze optie naar volle tevredenheid geintroduceerd. Optioneel zelfs.

    - Een veel gehoorde vraag ging over het eenvoudig kunnen vinden van programma's, en hierop hebben we op de Box, Web en Apps zoeken geintroduceerd. Superfijn al zeg ik het zelf.

    - Zelf neem ik regelmatig een kijkje op dit forum, en naast het feit dat het erg vaak off-topic gaat, of zoals aangegeven door een persoonlijke kijk op zaken wat uit zijn verband gerukt kan worden, herhalingen worden gepost , heb ik de nodige feedback hier opgepikt van Bordewolf en van de anderen hier. Vaak ging het dan om omzettingen naar HD die (nog) niet gerealiseerd waren (NPO1 Extra, maar ook al die anderen :-), onjuistheden in zenderlijsten, het wel of niet beschikbaar zijn van zenders in de app zoals bv de duitse zenders.

    - Eerste stapje gezet met de TV update pagina, waar we op maandelijkse basis bijhouden wat de beoogde wijzigingen zijn in de software updates en deze met jullie delen.

    - Filmbox als nieuwe zender geintroduceerd voor DELTA als Caiway, populair onder onze klanten en positieve feedback dat er iets extra's wordt gedaan.

    - Erg veel lokale zenders toegevoegd in alle nieuwe gebieden waar DFN nieuw aan het uitrollen is.

    - Het initiatief van Eduard om aktief op het forum te zijn ivm de geplande Audio upgrade, voorbereidingen voor audiostreams op alle platformen. Iets wat jullie best kunnen waarderen.

    - Maar ook aan Caiway zijde, zo zijn er al diverse stappen gezet om ook Caiway glasklanten welke gebruik maken van ons oude Interactieve TV plaform, toegang te geven tot de interactieve TV apps en web, en de voorbereidingen te treffen zodat zij ook gebruik kunnen maken van het Interactieve TV platform.

    - En dan nog de vele verbeteringen en uitbreidingen op technisch vlak welke bijdragen aan beveiliging, stabiliteit, kwaliteit etc.

    Al met al een aardige opsomming.

    Kijkend naar de toekomst denk ik natuurlijk aan 4K, DolbyDigital etc. Maar ook op meer interactie met jullie, en wellicht, wanneer daar interesse voor is, meer betrokkenheid bij het testen/introduceren van nieuwe functionaliteiten of uitbreidingen.

    Voor nu wens ik iedereen op dit forum fijne feestdagen en een prettige jaarwisseling. Ik wil jullie bedanken voor je (kritische) feedback. Blijf dat doen, respectvol naar elkaar en weet dat niet alles in 1 keer kan, maar dat er zeker geluisterd wordt. Dat hebben we immers beloofd. Nu ga ik weer aan het werk :-)

    Groet,

    Donnie

  • #2
    Mooie opsomming! Ik sluit me aan bij de wensen!

    Reageer


    • #3
      Mooi! Ik heb zeker interesse om betrokken te worden bij het testen/introduceren van nieuwe functionaliteiten of uitbreidingen!

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Donnie Bekijk bericht
        Filmbox als nieuwe zender geintroduceerd...
        Ik heb die op de Digitale TV (niet DIT) een paar maanden gezien, maar sinds afgelopen weekend weer verdwenen, was ook maar tijdelijk is in het begin gemeld. Is die nu enkel bij het uitgebreide zenderpakket beschikbaar (90+ of 120+ zenders), ook in het geval van DIT ?

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door JDN Bekijk bericht

          Ik heb die op de Digitale TV (niet DIT) een paar maanden gezien, maar sinds afgelopen weekend weer verdwenen, was ook maar tijdelijk is in het begin gemeld. Is die nu enkel bij het uitgebreide zenderpakket beschikbaar (90+ of 120+ zenders), ook in het geval van DIT ?
          correct. onderdeel van 90+ of 120+

          Reageer


          • #6
            Bij Caiway zit Filmbox in het basispakket. Wat een vreemde verschillen toch allemaal.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Basboer Bekijk bericht
              Bij Caiway zit Filmbox in het basispakket. Wat een vreemde verschillen toch allemaal.
              Wat is er vreemd aan dat het twee providers met eigen beslissingen zijn?

              Reageer


              • #8
                Donnie jullie ook bedankt! Er wordt heel hard gewerkt en we mogen wel eens een diepe buiging maken!
                Natuurlijk gaat het ons soms niet hard genoeg, we zien ook hoe het gras bij de buren er voor staat.
                Maar jullie hebben de ogen niet in jullie zak zitten, lezen mee en pakken de juiste zaken aan.

                Maar ik ben tevreden met de progressie. En dat je 4K /UHD noemt doet vermoeden dat deze zeker niet uit het vizier is gebleven.

                Fijne feestdagen en laten we er een mooi 2022 van maken met nog meer verrassingen!

                En ik test ook graag mee!
                Laatst bewerkt door Bordewolf; 15 Dec 2021, 21:35.

                Reageer


                • #9
                  Donnie mooi te lezen dat er niet alleen aan verbindingen maar ook aan de content-kant hard wordt gewerkt. En ik ben erg blij als DELTA medewerkers hier meedoen, anders zitten we alleen maar elkaars verhalen te recyclen.

                  Voor mij als klant is het wel een uitdaging om de verschillende loketten uit elkaar te houden. Ik weet dat er in 2022 stappen worden gezet om de klantenservice van glas en kabel samen te voegen, dat zou echt een verbetering zijn.

                  Waarover ik me wel verbaas is hoe glasvezel bij DELTA op dit moment functioneert:
                  • Geen IPv6 ondersteuning (op de kabel is dat er wel)
                  • Geen bridge mode (dat zou in januari uiterlijk wel geregeld moeten zijn, wettelijk gezien)
                  • Een caiway.nl hostname ook voor de delta.nl en zeelandnet.nl klanten
                  • Stroomuitval elders in de wijk zorgt voor wegvallen glasvezelverbinding. Is me in Middelburg al twee keer overkomen in een paar maanden tijd. DELTA wijst naar ‘de netbeheerder waar wij de verbinding inkopen’ maar normaliter worden deze koppelpunten van noodstroomaccu’s voorzien die het een paar uur uithouden.
                  Die klachten kan ik eigenlijk nergens kwijt. Dus ik schrijf ze hier maar op

                  Oh ja, en glasvezelklanten hebben geen highwinds (newsserver) toegang meer, iets waarvoor je van tevoren niet wordt gewaarschuwd. Er wordt nog steeds vergaderd over het al dan niet oplossen daarvan, geloof ik.

                  Als tester fungeren - graag, ook bij DIT heb ik in de pilot als ‘iptvtester’ meegedraaid en ook voor zaken als IPv6 houd ik me aanbevolen.

                  Reageer


                  • #10
                    Over een maand is er verplicht vrije modemkeuze. Ik verwacht dat er dan een hoop verandert.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Basboer Bekijk bericht
                      Ik verwacht dat er dan een hoop verandert.
                      Aan welke veranderingen denk je hierbij?

                      Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Basboer Bekijk bericht
                        Over een maand is er verplicht vrije modemkeuze. Ik verwacht dat er dan een hoop verandert.
                        Wat verwacht je dan? En waar komt dat inzicht vandaan?

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door GoeRoe Bekijk bericht
                          Oh ja, en glasvezelklanten hebben geen highwinds (newsserver) toegang meer...
                          Is dat zeker, dat die toegang er niet meer is? Ook voor bestaande klanten? Ik stap ook over naar glasvezel (en gebruik soms highwinds) maar dan krijg je toch geen nieuw account? Het bestaande account waarmee je inlogt op highwinds (je e-mail adres) blijft toch gewoon bestaan lijkt me? Weet iemand hier meer over?

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door JDN Bekijk bericht
                            Is dat zeker, dat die toegang er niet meer is? Ook voor bestaande klanten? Ik stap ook over naar glasvezel (en gebruik soms highwinds) maar dan krijg je toch geen nieuw account? Het bestaande account waarmee je inlogt op highwinds (je e-mail adres) blijft toch gewoon bestaan lijkt me? Weet iemand hier meer over?
                            Bij glasvezel zit je op het Caiway netwerk dus dan werkt Highwinds niet meer.
                            Laatst bewerkt door driepinter; 16 Dec 2021, 17:03.

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door Basboer Bekijk bericht
                              Over een maand is er verplicht vrije modemkeuze. Ik verwacht dat er dan een hoop verandert.
                              Waar denk je dan aan? Ik bijdrage doe ervoor staat over bridge en IPv6 draagt meer bij.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X